2024-05-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritas1979
Ja det r mjligt.
Jag fick ngra tusen, fr se om det blir ngot mer. Sknt isf att ngra fler spelsidor stngt mig samt lusten att spela nstan r p noll.

Ja samma hr. Lusten har frsvunnit, sknt det..
Citera
2024-05-09, 22:00
Medlem
r det nn som ftt refund p insttningar mer n ett par mnader tillbaka? Fick frn canapay men bara sedan oktober 2023. Har massa insttningar som var tidigare. De kanske kommer i olika omgngar? Kanske imorn eller efter helgen?
Citera
2024-05-09, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joel559
r det nn som ftt refund p insttningar mer n ett par mnader tillbaka? Fick frn canapay men bara sedan oktober 2023. Har massa insttningar som var tidigare. De kanske kommer i olika omgngar? Kanske imorn eller efter helgen?

Hur lngt bak i tiden bad du om?
Kan vara s att du mste specificera mera.
Citera
2024-05-09, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritas1979
Hur lngt bak i tiden bad du om?
Kan vara s att du mste specificera mera.

Bad inte om nnting utan de skrev bara att de identifierat mina transaktioner och skulle terbetala allihopa. Men fick bara knappt hlften. Inget tidigare n oktober 2023.
Men som nn skrev tidigare i trden kan det ju vara s att ju lngre bak transaktionerna gt rum, desto lngre tid tar det att komma tillbaka till kortet/kontot. Fr avvakta och hoppas det trillar in fler... Har ju vart rd dag idag s bankerna har vl inte behandlat ngot idag...
Citera
2024-05-09, 23:46
Medlem
Citat:
Bad inte om nnting utan de skrev bara att de identifierat mina transaktioner och skulle terbetala allihopa. Men fick bara knappt hlften. Inget tidigare n oktober 2023.
Men som nn skrev tidigare i trden kan det ju vara s att ju lngre bak transaktionerna gt rum, desto lngre tid tar det att komma tillbaka till kortet/kontot. Fr avvakta och hoppas det trillar in fler... Har ju vart rd dag idag s bankerna har vl inte behandlat ngot idag...

Det kan ju vara s att de inte skt lngre bak i tiden ocks. Kan ju behva specifiera datum. Eller om du hade ett annat kort d.

Refunds, br inte ha ngon direkt tidsgrns, till skillnad mot chargebacks.

Men nog bst att ge de specifika datum att kolla p.
Citera
2024-05-10, 00:18
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAbigail
Varfr sitter du och hller p kontaktuppgifterna? Du har ju redan ftt tillbaka, s d r det vl inga problem att dela med sig eller? Jag frstr inte
Gr vl pma mig med frgan vart man vill ha mail. gr de ens skicka mailadresser rakt av i ppet forum?
Citera
2024-05-10, 00:32
Medlem
krommees avatar
Citat:

Alla mina kom under samma 5-6 minuter cirka bak till oktober 23 ocks
Citera
2024-05-10, 02:07
Medlem
BrotherLouie123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollee
Skickat in korterklamationer p transaktionerna frn incredibleskins och IWC nu. Fr se om det blir ngot av det.

Har du mail till IWC s vore jag tacksam 😃
Citera
2024-05-10, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherLouie123
Har du mail till IWC s vore jag tacksam 😃

Fick tips om att det kan vara denna sidan https://incrediblewealthcoin.com/

Men nr man kollar in den ska man nog inte hoppas p fr mycket gllande terbetalning.
Citera
2024-05-10, 08:36
Medlem
Fick insttningar frn 2a maj terbetalda idag. Men det skumma r att det r just de som jag inte lyckats kontakta direkt,
Lovin Prod samt Ewave.
Dessutom inte alla, har 2 till p Ewave som inte r terbetalda, samt 1 p Lovin prod. Men iaf, det var ungefr 3300kr till som jag fick tillbaka. Allt som kommer tillbaka r ju en bonus
Citera
2024-05-10, 08:57
Medlem
Oh shit nu trillade det in 16 tusen till!
Frn "pxto" och "IWC". Minns inte ens att jag mailat dem haha.. rena julafton det hr.
Senast redigerad av nilsson24 2024-05-10 kl. 09:10.
Citera
2024-05-10, 09:18
Medlem
Anjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Oh shit nu trillade det in 16 tusen till!
Frn "pxto" och "IWC". Minns inte ens att jag mailat dem haha.. rena julafton det hr.

Skulle du kunna vara snll att kolla om det stmmer med denna sida till IWC.
incrediblewealthcoin.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in