2024-02-13, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Instämmer. Så jävlar märkvärdig är den inte. Först så säger Sara: Hej! Hank tittar bak, sedan framåt och sedan bakåt igen och frågar: Vad menar du med det där?

Kanske riskerar att stöta mig med några här när jag erkänner att jag mitt i allt det bedröva tycker att flera publiceringar är underhållande. Det finns något värde i att se en del av dem falla och bli till allmänt åtlöje. Men om ni inte tycker att Hanks publicering är underhållande, vilka tycker ni är bäst? En ödmjuk undran och inte för att reta upp någon...
Citera
2024-02-13, 15:50
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Kanske riskerar att stöta mig med några här när jag erkänner att jag mitt i allt det bedröva tycker att flera publiceringar är underhållande. Det finns något värde i att se en del av dem falla och bli till allmänt åtlöje. Men om ni inte tycker att Hanks publicering är underhållande, vilka tycker ni är bäst? En ödmjuk undran och inte för att reta upp någon...

Oj, oj, oj. MÅNGA!
Först och främst, håller med om det du säger. Det är tillfredsställande att dessa otrevliga herrar med sina än mer barocka fantasier hängs ut.
Nu kommer jag att glömma en himla massa, men personer värda att nämna är helt klart rektorsgäddan #180 "NÄÄEEE vad gör ni?!?!?" Coach-Janne #246, Trans-bajs-snubben på Ica i Norberg #352, mannen med barnflickvän #351 & Töreboda-massören #158 (från mina hemtrakter!)
Det finns såklart många, många fler.

Den jag har kollat på flest gånger är dock Nyårsraketen #183, just för att jag stör mig något fruktansvärt på hans jävla särskrivning och kontrollerande sätt..

SJÄLV?!
Citera
2024-02-13, 16:00
Medlem
Citat:

CoachJanne är den mest underhållande någonsin, alla kategorier. Att han livestreamar på TikTok hur Dumpen avslöjar honom.

Hade det varit i en sketch i något skruvat humorprogram så hade man ju tänkt att det var för orealistiskt.

Att han är en gammal gubbe som vill vara "TikToker" är ju humor i sig.
Och tydligen var det ett specialavsnitt där gubben firar med rosé att han fått så många följare på TikTok.

Och just då kommer Sara och Patrik. Och gubbfan försöker gömma sig under en handduk! Och sänder live till alla sina följare hur han yrar runt med handduken på huvudet efter att just ha blivit avslöjad som pedofil. Snabba ryck från rosémyset.

Kan erkänna att jag skrattade så att jag grät när jag såg det första gången. Så jo, Dumpen kan vara underhållande ibland.

https://dumpen.se/2023/06/27/coachja...ckholm-varmdo/

Tycker den är mycket mer underhållande än Hank som mest bara är äcklig och dum i huvudet...
Citera
2024-02-13, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Oj, oj, oj. MÅNGA!
Först och främst, håller med om det du säger. Det är tillfredsställande att dessa otrevliga herrar med sina än mer barocka fantasier hängs ut.
Nu kommer jag att glömma en himla massa, men personer värda att nämna är helt klart rektorsgäddan #180 "NÄÄEEE vad gör ni?!?!?" Coach-Janne #246, Trans-bajs-snubben på Ica i Norberg #352, mannen med barnflickvän #351 & Töreboda-massören #158 (från mina hemtrakter!)

Den jag har kollat på flest gånger är dock Nyårsraketen #183, just för att jag stör mig något fruktansvärt på hans jävla särskrivning och kontrollerande sätt..

SJÄLV?!

De du nämner är fantastiska. Hinner tyvärr inte lista alla favoriter men fyra som kommer upp snabbt pga gäddornas personligheter är helt klart Sälen-Evorn, Ground Combat (250)
Hunk-Rektorn samt Karatelanslagets tränare.
Citera
2024-02-13, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
CoachJanne är den mest underhållande någonsin, alla kategorier. Att han livestreamar på TikTok hur Dumpen avslöjar honom.

Hade det varit i en sketch i något skruvat humorprogram så hade man ju tänkt att det var för orealistiskt.

Och tydligen var det ett specialavsnitt där gubben firar med rosé att han fått så många följare på TikTok.

Och just då kommer Sara och Patrik. Och gubbfan försöker gömma sig under en handduk! Och sänder live till alla sina följare hur han yrar runt med handduken på huvudet efter att just ha blivit avslöjad som pedofil. Snabba ryck från rosémyset.

Kan erkänna att jag skrattade så att jag grät när jag såg det första gången. Så jo, Dumpen kan vara underhållande ibland.

Tycker den är mycket mer underhållande än Hank som mest bara är äcklig och dum i huvudet...

Du har rätt. Tik Tok-Janne kommer högt upp. Grejen med Hank är för mig är att han mitt i sin sjuka hebefili är en klantig jävla idioti. Han är sjuk men inte på samma sätt som ex Pappa Stor. Hank är en idiotisk Pajas, typ ett Päron till Farsa. Han har nog gjort mycket fel här i livet och ställer till det för sig. Kan tänka mig att han försökte vara en entertainer på firmafesterna och allt blev fel… Jag skulle kunna ta en öl med honom (såvida han lägger ner snacket om fjortisar)
Citera
2024-02-13, 16:20
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Oj, oj, oj. MÅNGA!

SJÄLV?!

Nyårsraketen, ja... Hans chattloggar är vidriga. Jag har skrivit om honom flera gånger. Känslomässig jävla utpressare. Fy fan! #183
Citera
2024-02-13, 16:21
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Den var sjukt underhållande. SKÅL! Sedan raseras hela hans liv. Hehehehehe.
Citera
2024-02-13, 16:23
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Nyårsraketen, ja... Hans chattloggar är vidriga. Jag har skrivit om honom flera gånger. Känslomässig jävla utpressare. Fy fan! #183

Verkligen!
Manipulerar satan ur barnet, blir skitlack när hon inte svarar på något dygn.
Meningen "Jaså är du så upp tagen" har bränt sig fast på min retina. Bara att han särskriver är anledning nog att avsky honom.
Citera
2024-02-13, 16:33
Medlem
Pinoputchins avatar
#369 torskgäddan. Deepthroatkyssar och pungslick för bara 700, killen borde bli komiker... 😂

Men han verkar gravt förståndsvarierad..
Citera
2024-02-13, 16:40
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
När man ska summera gäddåret 2023 så tycker jag att Nyårsraketen #183 bör lyftas igen. Han håller på med klassisk känslomässig utpressning i chatten.

"Jaha ???? Vart blev du av
Lektion nr 1: Lämna aldrig en
kille som visat dej kärlek o du
hetsat upp så han fått stånd

,, vad gör du

Tack för att du lämnade mig här

Hallå vad gör du

Vad har hänt . Du bara drog ?"

När barnet svara att hon somnade på soffan svarar gäddan

"Jösses"

Barnet säger förlåt.

"Gör bara det jag vill ska du få något fin

Du sa ju att du skulle va snäll

Bejbi <3

Har du glömt bort mig

Gott nytt år

Jaha så du så upp tagen

Ja trodde du var sugen ?

Ville du inte ses eller vad håller du på med

Till slut svarar barnet: "Hej gott nytt år"

Gäddan:

"Åhh du lever .. Vad har du gjort senaste dygnet
God fortsättning"

Barnet svarar att hon firat nyår.

Gäddan:

"Jag men . Vi män kan göra mer saker samtidigt"

Herregud! Vilken high maintenance jävla bitch! Det är nyårsafton och han förväntar sig att få barnets uppmärksamhet då. Tänk er om det vore två vuxna som hookat i en datingapp och de aldrig ens har träffats och en av dem börjar hålla på så där. Röddflagg! Kontrollerande jävla psykfall. Block direkt! Och hur han skuldbelägger henne, säger att hon lovat att vara snäll och att män minsann kan göra flera saker samtidigt. Vilket jävla as.

Och den där lektion 1... Wtf? Jo, man har all rätt att ångra sig även om man har hetsat upp nån. Oavsett om det är IRL eller på nätet. Man måste inte fortsätta med nåt man tyckte var kul först och sen ångrar. Gäddjävlen har barn själv, har han lärt ut samma sak till dem tro? Vad är det här för daterat tankegods? Det är 2023, inte 1923. Och vi vet att män inte är djur och att de kan kontrollera sig själva. Alla friska människor, oavsett kön, är dessutom noll intresserade av att övertala nån till sexuella aktiviteter.

Nyårsraketen är typexemplet på gäddan som skammar barnet, talar om för det att det inte är snällt, blir kränkt, vill ha bekräftelse och uppmärksamhet, jobbar med känslomässig utpressning osv. Fy fan!

Citat:
Verkligen!
Meningen "Jaså är du så upp tagen" har bränt sig fast på min retina. Bara att han särskriver är anledning nog att avsky honom.

Jag citerade mig själv här ovan. Hans s.k. "Lektion nr 1".

Ett riktigt jävla äckel. Inte nog med han vill ha sex med ett barn, han fulmanipulerar och sjukar sig. Vidrigt ful är den fan också! Hur fan funkar såna där svin egentligen? #183
Citera
2024-02-13, 16:59
Medlem
Citat:
Verkligen!

Jo, just den där sär skrivningen berörde även mig väldigt djupt. Det är något jag aldrig kommer glömma.
Citera
2024-02-13, 17:00
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
vilka tycker ni är bäst?

En som jag inte ser nämnas så ofta i tråden, men som jag tycker är rätt speciell och underhållande är "Cigg för ett ligg". Det är väl en av de tidiga konfrontationerna innan de hade skapat ett mer enhetligt modus operandi.

https://dumpen.se/2021/12/21/cigg-fo...igg-napp-igen/

Hur glad han verkar först när han möter "fejk-" barnet för att sedan stå och inte riktigt förstå vad som händer när Sara kommer fram och med ilsken ton är på honom med att han ska be om ursäkt till "alla Sveriges barn" och hur han skamset och lågmält gör som hon säger för att sedan få ett torrt och syrligt "Ha en trevlig Jul!" ifrån Sara i slutet när hon skickar hem honom med uppmaningen att berätta för sin sambo om vad han har gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in