Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-05-10, 16:13
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StewartGrifin
Kan bekrfta terbetalning frn DPA webstorm och DPA expressiveera. Handlar om mindre belopp p totalt 3 lax.

r det help@trinityskins.com som du mailat nr det gller webstorm? Jag har en del dr med nmligen och mailat fr flera dagar sen utan resultat elr terbetalning.

Har bara ftt frn Expresiveera, chillstock och Canapay hittills. Mvh
Citera
2024-05-10, 16:16
Medlem
Citat:
Kan bekrfta terbetalning frn DPA webstorm och DPA expressiveera. Handlar om mindre belopp p totalt 3 lax.

Nr skrev du till expressiveera? Fortfarande inte hrt ngot frn dem, eller ftt ngot tillbaka.
Citera
2024-05-10, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
r det help@trinityskins.com som du mailat nr det gller webstorm? Jag har en del dr med nmligen och mailat fr flera dagar sen utan resultat elr terbetalning.

Kontaktade du dem p support@expressiveera.com?
Citera
2024-05-10, 16:19
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollee
Kontaktade du dem p support@expressiveera.com?

Japp det stmmer, inget svar av dom p mail men dom terbetalade allt direkt.
Citera
2024-05-10, 16:21
Medlem
Citat:
Japp det stmmer, inget svar av dom p mail men dom terbetalade allt direkt.

Okej! Bara runt 1k dr, men hoppas dem ocks trillar in d.
Citera
2024-05-10, 16:21
Medlem
Citat:

Har sjukt nog inte skrivit ngot mail till Webstorm OU svida jag inte lyckades hitta ngot onlineformulr. Kan vara s att samma gare ger Expressiveera och Webstorm? Fr terkpen kom samtidigt. Str som DPA*Webstorm.
Citera
2024-05-10, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollee
Nr skrev du till expressiveera? Fortfarande inte hrt ngot frn dem, eller ftt ngot tillbaka.

Skrev igr, fick full refund fr ca 1 h sedan. Ingen respons via mail.
Citera
2024-05-10, 16:23
Medlem
Ngon som haft framgng med KUCOIN? Om det r samma typ av tjnst som NUN-tech s knns det krt p den.
Citera
2024-05-10, 16:25
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Har sjukt nog inte skrivit ngot mail till Webstorm OU svida jag inte lyckades hitta ngot onlineformulr. Kan vara s att samma gare ger Expressiveera och Webstorm? Fr terkpen kom samtidigt. Str som DPA*Webstorm.

Jttekonstigt isfall eftersom jag enbart ftt frn just Expresiveera, du fr grna kika sen och kolla vilka du mailat haha.

Kollat bde webstorm och Expresiveera och bda str iaf skrivna p olika bolag/adresser.
Senast redigerad av TokyoBarn 2024-05-10 kl. 16:32.
Citera
2024-05-10, 16:28
Medlem
Fick svar att colibrix kontaktat merchant som pbrjat refund. Kunde ta 2 veckor innan pengarna var p kontot.
Citera
2024-05-10, 16:30
Medlem
Citat:

Kan du skicka mallen till mig ocks p PM? Har en del hos just webstorm och expressiveera. Tyvrr inte varit medlem nog lnge fr att skicka sjlv
Citera
2024-05-10, 16:33
Medlem
Citat:
Jttekonstigt isfall eftersom jag enbart ftt frn just Expresiveera, du fr grna kika sen och kolla vilka du mailat haha.

PM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in