Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-06, 14:55
  #73
Medlem
Avlanss avatar
(FB) Är Rickard Wall - galen? (Tidigare SD numera utesluten)

Legenden Rickard Wall kandiderar!
Citera
2019-01-08, 20:10
  #74
Medlem
Lundellins avatar
Rickard Wall i Europaparlamentet, vilken dröm. Kan afs ingå valteknisk samverkan med Visk?
Citera
2019-01-17, 22:28
  #75
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Jonas Nilsson/Eckeskogs medverkan i nån ukrainsk TV i samband med svp/motgifts ukrainafiasko, där han för övrigt var en av de drivande, är bland det värsta jag sett. Se och begrunda den "intelligente" Jonas uppträda med herpes, idiotfrisyr, gråtmild/hjärndöd blick, mytomani och fullständigt fasansfull engelska:

https://www.youtube.com/watch?v=7gCBRy3T8mc

Han deltog alltså i knarkkrig i Sydamerika när han var med i Främlingslegionen (som han måste ha deserterat ifrån enligt vad som är känt om tidslinjen för hans aktiviteter och vistelseorter)?!

Han är uppenbart en lika stor mytoman som sin polare Skillt. Precis som Skillt verkar han vara en kille som är driven och framåt i olika sammanhang, men likafullt en mytoman och stolle av tredje graden.
Citera
2019-02-14, 18:28
  #76
Medlem
Nu när SD har lagt fram sin lista till EU-valet, så är 2 av de första 4 kandidaterna, komna från icke SD-folk, utan de har glidit in på en räkmacka, precis till EU-valet, till de lukrativa åtråvärda tjänsterna. Lojala partiföreträdare har förbigåtts. SD räknar med 3-4 mandat i valet.
Det här öppna chansen för AfS att få in en person i EU, men gör inte som SD, ta eget folk. Det borde vara enklare att få in en person i EU än att komma in i Riksdagen för AfS. F! lyckade förra gången i EU-valet att få in en person i Parlamentet, och nu finns bara ett tydligt EU kritiskt parti att välja på, jag tror att AfS chanser har ökat betydligt, kanske det är deras tur den här gången, det ser bra ut för dem.
Citera
2019-02-14, 18:54
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Såhär gör vi: den som vill vara med skriver ett inlägg med de personer man vill se i Europaparlamentet i den här tråden. Den person man helst vill ha i EU får tio (10) poäng, den som är andrahandsvalet får nio (9) poäng osv ner till en poäng, men det går såklart att rösta på färre än tio namn om man föredrar det. Jag sammanställer i den här tråden och sen får vi se hur Flashbackviljan faller ut..



1. Magnus Söderman , nationell aktivist
2. Daniel Frändelöv , poddare och gamer
3. Christoffer Dulny , arbetssökande
4. Marcus Follin , bodybuilder
5. Stefan Jacobsson , fd partiledare
6. Ingrid Carlqvist , första vågens dissident
7. Thomas Jackson , läkare
8. Tobbe Mårtensson , youtuber
9. Jonas Nilsson , mma-fighter
10. Malcolm Kyeyune , poddare
Citera
2019-02-14, 19:16
  #78
Medlem
Repatrieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Såhär gör vi: den som vill vara med skriver ett inlägg med de personer man vill se i Europaparlamentet i den här tråden. Den person man helst vill ha i EU får tio (10) poäng, den som är andrahandsvalet får nio (9) poäng osv ner till en poäng, men det går såklart att rösta på färre än tio namn om man föredrar det. Jag sammanställer i den här tråden och sen får vi se hur Flashbackviljan faller ut..

Var inte blyga och motivera gärna!! 🤘🏻
Tobias Svensson (Tobbes Medieblogg)
Einar Askestad (författare)
Tomas Jackson (läkare)
Julia Cesar (dissident)
Karl Olof Arnstberg (etnolog)
Gunnar Sandelin (journalist)
Marika Formgren (teknologi studerande)
Jeff Ahl (AfS, f.d. riksdagsledmot SD)
Mikael Simm (AfS)
Louise Ask (barnskötare, AfS)
Citera
2019-02-16, 09:43
  #79
Medlem
Fris avatar
Kasselstrand så klart. I svensk politik finns inget att göra. Hela svenska folket vill utrota sig självt så fort som möjligt. Det handlar om att samarbeta med nationalistiska regeringar om en militär intervention i failed state Sveriges islamistiska stenåldershelvete för att säkra resten av Europa från den svenska islamismens terrorhot
Citera
2024-04-07, 14:49
  #80
Medlem
Eoppoyzs avatar
Gammal tråd, men det är intressant att se vilka som är omnämnda i tråden som kandiderar i 2024 års EU-val. Av de som är nämnda är Gustav Kasselstrand, Mikael Jansson, Per Sefastsson, Mikael Simm, Marcus Jonsson samt Isak Nygren.

https://alternativforsverige.se/gust...par-eu-listan/
Citera
2024-04-08, 21:51
  #81
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Gammal tråd, men det är intressant att se vilka som är omnämnda i tråden som kandiderar i 2024 års EU-val. Av de som är nämnda är Gustav Kasselstrand, Mikael Jansson, Per Sefastsson, Mikael Simm, Marcus Jonsson samt Isak Nygren.

https://alternativforsverige.se/gust...par-eu-listan/

Rätt ointressant. Bara AfS politik förs fram.

Det viktiga är att alla som är less på allt skit med EU röstar på det enda partiet som vill ha ett SWEXIT, AfS.
Citera
2024-04-08, 22:22
  #82
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Rätt ointressant. Bara AfS politik förs fram.

Det viktiga är att alla som är less på allt skit med EU röstar på det enda partiet som vill ha ett SWEXIT, AfS.

Alla medlemmar och sympatisörer måste dra sitt strå till stacken. Tala med vänner, släktingar och bekanta om AFS. Jag har nämnt AFS för flera kolleger, jag har skrivit insändare (dock har ingen blivit publicerad ännu). Nästa steg är att bli mer aktiv i sociala medier. Om du kan övertyga en enda person, så kan den personen eventuellt övertyga en till person, och tänk då i större skala om alla gör det. Då skulle AFS ha en mycket stor potential.
Citera
2024-04-08, 23:00
  #83
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Alla medlemmar och sympatisörer måste dra sitt strå till stacken. Tala med vänner, släktingar och bekanta om AFS. Jag har nämnt AFS för flera kolleger, jag har skrivit insändare (dock har ingen blivit publicerad ännu). Nästa steg är att bli mer aktiv i sociala medier. Om du kan övertyga en enda person, så kan den personen eventuellt övertyga en till person, och tänk då i större skala om alla gör det. Då skulle AFS ha en mycket stor potential.
Absolut.
Det var så jag och några tusen till "skapade" SD och gjorde de till vad som idag är ett 20+% parti med miljoner sympatisörer.
Citera
2024-04-09, 20:46
  #84
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Absolut.
Det var så jag och några tusen till "skapade" SD och gjorde de till vad som idag är ett 20+% parti med miljoner sympatisörer.

Jag minns själv hur det var innan SD kom in i riksdagen. Nu var jag lite ung, så jag blev aktiv i SD i slutet av tonåren, och då låg SD runt 3% och hade under 3000 medlemmar (jag minns inte om SD fick 3000 medlemmar precis före eller efter partiet kom in i riksdagen). AFS har överstigit det antalet medlemmar redan nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback