Citat:
Ursprungligen postat av
kusinvitamin65
Självklart beslut!
Hade det blivit en annan dom hade jag allvarligt tvivlat på vilka krav som är tillräckliga, om hur en totalt sönderslagen kvinna och hennes nära, ska få upprättelse.
Yesss!
Jeanette var så sönderslagen så dottern avråddes från att se henne på bårhuset när hon skulle ta farväl.
Hon fick ta farväl av sin mamma med ett lakan över kroppen och bara hålla hennes hand.
Mikael måste ha sparkat hårt och mycket när han mördade henne för han hade ont i ett ben dagen efter.
Några saker skulle jag gärna vilja veta men det lär jag aldrig få något svar på.
Varför var tvättmaskinen igång på morgonen när polisen kom?
Varför låg Jeanettes sönderslitna trosor i tvättmaskinen tillsammans med handdukar och lite kläder?
Hon ska ha legat på kläder och handdukar enligt Mikael i badrummet men det fanns inget sånt där.
Varför var det blod och blött av vatten i sängen?
Duschade Mikael av henne blodet på natten och bar henne tillbaka i sängen och sen på morgonen bar henne till duschen igen och spolade bort mer blod?
Vad han gjorde under de 18 minuterna mellan dom olika samtalen på morgonen för mordet?
Var det då han packade och startade tvättmaskinen?
Han har ingen förklaring till att det inte fanns några handdukar på golvet i badrummet men det fanns handdukar i tvättmaskinen, dom trasiga trosorna och andra kläder.
Det är så typiskt för dessa våldsamma män att dom skyller på att dom inget minns. Ynkligt
Den kvinnohatande skribenten som tycker att jag ska ta en Timeout kan dra åt helvete.
Föraktar såna som visar sitt kvinnohat i tråd efter tråd, år efter år. Sjuka dåre, ett psykfall