Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Din frågeställning tyder på din okunskap. Finns många fall där etniska svenskar begått liknande brott. Jag föreslår att du spenderar mer tid på att googla först innan du lägger den tiden på att skriva nonsens här.

Jag har inte skrivit ett enda ord om att det är invandrarnas/invandringens fel och du bemöter mitt inlägg som om jag har lagt all skuld på invandrarna/invandringen. Vem är det som är främlingsfientlig här egentligen?
Citera
2024-04-25, 13:38
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Av rent intresse, hur ser statistiken ut? Gärna procentuellt uträknat mot bakgrund av utrikes födda/ andra generationens invandrare och etniska svenskar. Eftersom du kommer med påståenden så har du såklart belägg för det.

Etniskt svenska män har dödat sina egna barn, mer än så behöver du inte forska på för att konstatera att ras/religion/hudfärg har inte med saken att göra. Deal with it
Citera
2024-04-25, 13:40
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Det är en gissning som precis alla utom en här framfört.
Den e n d a i tråden som har koll är Figo83. Alla andra gissar vilt och kallar dessa gissningar för ”teorier”

Ja, jag förstod det. :-) Figo83 har visat sig ha info man kan lita på.
Citera
2024-04-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Sexualdrift förklädd till kvinna med mera bör hon a sett något som inte stämde..
Exempelvis "Lilly" som egentligen är "pappa".

Någonstans där till situation "Lilly" bör mamman fundera på om "Lilly" kan skaffa barn på egen hand eller ta hand om sig själv och sina egna barn.

Bevisligen inte, och gissningsvis blir "Lilly" inte väl ansedd som barnamördare.
När problemet började för att "Lilly" blev till barnamördare... hormonbehandling ?
(Paulus Said)

Fast bara för man är transa gör inte att man ör mördare
Jag tycker det är värre han är arab
Citera
2024-04-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Vi vet nog inte så mycket om kvinnans nätverk. Att sitta ”frihetsberövad” kanske räddade livet på henne? Det verkar ha gått fort att inse att hon är oskyldig. Förhoppningsvis har hon tillbringat de flesta timmarna på sjukhus eller annat ställe där det finns stöd och hjälp.

Med tanke på hur enormt många människor det är som kommit hit med oerhört traumatiska upplevelser i bagaget, som har kunnat byggas upp under många år, inte minst krig..så är det inte så konstigt att man undrar om de får hjälp eller söker hjälp själv? Det är nog tyvärr en hel del tickande bomber därute som skulle behöva ventilera en massa skit.
Det är sant. Tänkte inte så långt. Man undrar ju vad fan som hänt.
Det är väldigt vettigt det du skriver.
Citera
2024-04-25, 13:56
Medlem
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Etniskt svenska män har dödat sina egna barn, mer än så behöver du inte forska på för att konstatera att ras/religion/hudfärg har inte med saken att göra. Deal with it
Att svenska män har dödat sina barn har jag aldrig ifrågasatt. Jag önskade bara fakta avseende ett påstående om att det STATISTISKT sett vanligen är svenska män som dödar sina barn. Man får gärna komma med en teori eller ren gissning men ett påstående där man hänvisar till STATISTIK bör man kunna styrka med STATISTIK. Frågor på det?
Senast redigerad av knickedick108 2024-04-25 kl. 14:02. Anledning: Edit
Citera
2024-04-25, 13:57
Medlem
Usch vilket monster. Förgiftade han sina barn? Sverige tar in all världens psyksjuka araber.

De friska, dugliga, arbetande och kloka europeer kom på 60- och 70-talet på grund av ett hälsosamt driv över att skapa och försörja sina barn i ett bättre fungerande land som Sverige var då, och bidrog enormt med ekonomin och infrastrukturen. Men alla dessa som kommer efter 1990 talet är ju störda arab muslimer psykstörda, som förväntas att bli serverade på guldfat av oss.

Stackars fina barn.

Vila i frid.
Senast redigerad av Martlet 2024-04-25 kl. 14:02.
Citera
2024-04-25, 14:00
Avstängd
ÖVER 1000 INLÄGG PÅ BARA NÅGRA DAGAR

Känns som läge för en sammanfattning att lägga lätt åtkomlig i denna tråd. Som det är nu är det ju helt hopplöst att försöka greppa vem mördaren är och varför barnen bragts om livet.
Citera
2024-04-25, 14:02
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Att svenska män har dödat sina barn har jag aldrig ifrågasatt. Jag önskade bara fakta avseende ett påstående om att det STATISTISKT sett är vanligast att svenska män mördar sina barn. Var det något som var otydligt så kan du googla ordet statistik.

Nähe du, jag har inget behov av att googla nåt, det ska du göra som efterfrågar irrelevant information i det här fallet. Etniskt svenska män dödar också sina barn. Deal with it.
Citera
2024-04-25, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Spekulerar här: Pappan mördade barnen i sina sängar eller någon annanstans och placerade sedan dem där. Mamman hittade dem varvid skrik hördes från bostaden.
Hur fick pappan kniven i bröstet ? Var det självförvållat eller var det mamman? Men skulle hon blivit släppt då? Om det inte faller under något nödvärn (svårt att uttala mig om det fanns ett direkt hot mot henne också)
Pappan kanske stod där och sa - Nu ska jag döda dig också.

Eller har det framkommit något annat ?

Han försökte väl ta livet av sig ?
Citera
2024-04-25, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Han försökte väl ta livet av sig ?
Oavsett blir han en stor belastning för skattebetalarna
Citera
2024-04-25, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Inte sant alls.
Det är ungefär lika många män som kvinnor som tar livet av sina egna barn.
Ofta har t.o.m. statistiken lutat mot att det är några få fler procent kvinnor än män.
Och det handlar inte oftast om vårdnad heller.

Att kvinnor hamnar högt i just den statistiken handlar väl om att det oftast är förlossningspsykos. Lite skillnad på sjukdomsrelaterat och mord pga hämnd etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in