Fast om jag går ut och prästviger grodyngelna i dammen här brevid, blir de präster i alla tekniska termer då?
Jade är lika mycket prästvigd som Elvis-kopiorna i Las Vegas.
Bara att se hur islamisterna tagit över malmö.
Redan attackerade 2 gånger.
Nu lastade polisen in Salwan pga av uppenbara problem med säkerheten,detta är dagens sverige gott folk.
Senast redigerad av supermuppen1 2024-05-04 kl. 16:10.
Fast om jag går ut och prästviger grodyngelna i dammen här brevid, blir de präster i alla tekniska termer då?
Allmänna apostoliska kyrkan har tydligen inte bara präster utan även en biskop i Sverige. Vare sig du, jag eller grodynglen vill det eller inte.
Nej hon är inte svenskkyrklig. Hon var tydligen diakonissa i en gammalkatolsk kyrka. Jag skulle tro att hon är nunna, lever i celibat i ett kloster numera osv
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Hon är mig veterligen före detta diakonissa i Svenska Kyrkan. Har för mig det finns en länk, till en hemsida som bekräftar detta, i någon tråd där hennes bokbränneri står i fokus.
Senast redigerad av noden 2024-05-04 kl. 16:50.
Tycker mig känna igen henne från Darkside...
Skall se om jag hittar henne igen. Det var ingen öppen och full ansiktsbild på profilen iofs men kläderna, håret, formen och det fanns ett mindre kors på några av bilderna.
Det skulle vara kul att se..
Vet att hennes ex var "porrkung" i södra stockholm för 15 år sedan..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!