Citat:
Ursprungligen postat av
sFBs
Det är ganska tragikomiskt hur majoriteten som skrivit i tråden inte fattar att folk som köper bilar i prisklasserna Platinumcars nischat sig in på är dom som inte känner av lågkonjukturer som gemene svennebanan gör.
Alla ni som snackar om att det är endast blattar som köper dessa bilar visar bara hur jävla insnöade ni är i ert invandrarhat och hur lite ni vet om hur världen därute faktiskt fungerar. Dom som följt resan vet att var och varannan bild som läggs upp där köpare får stå med "Sålda"-skyltar är vita som snö och en hel del av Sveriges kändis- och sportelit är återkommande kunder.
Just Flashback, once again, being Flashback!
Ja, folk är bra dumma i huvudet.
Driver flera bolag och både jag och mina kompanjoner har handlat på PC. Det är dyrt men servicen är fenomenal, även när något krånglar.
Har bara gott att säga om dem.
Det många skribenter heller inte förstår är att majoriteten av bilarna köps av företag.
Köper jag en halvdyr bil som tex en panamera för 1,6 så kan jag sälja den efter ett år för 1,4.
Köper jag istället en V90 för 800k kanske jag kan sälja den efter ett år för 700k i bästa fall.
Skillnaden i reellt värde är alltså 100k vilket motsvarar typ 20k netto på ett år.
Det är en förlust som jag kan leva med.