Citat:
Jo, man kan som sagt tänka sig att han lyckats fiska upp en vilse och gränslös 17-åring med sprit och cigg. Låter konstigt även när man vet att sånt faktiskt händer. Det som är märkligt är väl isf 38-åringen. Intressant också att han väljer att benämna henne som tvåbarnsmamma. Kvinnor i Sverige får kvinnor 1,52 barn (2022) så hon är ganska så ordinär faktiskt. Särskilt i hennes ålder eftersom medelåldern bland förstföderskor är 29,8 år och 32,4 bland omföderskor (2022). Källa: SCB. Men av nån anledning verkar det vara viktigt för bänga Bengan att nämna att hon har två barn? Kanske hade varit lite "spännande" om hon vore sjubarnsmorsa men vad lever kejsargäddan i för värld när han (en ful gubbjävel på 65) nämner att han har legat med en 38-årig tvåbarnsmamma? Tror han att han är 22 år eller? Sjukt dryg och världsfrånvänd individ. #409
Ja! Han ser verkligen ut att vara 10 år äldre.
Håller med. 100% Han avpersonifierar barnet helt och flippar för att hon nämner sitt namn. Hur kylig och störd kan man bli?! Jag menar, hur många chattloggar har man inte läst där gäddan ba: "Åh!!! Fint namn!!! <3 <3 <3"? Visst, det är en del i ett smörande groomande och är så klart ytterst beräknande. Men! Det är också något man gör av artighet. Man behöver kanske inte vara så översvallande som en del är. Men tänk två vuxna som träffas på nätet. De hookar upp och ska gå på date och den ena säger vad den heter och den andra parten spårar totalt och ba: "Namn är inte viktigt för mig. Viktigast är när vi kan träffas!". Okej? Så gör man liksom inte. Sjukt och känslokallt är bara förnamnen här.
En riktigt störd och känslokall kejsargädda det här. #409
Ja! Han ser verkligen ut att vara 10 år äldre.
Håller med. 100% Han avpersonifierar barnet helt och flippar för att hon nämner sitt namn. Hur kylig och störd kan man bli?! Jag menar, hur många chattloggar har man inte läst där gäddan ba: "Åh!!! Fint namn!!! <3 <3 <3"? Visst, det är en del i ett smörande groomande och är så klart ytterst beräknande. Men! Det är också något man gör av artighet. Man behöver kanske inte vara så översvallande som en del är. Men tänk två vuxna som träffas på nätet. De hookar upp och ska gå på date och den ena säger vad den heter och den andra parten spårar totalt och ba: "Namn är inte viktigt för mig. Viktigast är när vi kan träffas!". Okej? Så gör man liksom inte. Sjukt och känslokallt är bara förnamnen här.
En riktigt störd och känslokall kejsargädda det här. #409
Troligen en av de topp 10 sjukaste och mest störda.