2024-02-18, 05:42
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Det är ju en jävligt tragisk utgång egentligen det här med PappaStor #289. Men man får åtminstone ge honom att han hade stake att hoppa utför en bro med en snara runt halsen. Det vore väldigt intressant att veta vilken bro det var, så att man kan få en scen att förknippa självmordet med. Han måste ju trots allt ha vägt över 100 pannor. Det blir en jävla kraft i den snärten som fick kraniet att släppa från halskotorna. När Saddam hängdes lät det som en riktig bowlingstrike. Hemsk tanke. Vila i frid.
Citera
2024-02-18, 07:01
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leprofesseur
Har #371 Flyttat, Hittar bara en man med hans namn i en ort söder om kalmar boendes själv?
Vad hände med ny villa och sambo?
Du blandar ihop #372 med #371.

#372 bor söder om staden du nämner.
#371 bor på motsvarande kust.
Citera
2024-02-18, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurricane2013
Tufft för frun till gädda 371 att de precis köpt hus. Blir alltså även en ekonomisk smäll. 😕

Jag såg fel. Verkar snarare som att de precis sålt och bor i en hyresrätt. Mer lägligt för frugan. ☺️
Citera
2024-02-18, 08:12
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#289 Dödsannons:

En ängel kom och vänd om Varför?

Rättning:

En djävul kom och vände om Varför?
Ändå helt nytt att använda den frasen för en peddogubbe. Tidigare har jag bara sett det i sammanhang där spädbarn dött alldeles för tidigt.
Citera
2024-02-18, 09:08
Medlem
StigEngstroms avatar
Nu har Engineer Commander lagt ut många inlägg på kort tid om Ukraina, nu är kommendörkaptenen varm i kläderna igen efter irriterande dumpenavbrottet?
Citera
2024-02-18, 09:10
Medlem
Rekas avatar
Jaså, 289 hängde sig. Har läst att repets längd är viktigt. För kort, då stryps man. Får långt, då separeras huvudet från kroppen.
Har ingen koll på hur många cm det kan diffa, men får väl hoppas på att han valde rätt.

Trodde inte att en sån dryg och kaxig person skulle avsluta livet.

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är ju en jävligt tragisk utgång egentligen det här med PappaStor #289. Men man får åtminstone ge honom att han hade stake att hoppa utför en bro med en snara runt halsen. Det vore väldigt intressant att veta vilken bro det var, så att man kan få en scen att förknippa självmordet med. Han måste ju trots allt ha vägt över 100 pannor. Det blir en jävla kraft i den snärten som fick kraniet att släppa från halskotorna. När Saddam hängdes lät det som en riktig bowlingstrike. Hemsk tanke. Vila i frid.
Citera
2024-02-18, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Nu har Engineer Commander lagt ut många inlägg på kort tid om Ukraina, nu är kommendörkaptenen varm i kläderna igen efter irriterande dumpenavbrottet?
En av dom jag stör mig mest på faktiskt. Antagligen mycket för att han fortsätter som vanligt o inte ens verkar skämmas.
Citera
2024-02-18, 09:35
Medlem
ZlatanManias avatar
#373 kan va den mest odiskreta gäddan hittills om man ska komma med nåt som sticker ut. Går direkt ut med namn, vart han bor, ålder och bild innan man ens skrollat ned till sida 2.

Har tanken ens slagit honom att "vänta här nu, är det verkligen en 14-åring som vill suga min kuk helt plötsligt eller kan det inte va nån annan?"
Citera
2024-02-18, 09:38
Medlem
Unbynbjornfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom

finns det någon länk? vill kika och skratta lite
Citera
2024-02-18, 09:42
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbynbjornfot
finns det någon länk? vill kika och skratta lite
Sök bara på hans förnamn, E plus engelska ordet för född med ett V i början istället för B.
Han har inte raderat sin profil nånstans, han är för viktig för samhället!
Han har både hunnit göra inlägg på Facebook där han informerar allmänheten om förtal om sexualbrott och sen hur man hypotetiskt kan utföra AI-terror mot flashback! Senaste tog han bort efter en halvtimme men nån hjälte på flashback tog en skärmdump.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-02-18 kl. 09:44.
Citera
2024-02-18, 09:55
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
En av dom jag stör mig mest på faktiskt. Antagligen mycket för att han fortsätter som vanligt o inte ens verkar skämmas.

En starkt bidragande orsak kan också vara att han har ett så otroligt slagvänligt ansikte.
En mycket irriterande liten pajas. #367
Citera
2024-02-18, 10:19
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Ändå helt nytt att använda den frasen för en peddogubbe. Tidigare har jag bara sett det i sammanhang där spädbarn dött alldeles för tidigt.

Japp, tänkte på det också. Konstigt att välja de orden i en dödsannons, som ihop med allt annat de har skrivit förefaller ännu mer patetiskt. "Har ryckts ifrån oss på ett brutalt sätt" etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in