Citat:
Ursprungligen postat av
xivvan
Jag kan förstå att vissa förhållanden kan bli starkare av en sådan kris, dessvärre kommer det aldrig att vara i min värld, jag söker hellre efter en person jag aldrig kommer hitta än att hitta någon som fyller kraven till 99% men sedan gör något sådant, sen visst kan man ha svaga stunder men det gäller att vara starkare än sin impuls.
Sen vet jag att konceptet är starkare än verkligheten här, man kan faktiskt inte veta om man är en lojal person innan man blivit testad, har väldigt många låt oss säga mindre lyckosamma polare när det gäller det motsatta könet och de har väldigt lätt till att säga "Jag hade FAN ALDRIG VARIT OTROGEN" men det är lite som att som snubbe få frågan "Hade du sugit kuk för 1 miljon?" och säga "fan heller", men i verkligheten vet man inte förens väskan med cashen ligger framför en.
Tacksam nog så är jag redan beprövad så jag vet min värdighet och jag kommer inte sluta förens jag hamnar med någon som kan mäta sig med det.
Jag tycker det är viktigt för diskussionens skull att vara så generell som helst eller åtminstone så objektiv som helst, visst kan man ta upp subjektiva beskrivningar på ord som otrohet men i överväldigande majoritet så betyder det ju samma sak, och gör det inte det så får man ju vara rätt pang på rödbettan snabbt och dra den gränsen så att ens partner är medveten, bottom line är ju att denna kvinna har visat olojala tendenser, det är en stor dealbreaker för de flesta männen och ts som konstanterat innan, borde sticka om inte han är villig att stanna vid kk eller öppet förhållande.
Det är många som inte kan förlåta otrohet för det är verkligen absolut botten på vad en människa kan göra mot en annan efter lögner. Det vilar på varje individs samvete enligt mig. Då har man visat att man är kapabel till vad som helst och hugger till och med människan man älskar i ryggen men att stå och ljuga om saken är ännu värre.
Då lan man lika gärna söka sig till närmaste soptunna.
Man utsätter dessutom den man älskar för risk. Det kallas för att ego och självisk människa.
Det värsta är människorna som inte förstår hur allvarligt det är eller vad man gjort utan är fundersamma på om man blivit för hård dömd ifrån sin partner, släkt eller familj.
I dagens tid är det mycket lättare att vara otrogen som psykologer brukar visa i sina videos. Sociala medier är katastrof för förhållanden/äktenskap. Ett klick bort eller en bild bort så är man där.
Jag kan säga att jag testas varje dag.
I ett fall var jag osäker om mannen ens ville ha mig då han pratade mig i en vänskaplig ton och jag funderade men jag märkte av besatthet som började överta honom där han skrev dag, natt, kväll och överallt. Kan inte heller säga men du jag är gift/eller sluta skriva då det är nära bekant till mig men jag la ut en bild där min man bjudit på middag för att ge ett fint budskap. Märkte av att han började distansera sig så alla kommer inte vara tydliga med sina intentioner eller vad man vill
Ja, hon har visat verkligen vad hon går för speciellt när det är okänd man. Varför skulle en okänd man vilja ha hennes nr annat än vilja knulla med henne? Låt oss ha öppna kort.