2024-01-16, 15:45
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Tittar tillbaka på gamla gäddor och snubblade över denne farlige idiot:
Heta Bengt (Napp #138) Eslöv

Mest av allt stör man sig ändå på hans tröja.
Vad fan är det för tryck på den? Det ser ju ut som den inte tvättats på 15 år eller något men jag antar den skall se ut så?
Citera
2024-01-16, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#345 Yoga-kuken har åkt ut ur Styrelsen på Advance Nordic Rep AB. Det säger i ett pressmeddelande att det var Schönt!

Fritt fall för den självgoda Rödluvan. Frugan har nu städat bort de flesta bilderna på yoga-kuken från sitt företag hemsida, men han sitter fortfarande i styrelsen.

Snacka om att krasha sitt liv i sexjakten på barn. Jag tror att det självgoda flinet från konfrontationen har stelnat nu

Finns mer gäddskvaller från Lund?
Citera
2024-01-16, 16:06
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Fan, jag insåg precis en sak.

Darth #123 borde vara identifierad för längesen. Hade han släppts idag hade han inte kommit undan. När han släpptes var det i princip ingen som letade. Inte ett enda inlägg har skrivits om vilken bil han kör trots att den syns väldigt tydligt. Jag måste haft fullt upp med annat just då.

Nu har han säkert hunnit göra sig av med bilen men det står ju klart och tydligt på hemsidan att "Han har kört från Degerfors". Plus att ni som kan bilar enkelt borde kunna sätta bilmodellen.

Jag tycker vi gör ett ordentligt försök på den här idioten nu. Han känns inom räckhåll.

Vad är det för jävla bilmodell? Det är ju en Volvo men vilken modell? V70? 2014? Och färgen är mörkblå eller svart.

https://dumpen.se/2022/07/22/darth-p...123-degerfors/

Kom igen, riktad sökinsats nu.
Citera
2024-01-16, 16:10
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
En sak är säker och det är att han flyttat från Björnlunda för i det huset bor en annan familj nu. Men tvivlar på att han bor på den adressen han nu står skriven på. Vore intressant om någon som bor i närheten av Nyköping flygplats kunde åka förbi och få lite mer information. Gädda #152 var förövrigt en riktigt sjuk jävel.
#152 Tror ni att Gluggen är kvar i landet? Kan den senila dåren dragit till Thailand och låter posten gå till sin adress på helikopterkontoret som Missdope skriver?
Lever på sin mediokra pension på 9.916:- i månaden. Ser att det är i linje med garantipensionen i Sverige som i år är 10.712:-

Gluggen var riktigt skruvad, skulle slicka och knulla otvättade downie barn! Vilken fullt fungerande personen kan ha så sjuka böjelser! Hoppas att han får hjärtinfarkt eller en 10:a i Thailand och någon bara slänger in fanskapet i ett buskage.

https://dumpen.se/2022/09/25/det-ble...152-stockholm/
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-01-16 kl. 16:21.
Citera
2024-01-16, 16:17
Medlem
lingkedinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag vet att dom sagt förut att flera gäddor har trott att dom hade klarat sig från att publiceras för att dom inte lagt ut direkt. O sen när det väl kommer blir det panik! Så utifrån det tänker jag att dom inte vet när det kommer ut.

ooh, precis vad jag ville höra. dom ska tro dom lyckats prata sig ur det åså ba "boom"

bästa är nog ändå Hank:
"kommer ni att släppa mig idag? - tittandes ner i backen med svetten rinnandes i nacken

Sara svarar "detta kommer inte upp idag"

Hank: "är detta live nu??! "

snacka om att bli så blockerad att man inte kan lyssna eller tänka klart. 😅
Citera
2024-01-16, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Fan, jag insåg precis en sak.

Darth #123 borde vara identifierad för längesen. Hade han släppts idag hade han inte kommit undan. När han släpptes var det i princip ingen som letade. Inte ett enda inlägg har skrivits om vilken bil han kör trots att den syns väldigt tydligt. Jag måste haft fullt upp med annat just då.

Nu har han säkert hunnit göra sig av med bilen men det står ju klart och tydligt på hemsidan att "Han har kört från Degerfors". Plus att ni som kan bilar enkelt borde kunna sätta bilmodellen.

Jag tycker vi gör ett ordentligt försök på den här idioten nu. Han känns inom räckhåll.

Vad är det för jävla bilmodell? Det är ju en Volvo men vilken modell? V70? 2014? Och färgen är mörkblå eller svart.

https://dumpen.se/2022/07/22/darth-p...123-degerfors/

Kom igen, riktad sökinsats nu.

Det är en V70, de faceliftade 2012 tror jag.. bör vara en 2013-2016. Är nog mörkblå, men inte säker.
Citera
2024-01-16, 16:31
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
En sak är i alla fall säker, han är bögpedofil.

Han verkar gilla både pojkar och flickor. I konfrontationen så säger Patrik att Trosan är där för att träffa en tjej. #349
Citera
2024-01-16, 16:36
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Det är en V70, de faceliftade 2012 tror jag.. bör vara en 2013-2016. Är nog mörkblå, men inte säker.
Det finns två (!) mörkblå V70 i Degerfors. För ett år sen fanns det förmodligen tre. Hur fan kunde man missa att plocka honom när det begav sig.
Citera
2024-01-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det finns två (!) mörkblå V70 i Degerfors. För ett år sen fanns det förmodligen tre. Hur fan kunde man missa att plocka honom när det begav sig.

Svarta då? Tveksam, men tror den är blå
Citera
2024-01-16, 16:37
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:

Rätt.

Det kan tillochmed min 5 åring pricka på avstånd…
Citera
2024-01-16, 16:42
Medlem
lingkedinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Tittar tillbaka på gamla gäddor och snubblade över denne farlige idiot:
Heta Bengt (Napp #138) Eslöv

Efter att ha muckat från ett fyraårigt fängelsestraff för att ha våldtagit en 12-årig flicka spillde "Bengt" ingen tid och började tok-grooma direkt. I gruppen "Unga lekfulla" skickade han även en bild på linor.

Han heter inte alls Bengt. Domen finns på Dumpens sida där hans namn och personnr finns, så rebus och devglan behövs inte.

Han ger verkligen ett pundigt och äckligt intryck. Direkt går han in i försvarsläge, blånekar till alltihop
och börjar dessutom babbla ur sig dåliga ursäkter, som att han visste att det var Dumpen som skulle komma, att han fiskade själv osv.

0:40
"Aboo". Ja, detta är väl egentligen inget viktigt i sammanhanget, men jag avskyr folk som pratar så här, pedofiler eller inte.

1:55
"Jag är dömd för det, jag har suttit mitt straff, jag är rehabiliterad". Ni kan läsa utdrag ur chatten nedan och bedöma resultatet av rehabiliteringen själva.

5:20
- Jag våldtar inte barn.
- Du är ju dömd för det! Jag har läst din dom
- Ja vad står det i den då?
- Det står att du har våldtagit en 12-åring minst 20 gånger
- Jag har våldtagit henne?
- Ja, det har du gjort
- Mot hennes vilja? Jag köper inte det... Lägg av.

Vem resonerar såhär om inte en fullblodspedofil?

Från chatt med pedomamman:

Gädda: "Gillar att du e pedo mamma ❤️❤️❤️"
Fiskare: "Min ex också"
Gädda: "Oooh"

Gädda: "Våldtäckt mot barn, blev ihop med en polares dotter"
Fiskare: "Klumpigt"
Gädda: "Skönt dock, 4 år fick jag"

Gädda: "Vill ha en egen dotter ju"
Fiskare: "En liten som du kan vänja från början"
Gädda: "Jaaa, Som i sin tur blir gravid 😋 🙊

Gädda: "Gör han inte som jag säger slår jag hårt annars slår jag vanligt, Ha de blir han o ja"
Fiskare: "Får jag knul... (blurrat) ses?"
Gädda: "Jaaa, E du våldsam,"
Fiskare: "Nej men hård. Började tidigt att knulla min morbror. Han lärde mig tidigt och jag knullar honom fortfarande"
Gädda: "Får jag knulla din dotter?, Braaa"

Gädda: "Får jag göra din dotter gravid sen?"
Fiskare: "Hon är 6 😅😅😅 men jag vill att du sprutar i henne"
Gädda: "Ja men när hon blir äldre"

Från chatt med 12-åring:

Gädda: "Vill du bli gravid?"
Fiskare: "Aaa 🥰"
Gädda: "Fiiiiint ❤️❤️"

Bild-till-text appen jag använder skippar alla emojis, så nu gör jag också det...

- Vill du ha sex me mej o barnet tills vi får egna bebisar
- Jaaa Du får all sperman
- Okej
- Jaaa Litet barn?
- Va e bäst? Helt nytt fö mej
- Vet inte har bara knullat en 12 åring
- Okej för små kanske få ont ?
- Jaaaa men dom får gråta
- Hon på 12 gjorde hon?
- Nej tyvärr

- Asså finns du på riktigt??
- Va ?? Vrf skulle ja int?
- Fett nojig för o bli dit satt, Många brotts provokationer
- Fatta men tycker int man ska sätta dit ngn jue. Fett elakt jue
- Ja men dumpen.se Dom sätter dit o hänger ut folk
- Fan va elakt
- Mmm knas e de, Men du får sluta med pillerna
- Aaa om du vill de så gö ja jue det, Ja viste int ens om dumpen elak sida jue, men ja e int en sån tjej iaf bby
- Braaa
- Vill du bli gravid?
- Aaaaa

- Göra dig gravid heeeela tiden, Jaaaa, Går inte o skynda, Men lite tidigare kan du föda, Jätte liten bebis, Jaaaa, Ner sprutad, Haha
- Får man torka bort sen jue
- Slicka, Mammas jobb
- Aaaa
- Sen kan vi spela in me o kolla tsm jue
- Jaaaaa
- Hennes liv, Eller hans

- Ska filma dig med dom
- Hihi vilka ?
- Våra kids

ja fifan.. det var en riktigt sjuk jävel. spärra in dom på livstid, finns inget som kan bota en så störd hjärna
Citera
2024-01-16, 16:44
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Svarta då? Tveksam, men tror den är blå
16 svarta. Jag gick igenom alla. Kunde avfärda alla utom en i princip. En 28-åring som bor ensam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in