Citat:
Ursprungligen postat av
8978wxu642
Rtt uppenbart att det r Terry Hobbs.
Sger inte du har fel (ven om jag inte tror samma)
Vad tycker du pekar t det hllet?
Att han sgs nra platsen? DNA spret (som kunde kommit hemifrn)
Jag anser det s otroligt logiskt att det var Damien och hans kumpaner
Tre tonringar som lurar ivg tre killar.
ven om pojkarna bara var 8 r gamla r barn (speciellt pojkar) kvicka och med bara en och till och med tv vuxna svra att hantera.ven med diverse hot.
Den liberala vapenkulturen fr mig ocks att tro att OM en vuxen skulle utfrt det s hade pojkarna skjutits ihjl
Nej..finner det s otroligt logiskt att Damien och hans lilla gngmed Damien som ledare och Misskelly som vakt/jgare utfrde morden.
Hur..och varfr skulle Misskelly erknna? Vad skulle han vinna? Trots sitt lga IQ (som dessutom r ifrgasatt om det verkligen var s lgt) stta sig sjlv p brottsplatsen??! Han hade ju bara kunnat namnge Damien som den skyldiga? Eller Hobbs? Eller vem Sren som helst om hans motiv var att ta sig ur frhrsrummet!
Rtt personer blev dmda..fast Damien borde ftt sin dom att hamna under jord.
Vn med Johnny Deppherregud som det skulle tala fr nn sorts oskuld i mordet..
Nej det fanns inga DNA bevis p att Damien utfrt detta mordmendet fanns INGA DNA-spr..s att deras spr inte fanns dr heller avgr ingenting fr migsnarare att platsunderskning och obduktion r utfrt fr jvla dligt (hej 90-talet i fattigt omrde i usa)
Tror dremot inte att Damien tnkte satanistiskt dda pojkarnaen skrmsellek tror jag som sprade urkanske nr Michael flydde och Misskelly jagade efter honom. Panik uppstod
Att dom alla tvrvgrar att ta p sig mordet vger inte in ngot alls fr mig. Vad skulle dom vinna p det??! Speciellt inte idag 30 r senare, inte d heller d de var dmda till dd eller livstid. De hade ALLT att vinna p att neka, ALLT.
Damien r kyligast under frhren..rr sllan en min i ngon riktning. Kolla p Jason, speciellt under tidiga frhr. Osar skuldoch jakanske faktiskt skuldknslor bakom den dr flackande blicken. Misskellyhr ni hur han upprepar allt? Lter nstan invat. Tror man hade kunnat banka i honom det ena och andra MEN ven han, med sin lga IQ frstod rimligtvis att man inte ska felaktigt ange sig fr att vara en del i ett brutalt barnmord.