Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
"oknullad incel"
Jag vet att Andrew Tate aldrig kommer säga det, men kanske problemet inte alls är med alla andra utan med dig?
Varför pratar du om sådant du inte vet något om? Du har så fel att det blir komiskt.
Om du hade lyssnat på någon längre podcast med Andrew så hade du vetat att detta är precis något han ständigt säger.
Att svaga män är problemet.
Verkar som att du enbart läst om honom i dino-media eller kanske knarkar du TikTok klipp som källa likt en 12åring?
Kom tbx när du lugnat ner dig och åtminstone gjort lite research. Vill man förstå lite om AT så rekommenderar jag varmt PBD och Adam Sosniks 4h+ intervju där Andrew tex förklarar varför han använder sig av retorik som triggar folk. Det är mer eller mindre en debatt-teknik, att göra sin "motståndare" emotionell för då kan de inte längre argumentera rationellt.
Det är komiskt hur du inget vet om Tate men ändå reagerar precis som han vill att du ska reagera, emotionellt som en sojpojke.
Sedan borde jag inte behöva säga detta men för de verkliga incels som hänger här, joina inte hans Hustler's University. Det kommer verkligen inte hjälpa er att ge honom pengar oavsett vilka problem ni har.
Visst har han säkert mycket kunskap som skulle kunna hjälpa, men har ni inte klarat av att själva lista ut dessa saker kommer ni inte heller kunna förstå och än mindre genomföra något av detta. Han är trots allt per definition ett geni (baserat på IQ) och har han några bra tips bakom betalväggen så lär de knappast vara något ni kommer förstå. Och har ni den kognitiva förmågan att förstå de tipsen hade ni inte behövt höra dem från en online-pimp utan listat ut detta själv.
Fö är han långt ifrån så rik som han vill få er att tro. Hur mycket "red pill" eller Tate content ni än konsumerar, hur gärna ni skulle vilja "leva hans liv" så kan ni omöjligt bli som honom (varför nu det skulle vara önskvärt).
Oknullad incel
En rund cirkel... En fet tjockis. En IQ-befriad triptyken. En analfabet som inte kan läsa. En fattig pank man. En woke Disney-film.
Skulle det finnas incels som har sex i din trångsynta bubbla eller varför kände du ett behov att addera "oknullad"? Är det så att du inte ens vet vad incel betyder? Komiskt oavsett.