Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-02, 20:19
  #9901
Medlem
Alltid är det nåt som kukar - Citat av Hanna Theorin
Citera
2024-05-02, 20:24
  #9902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Alltid är det nåt som kukar - Citat av Hanna Theorin
Lika vackert som vanligt
Citera
2024-05-02, 20:48
  #9903
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Och vad vet du om det? De har väl sjävklart gjort tester som visat att de är av väldigt dålig kvalitet? Ser inte varför de skulle välja donator annars. Hans dotter är ju typ 10 år.

Läs vad jag skrev, ”tror jag” och inget jag skrev är hugget i sten 😃 Men jag håller med om att vi släpper L nu och håller oss till de andra 😍🤗 Shooot!!
Citera
2024-05-02, 20:52
  #9904
Medlem
H rockar verkligen i jeans!
Citera
2024-05-02, 21:16
  #9905
Medlem
H förminskar alla vi normala människor som har heltidsarbete, tar hand om barn, tränar och gör vardagssysslor m.m
Hur kan hon vara så slut för att hon har "jobbat lite" idag. Jobbet gick ju uppenbarligen fort men ärendena verkar ju tagit tid. Och hur mycket behöver de handla för resan? De kommer ju ändå vara inomhus i hotellrummet inspärrade med nerdragna gardiner.
Citera
2024-05-02, 21:58
  #9906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
H rockar verkligen i jeans!

Särskilt med tanke på att hon, här om dagen, gjorde en stor affär om att hon inte kunde använda jeans 😂
Citera
2024-05-02, 22:02
  #9907
Medlem
Känns som att hon vid flera tillfällen har skrivit att dom "handlar det sista inför resan".

Men ja, jag undrar också hur mycket dom egentligen behöver handla.
Jag hoppas verkligen inte att dom på riktigt tänker sitta inomhus all sin tid där. Det är ju bara sjukt.
Citera
2024-05-02, 22:33
  #9908
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Känns som att hon vid flera tillfällen har skrivit att dom "handlar det sista inför resan".

Men ja, jag undrar också hur mycket dom egentligen behöver handla.
Jag hoppas verkligen inte att dom på riktigt tänker sitta inomhus all sin tid där. Det är ju bara sjukt.

Det ska bli spännande att följa. Hanna sover tydligen redan nu i sin bikini så den lär ju iaf bli utbytt innan resan.
Citera
2024-05-02, 22:48
  #9909
Medlem
Är det bara jag eller saknar vi inte lite blek Kebab nu sista tiden?
Han brukade alltid kunna sätta lite guldkant på hennes inlägg men nu verkar han gömt sig under en sten, eller är han redan nedpackad i resväskan?
Citera
2024-05-02, 22:53
  #9910
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Känns som att hon vid flera tillfällen har skrivit att dom "handlar det sista inför resan".

Men ja, jag undrar också hur mycket dom egentligen behöver handla.
Jag hoppas verkligen inte att dom på riktigt tänker sitta inomhus all sin tid där. Det är ju bara sjukt.

Måste ju vara ursäkter för att spendera mera.
Men att hon delar med sig det och om de" köper sista inför resan " så räcker det åtminstone att skriva det 1 gång och inte flera men så smart är ju inte H.
Citera
2024-05-02, 22:54
  #9911
Medlem
SL ska ju resa till Portugal samtidigt, sätter 100 000 på att hon kommer uppdatera tio gånger mer än Hanna och samtidigt hinna med 1000 gånger mer intryck.

SL har två barn och ammar, Hanna har ett barn och gör typ mest.. ingenting!
Citera
2024-05-02, 22:59
  #9912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Är det bara jag eller saknar vi inte lite blek Kebab nu sista tiden?
Han brukade alltid kunna sätta lite guldkant på hennes inlägg men nu verkar han gömt sig under en sten, eller är han redan nedpackad i resväskan?

Ja han är ju väldigt frånvarande i H bilder och stories. Han kanske blev påtvingad under H graviditet och ta obligatoriska bilder för att hon vill ha det. Han kanske inte vill vara i rampljuset som H strävar efter.

Men vore intressant tanke som du skrev tidigare om H var ensamstående. Då hade tyck synd om mig kortet varit på 24/7 och att allt är så tufft. Fast det är ju redan det titt för tätt för H med hennes alla problem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback