Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-01, 02:20
  #25
Medlem
Antialless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klappahunden
Det går att logga in som vanligt iallafall nu efter midnatt. Har ej provat lagt något spel då jag tagit ut alla pengar i god tid innan sista December

Jo men för mig som är storspelare är det inte bara att ta ut eftersom man ju bara tillåts sätta in 5000 kr i veckan. Så tar man ut allt så måste man ju sen börja vinna på en gång med denna löjliga insättningsgräns...

Hela branschen är sinnessjuk, var någonstans vill ett företag inte sälja sin produkt till vissa kunder?
För odds är ju den produkt som bolagen säljer, men bara till losers tydligen.
Och ovanpå detta har vi alltså en "Spelinspektion" som skiter högaktningsfullt hur företag de påstås inspektera behandlar sina kunder.

Men det kanske mest patetiska är att de flesta svenskar fortfarande inbillar sig att vid något problem så kan de vända sig till just nämnda Spelinspektion för att få hjälp...
Citera
2024-01-01, 05:27
  #26
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Jo men för mig som är storspelare är det inte bara att ta ut eftersom man ju bara tillåts sätta in 5000 kr i veckan. Så tar man ut allt så måste man ju sen börja vinna på en gång med denna löjliga insättningsgräns...

Hela branschen är sinnessjuk, var någonstans vill ett företag inte sälja sin produkt till vissa kunder?
För odds är ju den produkt som bolagen säljer, men bara till losers tydligen.
Och ovanpå detta har vi alltså en "Spelinspektion" som skiter högaktningsfullt hur företag de påstås inspektera behandlar sina kunder.

Men det kanske mest patetiska är att de flesta svenskar fortfarande inbillar sig att vid något problem så kan de vända sig till just nämnda Spelinspektion för att få hjälp...:whoc5:
Haha vi är i samma sits. pga att jag inte kan lägga in mer än 5k.. så löjligt.
Citera
2024-01-06, 17:28
  #27
Medlem
kulturstrategs avatar
Så här skrev AI-boten i chat nyss när jag frågade om licensen:

Tack för att du kontaktar oss, om något ändras angående licensen kommer alla våra kunder att informeras. Så länge du inte informeras om att licensen inte kommer att förnyas kan du vara säker på att allt är bra.
Citera
2024-01-07, 02:19
  #28
Medlem
Antialless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Så här skrev AI-boten i chat nyss när jag frågade om licensen:

Tack för att du kontaktar oss, om något ändras angående licensen kommer alla våra kunder att informeras. Så länge du inte informeras om att licensen inte kommer att förnyas kan du vara säker på att allt är bra.

På Betfairs sida står det att de har licens till sista december 2023 och på Spelinspektionens sida står det inget datum överhuvudtaget.
Helt jävla amatörmässigt från båda parter. Men Betfair skiter i sina kunder och Spelinspektionen i sin tur skiter i att Betfair skiter...
Citera
2024-01-21, 20:29
  #29
Medlem
Något nytt här? Allt verkar ju rulla på som vanligt.
Citera
2024-03-07, 19:26
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StokeBoy
Något nytt här? Allt verkar ju rulla på som vanligt.

Förnyelse av licens är under handläggning hos spelinspektionen. Bf har ått tillfällig licens medan handläggningstiden pågår.
Citera
2024-03-08, 07:11
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klappahunden
Det går att logga in som vanligt iallafall nu efter midnatt. Har ej provat lagt något spel då jag tagit ut alla pengar i god tid innan sista December

Funkar som vanligt.
Citera
2024-03-12, 08:19
  #32
Medlem
Är det verkligen bara 5000 kr man får sätta in i veckan nu?
Citera
2024-03-12, 09:11
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oleanderr
Är det verkligen bara 5000 kr man får sätta in i veckan nu?

Länge sen de slutade med det tramset.


Edit.

Eller va, har betfair kvar den gränsen?
Citera
2024-03-12, 13:41
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Länge sen de slutade med det tramset.


Edit.

Eller va, har betfair kvar den gränsen?

Ja,max 5k/veckan tack vare sossarna.
Citera
2024-03-12, 14:48
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Ja,max 5k/veckan tack vare sossarna.

Tack vare sossarna? Coronagränsen på 5k/veckan är ju avskaffad sedan länge. Om Betfair valde att behålla den gränsen ligger det väl ändå på dem själva.
Citera
2024-03-12, 15:01
  #36
Medlem
Ser i deras hjälpavsnitt att dom självmant valt att behålla 5k/vecka trots att staten tog bort gränsen fattar inte varför? Om man inte vill vara etablerade i Sverige varför är man det då? Man sabbar ju också börsens likviditet för ALLA länder med det här draget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback