Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-18, 21:50
  #12361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Steele dossiern står helt på din sida om Donalds Moskva-kopplinhgar.

Men den är ju tyvärr en förfalskning. Har du något annat skäl att tro som du gör?

Vilken dossier?
Citera
2024-04-18, 22:40
  #12362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Vilken dossier?
Steele dossiern. Den som hela anklagelsen att Trump var en rysk asset byggde på.

För att vara så övertygad om din sak är du extremt okunnig förefaller det.
Citera
2024-04-19, 10:48
  #12363
Medlem
Expressens Mats Olsson rapporterar att ingen längre lyssnar på Joe Biden, vare sig allierade eller fiender.

https://www.expressen.se/kronikorer/...dens-varningar
Citera
2024-04-19, 13:10
  #12364
Medlem
Bazze1s avatar
Joe biden kräver att Israel håller sig borta ifrån Hiafa.

Sen yrar/ljuger han om kannibaler och lite annant smått och gott...fan inte klokt att denna senildemente och vandrande katastrof är president i ett av världens mäktigaste land.

Han behöver tas om hand på ett vårdboende där han kan njuta av sina pengar han lurat av det amerikanska folket.


https://youtu.be/AHPYitMyAb8?t=61
Citera
2024-04-19, 21:25
  #12365
Medlem
Ashleybidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
T.ex. att Trumps s.k. "fredsplan" för Ukraina inbegriper att Putin ska få som han vill d.v.s. få områden från Ukraina. Vidare fördröjer Moskva-Trump stoppa stödet till Ukraina och han fördömer i princip aldrig Rysslands invasion.

Trump är en rysshora med andra ord.
Hur ska kriget annars ta slut? Ukraina vinner enligt dig? Har läst att Putin stöttar Biden i valet så din teori föll platt.
Citera
2024-04-19, 21:48
  #12366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleybiden
Hur ska kriget annars ta slut? Ukraina vinner enligt dig? Har läst att Putin stöttar Biden i valet så din teori föll platt.

Ukraina behöver inte vinna. Bara få hjälp med att slänga ut ryssråttorna ur Ukraina.

Och vad Biden anbelangar: menar du på fullaste allvar att Putin stöttar den president som med rätta hatar honom?
Citera
2024-04-20, 14:50
  #12367
Medlem
Mike.Andersens avatar
Joe beklagade sig i Scranton om att en unge gav honom långfingret.

Biden Says a Child Gave Him the Middle Finger: “It Happens All the Time”
Citera
2024-04-20, 18:13
  #12368
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Steele dossiern står helt på din sida om Donalds Moskva-kopplinhgar.

Men den är ju tyvärr en förfalskning. Har du något annat skäl att tro som du gör?
Är den?

Det var som Fan.
Jag hade kunnat svära på att den bygger på raw intelligence och att delar av dossiern redan har bekräftats för sanning.
Ex att BigDon försökt få till en byggnad i Moskva och att han skickat ett brev till Putin i hemlighet.

Är nästan säker på att brevet som senate intelligence committee upptäckt, matchar det brevet.

Men vad vet jag. Jag förlitar mig på traditionell nyhetsrapportering och inte randos på twitter
Citera
2024-04-21, 23:42
  #12369
Medlem
Ashleybidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Ukraina behöver inte vinna. Bara få hjälp med att slänga ut ryssråttorna ur Ukraina.

Och vad Biden anbelangar: menar du på fullaste allvar att Putin stöttar den president som med rätta hatar honom?
Biden är svag och gör väst mycket svagare vilket gynnar Ryssland? Så klart att han stöttar Biden.
Citera
2024-04-21, 23:43
  #12370
Medlem
Ashleybidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Är den?

Det var som Fan.
Jag hade kunnat svära på att den bygger på raw intelligence och att delar av dossiern redan har bekräftats för sanning.
Ex att BigDon försökt få till en byggnad i Moskva och att han skickat ett brev till Putin i hemlighet.

Är nästan säker på att brevet som senate intelligence committee upptäckt, matchar det brevet.

Men vad vet jag. Jag förlitar mig på traditionell nyhetsrapportering och inte randos på twitter
Du menar på vänsterextrema sajter som Rolling Stones och CNN? Ja de är ju trovärdiga
Citera
2024-04-22, 20:13
  #12371
Medlem
Biden har orsakat en diplomatisk konflikt mellan USA och Papua Nya Guinea, där den sistnämndas premiärminister rasar mot att Biden i praktiken "kannibalstämplat" landet.

https://www.expressen.se/nyheter/var...baluttalande-/
Citera
2024-04-23, 00:54
  #12372
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleybiden
Du menar på vänsterextrema sajter som Rolling Stones och CNN? Ja de är ju trovärdiga

Vilka nyhetsmedier är autentiska enligt din mening?

(crickets)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback