2024-03-26, 01:00
Medlem
Är inte 400 den kåtaste gäddan i dumpens historia?. Nu bortser jag från de här efterblivna jävlarna som bara uttrycker gutturala läten i chatten typ "kåt" "fitta" "knulla" etc.
Tycker nästan synd om han som gick miste om sitt livs bästa ögonblick. Bättre lycka nästa gång liksom, men kanske med någon som är 60 + och är intresserad av hans sjukdomshistoria.

400 har ju absolut noll poäng i raggningsreplik/teknik men 10 poäng i ren naturlig lust.
Citera
2024-03-26, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
400.
En människa som bokstavligen har korsats med en gädda.
https://dumpen.se/wp-content/uploads...IMG_2292-1.png

Tänkte det, vad fan är det där för jävla nightmare fuel
Citera
2024-03-26, 02:10
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zerzin
Tänkte det, vad fan är det där för jävla nightmare fuel
Bland det värsta jag har sett.
Pedofilerna i dessa trådar brukar säga att Dumpen förvandlar folk till gäddor.

Tänk om de har rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Fb2021
Hank är fortfarande obesegrad etta. Han försöker ljuga men misslyckas totalt och erkänner att han är en dålig ljugare. Han försöker svara defensiv på vad dem säger. Men ibland så märker man att han försöker ta tag och och styra bort konversationen men blir nedstängd direkt. Lite kaxig ibland när han försöker det.

Nej det var inte bajs "rolled eyes" sen tittar upp emot Sara och försöker försvara sig inför alla som kommer titta
Allt som kunde gå fel gick fel den dagen.
Vad gör han idag tro?
Citera
2024-03-26, 05:57
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Gädda 399 och 400 har samma modell varseljacka, exakt samma. Jula?

Det är fan otroligt hur detta mode delas av så många gäddor. Och nu två gäddor i rad med exakt samma modell av varseljacka.
Det är nästan för bra för att vara sant.
Citera
2024-03-26, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Humorgubbe. Han var tydligt besviken över att det var Sara och Patrik och inte en 13-åring som dök upp.

Sara: Vad ska du göra åt det här nu?

Gert: Det är väl inte mycket att göra. Ja, jag får väl åka hem igen...

Fallhöjd noll.

Han har absolut inget att förlora. Säker pension, ingen familj förmodligen, umgås kanske inte med släkten om han nu har någon nämnvärd sådan. Bryr sig inte om ryktet då han nog är en ensamvarg.

Han kommer att köra på som inget har hänt.
Citera
2024-03-26, 07:30
Medlem
Rekas avatar
Haha, komiskt att dumpen har maskat hans jycke samt dess namn
Men det är bra. Vill ju inte att hunden ska hamna i dålig dager bara för översexuell pedofilhusse inte kan lägga band på sig

400
Citera
2024-03-26, 09:17
Medlem
stickan888s avatar
https://www.jula.se/catalog/klader-o...s-herr-902220/

#399 #400
Var tvungen att kolla, jojo, visst är de senaste gäddkostymerna köpta på Jula.
Det verkar ha varit en strykande åtgång på varseljackan
Produkten finns inte längre i Julas sortiment och går inte att köpa.
Senast redigerad av stickan888 2024-03-26 kl. 09:25.
Citera
2024-03-26, 09:57
Medlem
Gädda #397 står numera skriven hemma hos sina föräldrar. Gissar på att dialogen med frun på söndagen inte gick så bra. 😬
Citera
2024-03-26, 10:10
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fb2021
Hank är fortfarande obesegrad etta. Han försöker ljuga men misslyckas totalt och erkänner att han är en dålig ljugare. Han försöker svara defensiv på vad dem säger. Men ibland så märker man att han försöker ta tag och och styra bort konversationen men blir nedstängd direkt. Lite kaxig ibland när han försöker det.

Nej det var inte bajs "rolled eyes" sen tittar upp emot Sara och försöker försvara sig inför alla som kommer titta
Håller fan med, Hank är så jävla ful. Pjataj bebispjåk och tycker att han är lite gullig o tokig. Han ser ut som en jävla lantis som gillar peak performance kläder o Volvo-suv samt tycker sig stå över Julas och Rustas kollektion vilket han fan inte gör. En sån jävla horunge.

Alla som sett American Beauty ser ju den enorma likheten och set stannar inte där, det gick ju halvbra för Kevin S.

Ibland skipas rättvisa.
Citera
2024-03-26, 10:30
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
https://www.jula.se/catalog/klader-o...s-herr-902220/

#399 #400
Var tvungen att kolla, jojo, visst är de senaste gäddkostymerna köpta på Jula.
Det verkar ha varit en strykande åtgång på varseljackan
Produkten finns inte längre i Julas sortiment och går inte att köpa.

Jag läste en av recensionerna på hemsidan:

"Bra material tål en hel del för mitt syfte att bära denna"

Gädda? Nä, men många verkar oerhört missnöjda med den usla dragkedjan. Tänk vilka spännande miljöer man hamnar i tack vare den här tråden. Recensioner av Julas arbetskläder. Där trodde man inte att man skulle hamna. Vem fan är det som går in och recenserar jackor? Hela 65 pers har gjort det.

Men jag kan tänka mig att det är ett bra plagg för människor som färdas på cykel. #399 har ju dessutom en snabbare cykelmodell så det är bra om hans syns ordentligt ute i vägrenen. Särskilt som han inte har några lysen.

Bra citat han drar till med: "Det är som så här, världen är ju som den är." Smart att dra till med när man inte vill ta ansvar för sina handlingar. Det är inte mitt fel, världen ser ut så här. Vilken JÄVLARNS stolle. Börjar surra om att tjejer säljer bilder. Som att hans eget incestprat med barn skulle mildras p.g.a. det? Det är bildtjejernas, världens och ev. också Göteborgs fel att #399 är ett snuskpeddo.

#400 igen då. Tänk om det hade varit två vuxna som hookat på Tinder. De ska ses och pratar i telefon innan träff. Mannen ligger och runkar och stönar och pratar om sina nässelutslag men berättar lugnande att "klådan har släppe". "Jag ligger och runkar". Sexig info en potentiell date gärna vill ha!

Och så beter han sig som värsta Tinder-primadonnan. Han upprepar flera ggr att det är för bra för att vara sant och att han inte legat på 25 år men ändå så börjar han dribbla med mötestiden för att han ska cykla iväg och köpa kattmat. Varför kunde inte det slöa fanskapet gå upp tidigare? Och tänk er att en Tinderperson kommer med det här erbjudandet: "Ja ja kommer och möter dig med cykeln. Kan skjutsa dig om du vill, har elcykel med korg som du kan sitta i. Inte korg låda menar jag. Kåt på dig....".

Tycker att han är jävligt tjatig och äcklig i chatten. Gnäller efter bilder. "Visa nåt snälla, gör en äldre man kåt" "Vill se hud, rumpa, lår, fitta. Strippa. Gör mig kåt. Kom igen. Ger upp snart." "Gör min dröm till verklighet visa upp dig hur en 13 åring ser ut utan kläder please". Ser man bara konfrontationsvideon är det lätt att tro att han är en harmlös lådcyklande varselbyfåne men han är ju ett manipulativt och tjatande as.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-03-26 kl. 10:38.
Citera
2024-03-26, 11:18
Medlem
#400 Man tolkar vissa här i tråden som att det skulle vara en engångsföreteelse och att han skulle vara lite Kalle bakom. Att det bara var en slump att det råkade vara en trasig 13 åring denna gång som han råkade grooma.
Vet inte om det är för att jag växte upp på landet eller om jag har väldigt hög toleransnivå - men jag skulle inte säga att han skiljer sig så mycket ifrån en jäkla massa människor jag sprungit på i mitt liv. Kanske det inte blir han som löser klimatkrisen eller leder intelligensligan men han har ju haft sambo som gick bort för ett par år sedan - men det är ju lugnt nu när han ska få pilla på en 13 åring som han själv säger. Han utrycker sig någorlunda normalt o är snabb som en vessla när det kommer till att ta fram tre olika sätt att ta sig till honom ifrån Västerås(inga skrupler där att hon ska ta sig till honom -läckerbiten).
Han groomar som ett sedvanligt peddo med att övertyga om att skicka naket eftersom ju alla andra gör det till honom o irritation när fiskarn tar lite tid på sig att svara och en liten gullig hund på det.
Det finns inget förmildrande med denna djävul.
Kanske mer ärlig med att hans kinks är just unga flickor o öppenhet med sitt intresse av hur utvecklad hon är o ovanligt jävla självupptagen med att berätta om sina hudåkommor. Han glömde förklara varför hans kuk ser ut att ha lepra(glömde också fråga lilla trettonåringen hur hon mådde, men gäddorna tillhör ju en annan art av människosläktet)
Saknar "Profilics" pricksäkra transkriberingar o sammanfattningar . Det gav en så klar bild av asen här.

Edit ser att Profilic skrivit här nu. fördröjning här i landet jag sitter..
Senast redigerad av medea1 2024-03-26 kl. 11:35.
Citera
2024-03-26, 12:03
Medlem
Raktinyllets avatar
#400 haha den första ansiktsbilden han skickar när han ler och stirrar in i kameran, ser helt galen ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in