Citat:
Ursprungligen postat av
Sodertalje151
Önskar jag skämtade, vanligtvis när han inte kläde sig som en kvinna han brukade direkt gå till bilen, men dagar han klädde sig som han gjorde tog han långa promenader runt lina hage, kanske för att visa sig?
Tycker det sjukt enligt mig det här är psykisk ohälsa, men våran kära regering ska normalisera det med deras nya lag.
Men skärp dig för fan!
Människor med könsdyfori, trans eller hur det kommer till uttryck lever med psykisk påfrestning.
Att reglera vid vilken ålder en person får fatta beslut på egen hand om vad hen vill göra är rimligt.
Men att kalla det normalisering är bara ett bevis på hur inskränkt du är.
Vem är du att avgöra vad som är rätt för vem , bara för att du anser att du är ”normal”?
Det är den inställningen som du och alltför många har, som gör att människor som på vilket sätt det än må vara uttrycker sin könspreferens, om det så är han, hon, hen eller någon annan preferens, mår dåligt av just den orsaken.
Skit du i det, liksom, och se bara att det är en människa, person, individ.
Det är en förälder som är misstänkt, och troligen skyldig. för att ha mördat sina två barn. Det är vidrigt, för jävligt, oacceptabelt, obegripligt, tragiskt! Vi kan även med all rätt misstänka att det finns en psykisk ohälsa som lett till det här förfärliga. Det finns inga fall som jag kan påminna mig om som har könstillhörighet som motiv.
Vila i frid, oskyldiga små barn och oändligt många styrkekramar till deras mamma som har ett helvete att ta sig igenom. Önskar från djupet av mitt hjärta att hon kommer att orka leva ett så bra liv som möjligt så småningom i framtiden. ❤️