2024-03-10, 14:08
Medlem
-AIR-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Några specifika namn? Yngre åkare hade ju varit ännu mer distanserade.
Yngre = under 30 år. Nej inte specifika namn, men tycker du på allvar inte att startfältet känns rätt "Meh" med undantag av ett par svenskor och tyskor typ.
Citera
2024-03-10, 14:11
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -AIR-
Yngre = under 30 år. Nej inte specifika namn, men tycker du på allvar inte att startfältet känns rätt "Meh" med undantag av ett par svenskor och tyskor typ.

Nej.
Citera
2024-03-10, 14:12
Medlem
-AIR-s avatar
Citat:
Nej.
ok.
Citera
2024-03-10, 14:12
Medlem
Jaha ja Wille P gick och dog. Tur att vi har ett världslag med Häggas i spetsen
Citera
2024-03-10, 14:15
Medlem
katws avatar
Citat:
ok.

Att Ryssland inte får vara med och att Norge har sjukdomsbortfall är knappast Sveriges fel. Även om de skulle varit med har jag svårt att se vem som skulle kunnat besegra Frida igår.
Citera
2024-03-10, 14:16
Medlem
ReijoHervonens avatar
Obegripligt för mig att denna sport kan ha OS status. Förstår verkligen idioterna inom FIS själva hur dom förstört intresset för denna mikrosport?
Citera
2024-03-10, 14:19
Medlem
-AIR-s avatar
Citat:
Att Ryssland inte får vara med och att Norge har sjukdomsbortfall är knappast Sveriges fel. Även om de skulle varit med har jag svårt att se vem som skulle kunnat besegra Frida igår.
Ja men bara för att alla är med så betyder det inte att startfältet inte kan var avslaget. Det känns som om vi är inne i en generationsväxling eller nått.
Citera
2024-03-10, 14:20
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Obegripligt för mig att denna sport kan ha OS status. Förstår verkligen idioterna inom FIS själva hur dom förstört intresset för denna mikrosport?

Förra helgen var du väl nöjd?
Citera
2024-03-10, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totentanz
Kläbo som vanligt helt ointresserad vid seger. Har den här sporten någonsin haft en sämre ambassadör?

Horbögen Poromaa nedtrampad i gruset där han hör hemma.
Kläbo gör det som han ska och han gör det bättre än någon annan. Varför skulle han börja fjanta till efter att segern är säkrad?
Citera
2024-03-10, 14:22
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Förra helgen var du väl nöjd?
Nej, skidåkningen är död sedan länge.
Citera
2024-03-10, 14:23
Medlem
katws avatar
Citat:
Ja men bara för att alla är med så betyder det inte att startfältet inte kan var avslaget. Det känns som om vi är inne i en generationsväxling eller nått.

Generationsväxlingar pågår ju kontinuerligt, i alla landslag. Startfältet var inte remarkabelt sämre just igår. Med ditt resonemang så kan du inte glädjas för några svenska segrar under säsongen överhuvudtaget.
Citera
2024-03-10, 14:23
Medlem
Citat:
Är ju väldigt svårt att veta var ryskorna står. Men är väl stor chans att de skulle var Sveriges största konkurrenter om de skulle vara med. Även om man utgår att det inte har kommit ett gäng nya ryskor är ju de som fanns med innan de blev utlockade både bättre och yngre än finskor och norskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in