Citat:
Ursprungligen postat av
i-go-around
Han manipulerar genom att få folk att tycka synd om honom. Oavsett om det är fjortisar i chatten eller Flashbackare tydligen. Troligtvis är skuldbeläggning en metod han använt hela livet för att få som han vill och komma undan klavertramp. Sjukt dramatisk där han till och med spelar rollen som sin chef och avslutar med ett dramatiskt ångestskrik.
Dramatisk och självömkande. Och om det nu är så att han är dödssjuk så borde fokus rimligen ligga nån annanstans än att sexchatta med och visa kuken för barn. Han har förstört sin sista tid i livet helt för egen maskin. "Snälla förstör inte det jag har kvar!"
Barn 1 skriver att hon är 14 och bor i Gbg men är i Sthlm hos sin pappa ibland. Hans svar på det är att han gärna chattar lite snuskigt men att han inte hinner just då och två timmar senare lanserar han idén om den snuskiga frågeleken. Och i konfrontationen gråter han om att han har glömt hennes ålder? Sen så skriver barnet en massa ledsamheter om att hennes mamma mår dåligt och hon måste åka till sin pappa. Han är förvisso deltagande och frågar hur det har gått hemma osv, men ändå, han är medveten om att det är ett barn som har det svårt.
Han drar en story om sex på nyårsafton.
"Jepp... vi var tre tjejer och två män"
"Snubben å hans sambo, hennes kompis och en tjej jag pratade med å lilla jag"
Låter skumt tycker jag. Om man har familj man värnar och inte har så lång tid kvar i livet, ägnar man sig åt gruppsex på nyårsafton då?
Vara i Malmö och jobba orkade han visst också med.
Sen så kommer, vad jag antar är, chattlogg med barn nummer 2. Där kallar han sig själv snuskgubbe. De pratar om sex, han är medveten om att hon är 14 och gillar äldre. Han frågar om hon varit med äldre och berättar han själv har varit med en 15-åring. "Jag slicka fitta och lite analt. Hon onanera. Sög min kuk och sen knulla vi."
Barnet frågar om bild på honom. Hon säger att hon vill se hur han ser ut. Han skickar en bild på sin kuk. "Bjuder på den."
Nej, den här lipsillen tycker vi inte synd om. #362
Och telefonsamtalet. Psykfall de luxe.