Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-21, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Finns det fler bokstäver i JE o AM namn
Vrams bygata 11
Citera
2024-02-21, 23:58
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zerberus666
Vrams bygata 11
Låter litauiskt
Citera
2024-02-22, 00:25
Medlem
Citat:
Bilen är stulen av A.M från en granne som bor vid A.M för att hämta ungdomarns i kanske va J.H.E bil

Om det är så har JHE fått onödig skit. Men varför påstods det i ett inlägg att föraren hade fru och barn?
Kanske för att det var hans bil? Eller någon annan stackare som kanske blivit utpekad. Folk har väl tagit regnr och inte funderat över att bilen var stulen kanske. Onödigt uthängande i så fall. Men vi får se. "Alla" vet om någon dag eller så
Citera
2024-02-22, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Låter litauiskt

Ursprung vet jag inte men "känd" på orten.
Citera
2024-02-22, 18:38
Medlem
Bara en massa knarkare och losers i hans vänlista på Facebook så det bevisar ju hans låga intelligens . Han kanske fixar knark till småtjejerna?
Citera
2024-02-23, 11:39
Medlem
Kan vi bekräfta att det är A.M?
Citera
2024-02-23, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Håller helt med. Hundar litar på sin ägare till 100%. Denna hund dog p g a en oansvarig ägare. Blir så ledsen när jag tänker på att den satt där i bilen och inte förstod någonting utan följde med som den brukade göra.

Hunden var totalt utlämnad till folket i bilen som bara tänkte på sig själva.
DET VAR HUNDVAKTEN SOM KÖRDE INTE ÄGAREN
Citera
2024-02-23, 23:01
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schalle67
DET VAR HUNDVAKTEN SOM KÖRDE INTE ÄGAREN
Jag visste när jag skrev att det var hundvakten som körde och inte ägaren men ändå blev mitt inlägg helt tokigt, ser det nu. Förstår inte hur jag tänkte mer än att jag var upprörd och blandade tyvärr ihop de två personerna.

Följde t.om. ägaren på Facebook men ändå blev det ett stort misstag av mig.
Citera
2024-02-24, 00:58
Medlem
Citat:
Vrams bygata 11

https://www.google.com/maps/@55.9285...l=sv&entry=ttu

Ruttet jävla eternitruckel, säkert fyllt med asbest. Bara att jämna med marken när han sitter inne, ser förjävligt ut och snubben lär väl antagligen inte vara speciellt saknad av grannarna.
Citera
2024-02-24, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
https://www.google.com/maps/@55.9285...l=sv&entry=ttu

Ruttet jävla eternitruckel, säkert fyllt med asbest. Bara att jämna med marken när han sitter inne, ser förjävligt ut och snubben lär väl antagligen inte vara speciellt saknad av grannarna.

Förvisso rätt på alla punkter men han äger inte huset så ett jämnande med marken drabbar inte honom på annat sätt än att han blir bostadslös.
Citera
2024-02-25, 14:22
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tollarp86
Förvisso rätt på alla punkter men han äger inte huset så ett jämnande med marken drabbar inte honom på annat sätt än att han blir bostadslös.
Var det inte den jäveln som sprang runt i byn och viftade med kniven? Sven Tosing?
Citera
2024-02-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Var det inte den jäveln som sprang runt i byn och viftade med kniven? Sven Tosing?

Vi säger så här. Om jag ser killen någonstans offentligt så ser jag till att han är framför mig i alla lägen. Nu var det iofs länge sedan vilket beror på att jag inte rör mig mycket i byn och oftast gör mina inköp osv på annan ort. Normalt är han ofarlig men man vet ju aldrig när han är på skit som gör att det ballar ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in