Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-22, 20:17
  #1
Medlem
https://www.newsweek.com/candace-owe...e-exit-1882371

Candace Owens har intervjuat rabbiner och diverse judar som varit öppna med sitt hat mot icke-judar, och hon har sagt att ordet "antisemitism" saknar innebörd och att det är okej att kritisera Israel.

För detta har hon nu sparkats från Daily Wire, efter att Ben Shapiro blivit sur (han är delägare).

Jag tycker att Owens gjort en del bra journalistik, inklämd mellan sitt kändisskvaller. T.ex. har hon lagt fram trovärdiga bevis på att Brigitte Macron är en biologisk man som föddes som Jean-Michel, och att franska underrättelsetjänsten hjälpt Jean-Michel sopa igen spåren av sina operationer efter att han donerat sperma till en av chefernas niecer.

Vad tänker ni om detta?
Kommer Daily Wire och Shapiro förlora på detta?
Citera
2024-03-22, 20:40
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
https://www.newsweek.com/candace-owe...e-exit-1882371

Candace Owens har intervjuat rabbiner och diverse judar som varit öppna med sitt hat mot icke-judar, och hon har sagt att ordet "antisemitism" saknar innebörd och att det är okej att kritisera Israel.

För detta har hon nu sparkats från Daily Wire, efter att Ben Shapiro blivit sur (han är delägare).

Jag tycker att Owens gjort en del bra journalistik, inklämd mellan sitt kändisskvaller. T.ex. har hon lagt fram trovärdiga bevis på att Brigitte Macron är en biologisk man som föddes som Jean-Michel, och att franska underrättelsetjänsten hjälpt Jean-Michel sopa igen spåren av sina operationer efter att han donerat sperma till en av chefernas niecer.

Vad tänker ni om detta?
Kommer Daily Wire och Shapiro förlora på detta?

Hahahahaha vad hände med "free speech" eller Ben Shapiros favoritcitat "facts don't care about your feelings".

Hon kritiserade svarta, bögar, transor, lebbar osv hejvilt, men så fort hon kritiserade Israel/judar så fick hon sparken, LOL.

“To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize,”
Citera
2024-03-22, 21:23
  #3
Medlem
Inget DW kommer förlora på, Owens är inte den skarpaste kniven i lådan direkt.

Nog bara bra hon får testa flyga fritt ett tag nu
Citera
2024-03-23, 03:51
  #4
Medlem
rtyuios avatar
Har väl varit på gång ett par månader nu sedan hon kritiserade Nikki Haley med " I nominate Nikki for president...of Israel" sedan surnade Ben Shapiro till. Sedan blev hon intervjuad av Tucker Carlson angående det. Hon småflörtade lite med Tucker Carlson att jobba med honom, så gissar att hon kommer försöka göra någon slags sammarbete med honom eller gå helt solo.
__________________
Senast redigerad av rtyuio 2024-03-23 kl. 04:09.
Citera
2024-03-23, 06:04
  #5
Medlem
Hardstekts avatar
Jag har inte orkat brytt mig om henne tidigare.

Men kolla intervjun med den här galna rabbinen som fick henne sparkad.

https://www.youtube.com/watch?v=GJ9GQ-gexhQ
Citera
2024-03-23, 06:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Jag har inte orkat brytt mig om henne tidigare.

Men kolla intervjun med den här galna rabbinen som fick henne sparkad.

https://www.youtube.com/watch?v=GJ9GQ-gexhQ
Jag tittade på den för några dagar sedan och tänkte att hur vågar hon?
Det intressantaste jag sett på många år på nätet.
Citera
2024-03-23, 07:02
  #7
Avstängd
Full-Retards avatar
Kommer gå bra för henne, hon är fortfarande hot.
Citera
2024-03-23, 08:29
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Kommer gå bra för henne, hon är fortfarande hot.
Eller så går det dåligt eftersom hon är ett hot.
Citera
2024-03-23, 17:14
  #9
Medlem
Vad tycker ni om att Candace Owens sparkas från jobbet? Ska vi lägga ner yttrandefriheten totalt? Vill någon fortfarande ha yttrandefrihet?
Citera
2024-03-23, 22:30
  #10
Medlem
Jag trodde här fanns lite intellektuella på Flashback som hade åsikter om Candace Owens men det verkar vara tomt.
Jag fattar ingenting. Består hela Flashback av några stycken personer med massor med konton som bara har åsikter om Robinson och Ryssland?
Citera
2024-03-23, 23:04
  #11
Medlem
kontextuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
https://www.newsweek.com/candace-owe...e-exit-1882371

Candace Owens har intervjuat rabbiner och diverse judar som varit öppna med sitt hat mot icke-judar, och hon har sagt att ordet "antisemitism" saknar innebörd och att det är okej att kritisera Israel.

För detta har hon nu sparkats från Daily Wire, efter att Ben Shapiro blivit sur (han är delägare).

Jag tycker att Owens gjort en del bra journalistik, inklämd mellan sitt kändisskvaller. T.ex. har hon lagt fram trovärdiga bevis på att Brigitte Macron är en biologisk man som föddes som Jean-Michel, och att franska underrättelsetjänsten hjälpt Jean-Michel sopa igen spåren av sina operationer efter att han donerat sperma till en av chefernas niecer.

Vad tänker ni om detta?
Kommer Daily Wire och Shapiro förlora på detta?

Trodde ingen gick på den där helt skruvade storyn om Brigitte Macron, men tydligen finns det många foliehattar därute.

Har hon verkligen blivit sparkad? Att hon inte är kvar är ju klart men hur det gick till tror jag inte framgått än eller?
Daily Wire kommer tuffa på och i långa loppet kommer det vara till det bästa får båda parter. Jag kan inte ens förstå att jag gillade Candace i början, känns så avlägset nu när hon blivit helt tokig och urspårad.
Citera
2024-03-24, 05:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Trodde ingen gick på den där helt skruvade storyn om Brigitte Macron, men tydligen finns det många foliehattar därute.

Har hon verkligen blivit sparkad? Att hon inte är kvar är ju klart men hur det gick till tror jag inte framgått än eller?
Daily Wire kommer tuffa på och i långa loppet kommer det vara till det bästa får båda parter. Jag kan inte ens förstå att jag gillade Candace i början, känns så avlägset nu när hon blivit helt tokig och urspårad.
Varför tycker du att hon blivit tokig? Vad har hon sagt som är tokigt?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback