Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 14:22
Medlem
PBLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schizophrenia
Hon prästvigdes inom den Allmänna apostoliska kyrkan 2018.
Prästvigning

Härmed inbjudes till prästvigning med högmässa inom Allmänna Apostoliska kyrkan (gammalkatolsk kyrka).

Vår kyrkas prästkandidat, diakonissa Jade Sandberg kommer att mottaga prästvigningen i den tredelade vigningens sakrament.

Tidpunkt: Fredag den 19 maj i nådens år 2018 klockan 1400. Plats: Vårby Gårds kyrka Vårby allé 5 143 40 Vårby
Hon har sedermera och på egen begäran lämnat den Allmänna apostoliska kyrkan, åtminstone som präst av vad jag förstår.

På Ersta Sköndal Bräcke högskola, Institutionen för diakoni, kyrkomusik och teologi, skrev hon 2015 en kandidatuppsats med titeln Exorcism: som rituell praxis i Liberala Katolska Kyrkan i Sverige.
Fast om jag går ut och prästviger grodyngelna i dammen här brevid, blir de präster i alla tekniska termer då?
Jade är lika mycket prästvigd som Elvis-kopiorna i Las Vegas.
Citera
2024-05-04, 15:40
Medlem
https://www.tiktok.com/@dr.salwan.na...ideo_live_cell

Bara att se hur islamisterna tagit över malmö.
Redan attackerade 2 gånger.
Nu lastade polisen in Salwan pga av uppenbara problem med säkerheten,detta är dagens sverige gott folk.

Senast redigerad av supermuppen1 2024-05-04 kl. 16:10.
Citera
2024-05-04, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PBL
Tror inte så mycket på att det är ett under som att det är gammal skåpmat och att folk tappat intresse. Både bland bokstavstroende som gängkriminella.

Finns inget intresse kvar efter att Sverige gick med i NATO. Istället möts hon med dansande folk och skratt.
Stämmer inte. De kastade ju grejer och spottade på henne i Skärholmen för typ en vecka sedan.
Citera
2024-05-04, 16:30
Medlem
schizophrenias avatar
Citat:
Fast om jag går ut och prästviger grodyngelna i dammen här brevid, blir de präster i alla tekniska termer då?
Allmänna apostoliska kyrkan har tydligen inte bara präster utan även en biskop i Sverige. Vare sig du, jag eller grodynglen vill det eller inte.
Citera
2024-05-04, 16:45
Medlem
Oavsett hur frisk i huvudet Jade är så belyser ju hon ett problem med Islam i sverige.
Citera
2024-05-04, 16:48
Medlem
Nej hon är inte svenskkyrklig. Hon var tydligen diakonissa i en gammalkatolsk kyrka. Jag skulle tro att hon är nunna, lever i celibat i ett kloster numera osv
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Hon är mig veterligen före detta diakonissa i Svenska Kyrkan. Har för mig det finns en länk, till en hemsida som bekräftar detta, i någon tråd där hennes bokbränneri står i fokus.
Senast redigerad av noden 2024-05-04 kl. 16:50.
Citera
2024-05-04, 17:34
Medlem
Maximus2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _-?-_
Tycker mig känna igen henne från Darkside...
Skall se om jag hittar henne igen. Det var ingen öppen och full ansiktsbild på profilen iofs men kläderna, håret, formen och det fanns ett mindre kors på några av bilderna.

Det skulle vara kul att se..
Vet att hennes ex var "porrkung" i södra stockholm för 15 år sedan..
Citera
2024-05-05, 10:49
Medlem
Bra att stå upp mot islam och islamiseringen som pågår. Titta bara på de senaste händelserna i UK. För dem är nog hoppet ute.
Citera
2024-05-05, 11:01
Medlem
andropas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maximus2020
Det skulle vara kul att se..
Vet att hennes ex var "porrkung" i södra stockholm för 15 år sedan..

Off topic: "porrkung" är ett otroligt roligt epitet.

On topic: Berätta mer, låter som ett snaskigt skvaller!
Senast redigerad av andropa 2024-05-05 kl. 11:04. Anledning: stavar som en inavlad byfåne
Citera
2024-05-05, 11:12
Medlem
Driftstopps avatar
Hon är riktigt fin utseendemässigt.
Citera
2024-05-05, 18:13
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
När blir nästa koranbränning?
Citera
2024-05-05, 19:12
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Jo det är hon. Din fjant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in