2024-03-04, 10:18
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Något nytt om Hemlige Johan 346?
Deras hus ska nu vara såld men dom är fortfarande skrivna på adressen.
Njuter av paradiset i Sydafrika och pimplar vin?
Jag följer han också då jag är oerhört förvånad att hans sambo stannar kvar trots att denna grisen har jagat barn minst 1,5 år enligt Dumpen. Det står att huset är sålt men kan det va så att dom dragit tillbaka försäljningen.
https://dumpen.se/2024/01/11/hemlige...-346-goteborg/
Citera
2024-03-04, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Christer Pettersson? Inte många likheter för övrigt, hade blattarna som bröt sig in hos Tweedy gjort det hos CP i högform på 70-80-talet så hade han varit skyldig till fyra bajonett-dråp ist för bara ett. Han var ju helt galen, hyffsat storväxt och livsfarlig.
Ok det var elakt mot CP att jämföra honom med Tweaky.
Citera
2024-03-04, 10:31
Medlem
PROLIFICs avatar
#386 Mössan

Alltså, man fattar ju att de har haft kontakt innan Kik eftersom han presenterar sig som Lasse från nåt som är maskat och han frågar barnet om hon "gick ur". De har uppenbarligen pratat tidigare men barnet avancerar fort in på sex som nån annan redan konstaterat. Konversationen på Kik har varit noll inriktad på sex men barnet frågar om han vill träffas samma kväll och knulla i hans bil. Inga konstigheter! Man vet som sagt inte var de fick kontakt och vad de pratade om där. Men hur kan man inte ana oråd när nåt går så där jävla snabbt?

Och som Hassan skrev; han drar ner mössan och står där som en tjurig femåring. Väldigt roligt.
Citera
2024-03-04, 10:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#386 Mössan

Alltså, man fattar ju att de har haft kontakt innan Kik eftersom han presenterar sig som Lasse från nåt som är maskat och han frågar barnet om hon "gick ur". De har uppenbarligen pratat tidigare men barnet avancerar fort in på sex som nån annan redan konstaterat. Konversationen på Kik har varit noll inriktad på sex men barnet frågar om han vill träffas samma kväll och knulla i hans bil. Inga konstigheter! Man vet som sagt inte var de fick kontakt och vad de pratade om där. Men hur kan man inte ana oråd när nåt går så där jävla snabbt?

Och som Hassan skrev; han drar ner mössan och står där som en tjurig femåring. Väldigt roligt.

Det verkar vara badoo som de haft kontakt på innan. Dels syns loggan på bilden och sen antyder fiskaren till det i sitt svar.
Citera
2024-03-04, 10:52
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det verkar vara badoo som de haft kontakt på innan. Dels syns loggan på bilden och sen antyder fiskaren till det i sitt svar.

Aha! Jag såg inte alls nån logga och tyckte mig inte kunna läsa ut det i svaret. Men Badoo är väl inte omöjligt. #386
Citera
2024-03-04, 11:36
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Ok det var elakt mot CP att jämföra honom med Tweaky.

Ja, lite. Han var ju åtminstone inte pedofil. Amfetaminist, psykopat, dråpare, kanske statsminister-mördare. Men åtminstone inte pedofil.
Citera
2024-03-04, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
De var inte gifta, hade bara samma efternamn. Och flyttat, enligt vilken källa då? Mrkoll listar fortfarande båda på samma adress.

Ratsite.se

Tycker väl dock att han skulle fått packa sig ut ur bostaden istället för sambo och barn.
Men kanske dom ville bort från alla minnen och få en nystart utan honom?
Citera
2024-03-04, 12:05
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Ratsite.se

Tycker väl dock att han skulle fått packa sig ut ur bostaden istället för sambo och barn.
Men kanske dom ville bort från alla minnen och få en nystart utan honom?

Aha. Bara 12 minuter bort med bil förvisso, men på andra sidan stan - och typ så långt bort hon kunde komma från honom om hon ändå vill bo kvar i Sundsvall där hon har sitt jobb.

Undrar vad tonårsdöttrarna tycker om pappsen idag...?
Citera
2024-03-04, 12:22
Medlem
ScottFrees avatar
En god nyhet för alla oss som tycker att det skall kosta att jaga småtjejer.
#355, den vidrige smilfinken från Kalmar har inget företag längre. Enligt "allabolag" är det begärt i konkurs 2024-03-01. Kanske ingen större förlust för honom då företaget inte gick med vinst ens innan han blev avslöjad, men ändå tillfredsställande på något sätt.
Företaget i fråga hyrde ut en löjlig cykel för events o dyl. Jag vet inte om man får länka, så jag säger att företaget är det engelska ordet för festcykel.

Jag förutsätter att han även har fått sluta med att köra buss, så han har nu ännu mera tid för att jaga småttingar online. Jag tror inte att vi har sett det sista av aset. Visserligen lyckades han ju på något märkligt sätt flyga under radarn efter övergreppen 2011, men det lär han inte kunna göra den här gången.
Senast redigerad av ScottFree 2024-03-04 kl. 13:17.
Citera
2024-03-04, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Aha. Bara 12 minuter bort med bil förvisso, men på andra sidan stan - och typ så långt bort hon kunde komma från honom om hon ändå vill bo kvar i Sundsvall där hon har sitt jobb.

Undrar vad tonårsdöttrarna tycker om pappsen idag...?

Skulle gissa på första lediga bostaden.

Svårt att veta hur just dom tänker men hade det varit min pappa hade han åkt ut i kylan.
Skulle inte ens hälsa om jag så mötte han på stan.
Hur man kan bränna allt för att få sätta på barn är något jag aldrig kommer kunna förstå.

Lider med alla som får sitt liv omkullkastat av ett samtal från Dumpen
(INTE gäddorna!)
Citera
2024-03-04, 15:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Ja, lite. Han var ju åtminstone inte pedofil. Amfetaminist, psykopat, dråpare, kanske statsminister-mördare. Men åtminstone inte pedofil.
Helt riktig analys av dig. Jag mötte tweedy i enköping några ggr och en tjackis absolut. Under konfrontationen så kallar putte tweedy för din dumme jävel! Så oseriöst av putte. Jag tycker faktiskt att sara skulle klara konfrontationen bättre ensam. Putte avbryter sara jämt och ständigt. Dessutom pratar dom i munnen på varandra.
Citera
2024-03-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Helt riktig analys av dig. Jag mötte tweedy i enköping några ggr och en tjackis absolut. Under konfrontationen så kallar putte tweedy för din dumme jävel! Så oseriöst av putte. Jag tycker faktiskt att sara skulle klara konfrontationen bättre ensam. Putte avbryter sara jämt och ständigt. Dessutom pratar dom i munnen på varandra.
Haha "du mötte" jaja..
Du inser att Wotans "analys" syftar på CP, inte Tweaky.

Var du där under konfrontationen?
Fick han lite råd av din bror juristen också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in