Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-03, 20:40
  #13
Avstängd
grungewhores avatar
Kanske är det just Vasaloppet miljödårarna hatar. Det var väl väder-Per som sa att Vasaloppet inte skulle existera 2020?
Citera
2024-03-03, 20:46
  #14
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Jag brukar elda lite bildäck & gammal motorolja på baksidan varje gång jag hör att såna här aktivistfascister varit i farten - för att försöka hålla ett slags "miljö status quo" typ.
Citera
2024-03-03, 20:46
  #15
Avstängd
Skulle v varit under skidskytte istället, en .22a i knät löser saken
Citera
2024-03-03, 21:11
  #16
Medlem
https://www.svt.se/sport/langdskidor...ng-in-i-sparet

Dansken som bröt Danmark-Sverige och attackerade domaren i fotboll fick väl fängelse? Så in i buren med sådana direkt!
__________________
Senast redigerad av KamratBlue 2024-03-03 kl. 21:33.
Citera
2024-03-03, 21:41
  #17
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
https://www.svt.se/sport/langdskidor...ng-in-i-sparet

Dansken som bröt Danmark-Sverige och attackerade domaren i fotboll fick väl fängelse? Så in i buren med sådana direkt!
Såg i din länk att SVT-experten säger att hon blev riktigt f-rbannad på aktivisterna.
Undrar hur det tas emot av chefer och kollegorna på övriga redaktioner? De lär ju i sin tur bli ännu mer f-bannade på henne?
Får hon sparken tro?
Citera
2024-03-03, 21:59
  #18
Medlem
Kändes som ett ganska taffligt försök. Som ett gäng fyllskallar som bestämt sig för att streama på en fotbollsmatch.
Citera
2024-03-03, 22:34
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Kändes som ett ganska taffligt försök. Som ett gäng fyllskallar som bestämt sig för att streama på en fotbollsmatch.
Exakt, tycker det är meningslöst att förfasa sig..
sen kan jag tycka det är sjukt att det var såna bilköer att flera blev försenade inför start, verkar varit kaos!
Citera
2024-03-03, 22:43
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Nja, det är nog inte så effektivt sätt att få andra uppmärksamma exakt vad de vill, än mindre att stödja det. De flesta noterar väl högst att det har något med våtmarker att göra. Inte ens jag, som redan känner till dem och vet att de vill återställa våtmarker, vet exakt vad de vill. Drivkraften för liknande handlingar är nog snarare att liknande ger social status inom den egna sekten.
Tror de är som du säger. Förr var aktivister typ miljöpartister och de pratade och kämpade för miljön..idag är aktivister 15 seconds of Fame idioter som inte tar hänsyn till vanliga människor. De kan fan gott sitta i fängelse ihop med pedofiler och andra äckliga kriminella.
Citera
2024-03-03, 22:45
  #21
Medlem
nidbilds avatar
Rädda våtmarkerna ett fetto lägger sig raklång i ett skidspår
Citera
2024-03-03, 23:10
  #22
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp

Min fråga är, tror klimatdårarna att de vinner sympati genom att sabba folkkära evenemang?

Jag tror att det parti som förespråkade väldigt långa fängelsestraff OCH höga böter för denna typ av brottslighet skylle vinna sympatier och väljare.
Citera
2024-03-03, 23:22
  #23
Avstängd
Dumdrygs avatar
Förstår någon varför SVT Rapport maskade/pixlade aktivistens ansikte när han blev bortsläpad?

TV4 Nyheterna gjorde det inte och inte heller Expressen eller Aftonbladet.
Citera
2024-03-03, 23:33
  #24
Medlem
Varför benämns de som "aktivister" som på svt.se?
Varför inte sabotör, förstörare, skadegörare eller dylikt?
Förresten, hur många dagar tar det tills vi får läsa om det hela fast ur "aktivisternas" perspektiv på svt.se?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in