2024-02-03, 08:52
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Rebus #362

Förnamn: Prins i England på H.

Efternamn: Samma som en fd finsk hockeyspelare född 18Mars 1967. Börjar på T.

Ålder: som i Chatten

Bonus: Arbetsplats där man söker jobb.

Efternamnet går jag bet på…
Citera
2024-02-03, 08:55
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Sök på förnamn, ort och ålder så kommer han upp ändå i Google.
Citera
2024-02-03, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan

Sök förnamn+första bokstav efternamn+arbetsplatsen
Citera
2024-02-03, 08:59
Medlem
PROLIFICs avatar
Oavsett om #262 ligger för döden (han tycks dock kunna resa till Göteborg och jobba så det lär ju inte vara så illa?) eller inte så är han en riktigt jobbig jävel i chattloggarna. Om barnet inte svarar på en gång blir han dramatisk.

Typ: Okej??? Jag fattar!!! Hej då!!!

Flera gånger, trots att barnet säger att hon är upptagen med annat. Händer i alla chattloggarna. För vuxna människor är det där gnälliga och tjatiga high maintenance-beteendet en stor jävla rödflagg.
Citera
2024-02-03, 09:05
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#130 Här är en till böggubbe som blir roligt aggressiv, skrattar högt då jag ser han veva med armarna och försöker vara myndig, sedan kom frågan om kuklåset!

https://dumpen.se/2022/08/02/wondergaddan-napp-130/
En riktig klassiker!

Schluta nu för fan!
Citera
2024-02-03, 09:12
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Oavsett om #262 ligger för döden (han tycks dock kunna resa till Göteborg och jobba så det lär ju inte vara så illa?) eller inte så är han en riktigt jobbig jävel i chattloggarna. Om barnet inte svarar på en gång blir han dramatisk.

Typ: Okej??? Jag fattar!!! Hej då!!!

Flera gånger, trots att barnet säger att hon är upptagen med annat. Händer i alla chattloggarna. För vuxna människor är det där gnälliga och tjatiga high maintenance-beteendet en stor jävla rödflagg.

Han manipulerar genom att få folk att tycka synd om honom. Oavsett om det är fjortisar i chatten eller Flashbackare tydligen. Troligtvis är skuldbeläggning en metod han använt hela livet för att få som han vill och komma undan klavertramp. Sjukt dramatisk där han till och med spelar rollen som sin chef och avslutar med ett dramatiskt ångestskrik.
Citera
2024-02-03, 09:18
Medlem
Sluta att tycka synd om gäddan och snacka om att han ligger för ”döden” osv.
OM det nu skulle vara så, vilket är tveksamt men möjligt, så är det fn inte mer ok att våldta barn.
Han är så pass frisk så han jobbar, och oavsett är det precis lika illa.

Allt för honom handlade om att komma undan. Han tjatar som alla gäddor om att inte bli publicerad, han påstår sig vara som chef i telefon så att de inte ska ringa dit sen, han tar bort sin profilbild på Linkediin..

#362 kan brevväxla med sin kollega från en annan stad, Vapengäddan..
Citera
2024-02-03, 09:26
Medlem
PedoJoeBidens avatar
#362 har den typiska gäddblicken.
Insjunkna ögon, vacklande blick som har svårt att fokusera, lite FAS-varning och stora problem att andas genom näsan. Någon som har doktorerat vid Livets Hårda Skola och vars kropp har formats av miljontals år av evolution för att han ska kunna vara den perfekta knegaren som gör det han blir tillsagd.
Hans art är knappast utrotningshotad då man med lätthet kan finna den samlad vid öl-avdelningen på systembolaget, klockan 18:00 på fredagen efter löning.
Citera
2024-02-03, 09:32
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Gädda 362 kategoriseras in som humor eller tragikomisk.

Jag kan inte ha varit den enda som kände sympati med gäddan när han drog sin vals?
Läser man chattloggarna framstår han som betydligt mer beräknande och manipulativ så jag tror hans nära förestående död är betydligt överdriven eller ett knep för att slingra sig ur kroken.
Den komiska twisten blir komplett när han med buskisröst ska föreställa någon annan och Saras reaktion när hon påpekar att hon känner igen rösten.

Något som verkar vara genuint i konfrontationen är dock att han inte känner till dumpen. Hur är det möjligt?
Citera
2024-02-03, 09:42
Medlem
Vad kan man söka på för att hitta vem den åtalade Robinsonprofilen är? Eftersom man inte får skriva namnet här men tänker att de borde stå på andra ställen?
Citera
2024-02-03, 09:44
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Han manipulerar genom att få folk att tycka synd om honom. Oavsett om det är fjortisar i chatten eller Flashbackare tydligen. Troligtvis är skuldbeläggning en metod han använt hela livet för att få som han vill och komma undan klavertramp. Sjukt dramatisk där han till och med spelar rollen som sin chef och avslutar med ett dramatiskt ångestskrik.

Dramatisk och självömkande. Och om det nu är så att han är dödssjuk så borde fokus rimligen ligga nån annanstans än att sexchatta med och visa kuken för barn. Han har förstört sin sista tid i livet helt för egen maskin. "Snälla förstör inte det jag har kvar!"

Barn 1 skriver att hon är 14 och bor i Gbg men är i Sthlm hos sin pappa ibland. Hans svar på det är att han gärna chattar lite snuskigt men att han inte hinner just då och två timmar senare lanserar han idén om den snuskiga frågeleken. Och i konfrontationen gråter han om att han har glömt hennes ålder? Sen så skriver barnet en massa ledsamheter om att hennes mamma mår dåligt och hon måste åka till sin pappa. Han är förvisso deltagande och frågar hur det har gått hemma osv, men ändå, han är medveten om att det är ett barn som har det svårt.

Han drar en story om sex på nyårsafton.

"Jepp... vi var tre tjejer och två män"
"Snubben å hans sambo, hennes kompis och en tjej jag pratade med å lilla jag"

Låter skumt tycker jag. Om man har familj man värnar och inte har så lång tid kvar i livet, ägnar man sig åt gruppsex på nyårsafton då?

Vara i Malmö och jobba orkade han visst också med.

Sen så kommer, vad jag antar är, chattlogg med barn nummer 2. Där kallar han sig själv snuskgubbe. De pratar om sex, han är medveten om att hon är 14 och gillar äldre. Han frågar om hon varit med äldre och berättar han själv har varit med en 15-åring. "Jag slicka fitta och lite analt. Hon onanera. Sög min kuk och sen knulla vi."

Barnet frågar om bild på honom. Hon säger att hon vill se hur han ser ut. Han skickar en bild på sin kuk. "Bjuder på den."

Nej, den här lipsillen tycker vi inte synd om. #362

Och telefonsamtalet. Psykfall de luxe.
Citera
2024-02-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-pelle90
Gädda 362 kategoriseras in som humor eller tragikomisk.

Jag kan inte ha varit den enda som kände sympati med gäddan när han drog sin vals?
Läser man chattloggarna framstår han som betydligt mer beräknande och manipulativ så jag tror hans nära förestående död är betydligt överdriven eller ett knep för att slingra sig ur kroken.
Den komiska twisten blir komplett när han med buskisröst ska föreställa någon annan och Saras reaktion när hon påpekar att hon känner igen rösten.

Något som verkar vara genuint i konfrontationen är dock att han inte känner till dumpen. Hur är det möjligt?

Klart han känner till Dumpen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in