Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-20, 20:04
  #145
Moderator
Gromguttens avatar
3-1.

Bra att de inte tog match för knätacklingen, kunde blitt tvåsiffrigt annars...
2024-02-20, 20:06
  #146
Moderator
Gromguttens avatar
Kul att matchen går där de bryr sig, det hade väl varit 1500 i Skellefteå. Det här trycket är episkt!
2024-02-20, 20:07
  #147
Medlem
Måtte det bli en väckarklocka för SHL-klubbarna att börja ta turneringen mer seriöst nu och för fansen till SHL-klubbarna att sluta negligera motståndet i den europeiska hockeyn.. Frölundas vinster i turneringen har varit som en sminkad gris, mycket har hänt sedan de vann senast. SHL börjar hamna efter mer och mer och NLA börjar ta över.
2024-02-20, 20:08
  #148
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
3-1.

Bra att de inte tog match för knätacklingen, kunde blitt tvåsiffrigt annars...


Nu ska vi inte förivra oss här. Så illa kommer det knappast att bli. Lite tafatt framför eget mål av Skellefteå ibland, och utvisningar har de inte råd med. Nästa mål torde avgöra om de har någon chans.
Schweizarnas finländska garde måste hållas kort, de håller fortfarande mycket hög kvalitet.
2024-02-20, 20:13
  #149
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Skellefteå har blivit hockeyns motsvarighet till Tottenham.
2024-02-20, 20:22
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
3-1.

Bra att de inte tog match för knätacklingen, kunde blitt tvåsiffrigt annars...

Vat det ens en utvisning? Mottagaren ser ut att hoppa undan en tackling men tar inte med sig benet. Såg bara slutet av en repris så har inte hela förloppet klart för mig.
2024-02-20, 20:28
  #151
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Vat det ens en utvisning? Mottagaren ser ut att hoppa undan en tackling men tar inte med sig benet. Såg bara slutet av en repris så har inte hela förloppet klart för mig.

Tydlig i mitt øga. Kunde lika gärna varit matchstraff. Bra att det gick väl.
2024-02-20, 20:28
  #152
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Skellefteå har blivit hockeyns motsvarighet till Tottenham.

Alla heter Israelsson?
2024-02-20, 20:29
  #153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Tydlig i mitt øga. Kunde lika gärna varit matchstraff. Bra att det gick väl.

Ok, då var jag fel ute.
2024-02-20, 20:34
  #154
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Ok, då var jag fel ute.
Oscar Lindberg fullföljde tacklingen, motståndaren hoppade undan, höft mot höft, tripping. Inte så mycket att snacka om.
2024-02-20, 20:34
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Måtte det bli en väckarklocka för SHL-klubbarna att börja ta turneringen mer seriöst nu och för fansen till SHL-klubbarna att sluta negligera motståndet i den europeiska hockeyn.. Frölundas vinster i turneringen har varit som en sminkad gris, mycket har hänt sedan de vann senast. SHL börjar hamna efter mer och mer och NLA börjar ta över.

Lugna dig .. Klubbarna i Schweiz är så rika att dom har råd med filppula, Manninen och andra stjärnor. Så dum jämförelse när dom köpt sig till fame, är inte många egna produkter som kör.
__________________
Senast redigerad av ankhelvete 2024-02-20 kl. 20:37.
2024-02-20, 20:35
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Oscar Lindberg fullföljde tacklingen, motståndaren hoppade undan, höft mot höft, tripping. Inte så mycket att snacka om.

Ok

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback