Citat:
Ursprungligen postat av
theUFOsummoner
1. Det är jag HELT övertygad om. Precis som alla programledare och experter?
2. Mycket reklam, HÅLLER MED! Precis som alla reklamfinansierade programkanaler?
Jag har några "experter" på Twitter och Youtube som sänder helt gratis. Kommer du att tro på dem, bara för att de arbetar Pro Bono och utan reklam?
Jag tror inte att det gör någon skillnad.
Jag kommer att tro på vem som helst som kan ge riktiga bevis.
Många har sagt det här tidigare men idag så har varenda kotte en mobiltelefon som är utrustade med en kamera som är så pass bra att den kan zooma in ett löv på ett träd från 10 meters håll.
De "bevis" vi får se är trots detta grumliga snuttar på virvlande ljuspunkter på himlen som kan vara och förmodligen är precis vad som helst.
Att bilderna backas upp av nån människa med inflytande t ex en borgmästare, polis eller en ex-militär gör faktiskt inte dessa sk bevis får bättre kvalité.
Däremot så finns det otaliga berättelser om människor som träffat Aliens, som blivit bortförda av Aliens, Som blivit förföljda av Aliens. Bla bla bla.
Trots detta finns det inga bevis.. Alltså riktiga bevis.. Förutom muntliga då. Är det inte konstigt?
Det är lika med dom där dårarna som springer omkring i skogen och letar efter bigfoot.
Det finns 100-tals intervjuer med människor som träffat bigfoot. När dom stod och rökte på verandan. När dom fiskade i den lilla bäcken. När dom var ute och körde eller promenerade på en vandringsled.
Alla säger ungefär samma sak. Han var säkert 3 meter hög och hade stora fötter!
Expterterna ger sig ut i skogen med den senaste tekniken. Blåser i specialtrumpeter för att locka dit bigfoot. Värmekameror spelar in vartenda liv som rör sig på flera hektar. I flera avsnitt får vi följa med hur dom förbereder sig, alltid med nån spännande cliffhanger så att man ska vara kvar efter 10 minuters reklam om Juice, mensbindor och fina luncherbjudanden på Mc Donalds.
Alltid efter varje episod så är man tillbaka till ruta 1. Ingen Bigfoot idag heller. Det som värmekamran visade var bara en skrämd grävling - Suck.. Men bigfoot finns minsann!!
Allt blir så jäkla löjligt.
Om det fanns utomjordingar på jorden så borde någon av de miljarder människor som har en mobil lyckats fånga den på bild för att en timme lägga ut den på youtube. Hur lätt som helst.
Det finns inga utomjordingar. Det finns inga jättar och det finns inga spöken.