Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-15, 10:57
  #1
Medlem
För de första placerar jag tråden eftersom de handlar om mer än sex. Och för de andra så är de svårt att förklara exakt vad jag menar i rubriken. Så gör de här i stället. Alltså:

Min önskan är att dyrka henne och de mest centrala i detta är att jag precis när hon vill och hur länge hon vill ska ge henne oralsex. Att ge henne oral sex ska vara de absolut viktigast i våran sexuella relation och allting är helt på hennes villkor. Vill hon bara ha fittan slickad (exempelvis på morgonen före jobbet) så blir de så och alls självklart att vi ska ha vaginalt samlag eller jag få komma alls. Dom gånger om alls då jag kommer i henne så är de avslut krav från henne att jag skickar henne ren.

De är de mest grundläggande jag önskar. Ovan på detta skulle jag gärna vilja ha alla möjliga situationer då honom dominerar på mej olika sätt. Men bara om hon finner de tillfredsställande själv. Är de inte tillfredsställande för henne så ger de mej ingenting.
Citera
2024-04-15, 11:02
  #2
Medlem
Det finns alldeles säkert tjejer som skulle gilla det.
Testat att googla gemenskaper/grupper för likasinnade?
Citera
2024-04-15, 11:05
  #3
Medlem
ja såklart det gör kolla med BDSM communities
Citera
2024-04-15, 11:18
  #4
Medlem
Jag har faktiskt sökt efter en tjej som vill ha den typen av förhållande. Till en början har jag efter dom första sexuella mötena försökt luska from om hon tycke om att dominera. Även person jag varit tillsynsmans med ett tag har jag försökt introducera iden. Men problem är att de måste va riktigt förhållande och att hon också vill ha de så.

Om man bara vill att en partner ska leka lite dominans lekar så är väl de ingen konst. De ställer väl dom flesta upp för sin partner. Och så går naturligtvis inte med vem som helst de måste va en person man är förälskad i så tramsiga forum går bort.
__________________
Senast redigerad av Ki 2024-04-15 kl. 11:21.
Citera
2024-04-15, 11:18
  #5
Avstängd
nojobstealandrobs avatar
Du låter som en manlig version av Anna Anka och det går säkert hem i stugorna.

Jag tycker själv att det lät härligt fram tills du började slicka din egen säd, där tappade jag dig kompis.
Citera
2024-04-15, 11:19
  #6
Medlem
Jag har faktiskt sökt efter en tjej som vill ha den typen av förhållande. Till en början har jag efter dom första sexuella mötena försökt luska from om hon tycker om att dominera. Även till person som jag varit tillsynsmans med ett tag har jag försökt introducera iden. Men problem är att de måste va riktigt förhållande och att hon också vill ha de så.

Om man ha nån och leka lite dominans lekar så är ingen konst. De ställer väl dom flesta upp för sin partner. Och de går naturligtvis inte med vem som helst de måste va en person man är förälskad i så tramsiga forum går bort.
__________________
Senast redigerad av Ki 2024-04-15 kl. 11:22.
Citera
2024-04-15, 11:30
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nojobstealandrob
Du låter som en manlig version av Anna Anka och det går säkert hem i stugorna.

Jag tycker själv att det lät härligt fram tills du började slicka din egen säd, där tappade jag dig kompis.

Den delen är kanske förhandlingsbar. Jag har faktiskt aldrig prövat och de möjligt att de skulle va obehagligt. Tanker mer att tjäna henne fullständigt och att detta skulle vara en del av min undergivenhet. Gillar också tanken på att hon är dominant förutsatt att hon gillat de.

Men grund iden bygge på att allting kretsar kring hennes fitta. Precis när hon vill ska jag befinna mej med min tunga mellan hennes ben. Tanken är sex inte ska vara lika med penetration eller att hon med nödvändighet ska få mej att komma bara för att hon gör de.

Säker skulle många tjejer njuta av oralsex även om dom inte vill bli penetrerade alla gånger. Hoppas jag i alla fall. Och jag får också en stor tillfredsställelse av att slicka och smeka tjejen även om de inte leder till penetration eller utlösning.

De känns att hon bestämmer villkoren jag tror de är de som jag gillar. De finnas en antydan till "plikt" eller att hon någonsin gör något sexuellt för mej som hon inte njuter helt av själv också. Ingenting mer avtändande för mej en att utsätta en kvinna som ska dyrkas för de.

Hon ska ligga med sin vackra kropp och njuta gränslöst och jag ska va så upphetsad att de nästan är outhärdligt och samtidigt ska jag inte utan hennes önskan få söka mej upp från hennes sköte för kyssa henne hennes mun och tränga in i henne.

Jag har mycket ansvar på jobbet och att vara så hängiven sin partner och hennes njutning är faktiskt avstressande jag tycker het enkelt om att göra henne lycklig och vara undergiven henne. Även om jag aldrig tagit de så lång som jag önskar.
__________________
Senast redigerad av Ki 2024-04-15 kl. 12:05.
Citera
2024-04-15, 11:54
  #8
Medlem
låt oss säga att hon kommer hem och är lite trött och spänd. Då skulle hon exempelvis kunna få massage och oralsex precis så länge hon vill. Jag skulle vara outhärdligt upphetsad men eftersom de handlar om mej och hon vet att jag vill ha de så behöver jag inte komma. Kanske får jag kommer senare på kvällen.

Även på morgonen då vi ligger och krams lite så kan hon vilja bli smekt och få oralsex utan att göra något för mej. Och poängen är att hon gör allt för mej genom att låta mej göra allt för henne. Precis när hon vill finns jag där för att tillfredsställa henne och lyda hennes minsta önskan (Detta gäller alltså sex i livet i övrigt har naturligtvis en egen vilja som kanske inte alltid sammanfaller med hennes).

Sen finns de en del andra dominans sakers som jag också vill ha in och problem här är att hon måste njuta av dom för att de ska ge mej något. Annars blir de helt fel.
__________________
Senast redigerad av Ki 2024-04-15 kl. 12:07.
Citera
2024-04-15, 11:56
  #9
Medlem
paradispolisens avatar
Tror absolut du kommer göra någon kvinna lycklig med din önskan, lät inte helt fel haha. Lycka till! ☺️
Citera
2024-04-15, 11:56
  #10
Medlem
paradispolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Sen finns de en del andra dominans sakers som jag också vill ha in och problem här är att hon måste njuta av dom för att de ska ge mej något. Annars blir de helt fel.

Tillexempel vadå?
Citera
2024-04-15, 11:58
  #11
Avstängd
nojobstealandrobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
De känns att hon bestämmer villkoren jag tror de är de som jag gillar. De finnas en antydan till "plikt" eller att hon någonsin gör något sexuellt för mej som hon inte njuter helt av själv också. Ingenting mer avtändande för mej en att utsätta en kvinna som ska dyrkas för de.

Vad skulle hända med dina känslor ifall hon alltför ofta kräver att bli knullad mot badrumskaklet, skulle du bli ledsen och tillslut söka dig vidare?

Jag tycker hur som helst att du förtjänar pm från lite kvinns, hoppas att det rasslar till.
Citera
2024-04-15, 12:32
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradispolisen
Tillexempel vadå?

Vågar man säga de ? Jag har idéer. Rent psykologiskt tycker jag de hett med en självsäker dominant kvinna som dominerar en man. jag hjälpa henne att bli den kvinnan om hon vill. De känns som att hon är stark och hävdar sin position i förhållande till den mannen och lever med män i allmänhet. De är väl de de att hon makt kanske och kontroll på över sej själv och andra samtidigt som hon är kvinnlig som är upphetsande. Och de behöver verkligen inte finns motsättning där. Ibland ser man dom här kvinnorna på stan som går med huvudet hög. Sexuellt självförtroende är också väldigt upphetsande och jag tror att dom flesta tjejer har de när dom blir väl behandlade. Ett visst mått av aggression är också het alla har väl aggressioner och hon ta ut dom på mej (eller rättare sagt ge dom till mej)!

De behöver en inte vara en corporat dominatrix heller en "vanlig" tjej som gillar tanke på detta gå utmärkt.

Citat:
Ursprungligen postat av nojobstealandrob
Jag tycker hur som helst att du förtjänar pm från lite kvinns, hoppas att det rasslar till.

Ja, vem vet .
__________________
Senast redigerad av Ki 2024-04-15 kl. 12:38.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback