2024-04-04, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Har jag blivit utpressad eller rånad så har det varit i HBG så det håller jag inte med om.

Är väl farbrorblå man inte vill ska komma! I storstäder skiter grannarna i varandra inte i små hålor! Nog större risk att grannarna ringer bylingen i klippan/ljungbyhed än malmö tex..
Citera
2024-04-04, 13:07
Medlem
Varför skulle nån granne få för sig att ringa snuten? De gånger jag blivit utpressad eller rånad har dom varit i maskopi med tjejen i fråga.
Löjligt att sitta o nojja över grannar o annat löst folk...

Citat:
Ursprungligen postat av Rudolf24
Är väl farbrorblå man inte vill ska komma! I storstäder skiter grannarna i varandra inte i små hålor! Nog större risk att grannarna ringer bylingen i klippan/ljungbyhed än malmö tex..
Citera
2024-04-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merr
Varför skulle nån granne få för sig att ringa snuten? De gånger jag blivit utpressad eller rånad har dom varit i maskopi med tjejen i fråga.
Löjligt att sitta o nojja över grannar o annat löst folk...

Utpressare är ju inte intresserade av att ringa snuten! Men grannarna vill ju inte gärna ha prostituerade i trappan mm!
Citera
2024-04-04, 23:03
Medlem
Någon som har träffat Edith?
Citera
2024-04-05, 06:15
Medlem
Citat:
Ja på sätt o vis..men fler oseriösa o mer kriminella i storstäder..
Citera
2024-04-30, 11:34
Medlem
Va inne på rs här om dagen och då va det någon som frågat på sweetloveharmonys sida om någon träffat henne! Nu har hon raderat det! Känns verkligen skumt att hon raderar allt negativt sen hänger hon ut folk med..
Någon som vågat träffa henne?
Citera
2024-09-14, 07:09
Medlem
Ingen som har tips på några trevliga tjejer runt Klippan?
Citera
2024-09-25, 01:18
Medlem
Har spanat på LeeXXX på RS ett tag och är sugen på att se om hon har tid för träff.
Någon som träffat henne förrut och har ett gott ord att säga om det?
Citera
2024-09-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanobjorn
Har spanat på LeeXXX på RS ett tag och är sugen på att se om hon har tid för träff.
Någon som träffat henne förrut och har ett gott ord att säga om det?

Har träffat henne 2 gånger. hon är väldigt svår att få kontakt med (drogpåverkad vid träffar?) och hon är VÄLDIGT usel på tider t.ex skulle vi träffas vid 23:30 slutade med att hon hoppade in i min bil vid 00:30

från det negativa till det positiva.

hon är väldigt snygg och är väldigt trevligt att prata med. hon luktar också gott när man väl träffar henne.
Citera
2024-09-27, 20:31
Medlem
Någon som har träffat Bella VIP eller Maia på st? 🙌
Citera
2024-10-09, 19:17
Medlem
Någon som har träffat UnderbaraCarrp på st?
Citera
2024-11-28, 20:44
Medlem
Citat:
Någon som har träffat UnderbaraCarrp på st?
Håll dig ifrån henne om du inte vill ha problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in