Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Varför vågar dom aldrig heila? Har undrat över det ett tag... varför inte slå ett slag för yttrandefriheten och heila loss ett gott gäng på trettio gossar i rena kläder?
Och jag menar ett brännt kors, speciellt om man söker tillstånd till eldning i sammankomst... hade det inte suttit som pricken över i? Jag menar, det är två pinnar som brinner upp - hur man kan förneka det och yttrandefrihetens namn är det inte dags? Eller är det inte ok att elda längre? Är det nåt fel att alla ens kompisar klär ut sig till conehead-spöken och sätter fyr på ett träsvärd?
Bokbål har dom ju redan gjort! Varför vågar dom inte slåss för yttrandefriheten dessa bokbrännare? Är dom så fega?
Men folk kommer säkert inte förstå det. Dom kommer hävda att det är nåt "rasistiskt motiv" och hela det här med att tjata om "yttrandefrihet" är litet magstarkt för folk som vill förbjuda den för andra dagen efter... men jag håller med han pedofil-dansken och den illegala flykten som blev utvisad i deras grundargument: "Meh... näe!"
Heilande och koranbrännare har olika målgrupp…
Kan man sin historia så vet man att muslimer var ytterst delaktiga i Hitlers krig samt utrotning av judar. SS hade en muslimsk grupp som var vakter på koncentrationsläger mm. Den gula stjärnan som judar bar i Hitlers Tyskland var en muslimsk uppfinning redan i början av Islams historia.