Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-10, 20:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Sötnos....du ville ha debatt men gav det ETT inlägg innan du flydde fältet....
Men det är JAG som inte vill "utveckla vår diskussion"?
Det är JAG som är i en "ekokammare"?

Sa clownen som i princip ordagrant levererat red-pill talking points och fått syntax error när någon inte håller med

In på Hustlers University med dig och lär dig lite schyssta runktekniker, för nån kvinna kommer du aldrig få vidröra

Citera
2024-05-10, 20:33
Medlem
KK skulle jag kunna tänka mig typ 1ggn i veckan. Skönt att va singel.
Citera
2024-05-10, 20:34
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle000
KK skulle jag kunna tänka mig typ 1ggn i veckan. Skönt att va singel.

Låt mig gissa: Det är kvinnorna det är fel på?
Citera
2024-05-10, 20:38
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Det kan inte vara så enkelt som att du insett att du har fel men är lite för stolt för att erkänna det?

Hej då, Herr "Tjejer-tar-aldrig-ansvar"
Jag bad till och med om ursäkt för att jag trodde du var kvinna. klart jag kan ha fel
Citera
2024-05-10, 20:39
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe

Blev det jobbigt nu? På Youtube kanske det bara är bimbos som inte kan förklara för er hur fel ni har?
Citera
2024-05-10, 20:41
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Jag bad till och med om ursäkt för att jag trodde du var kvinna. klart jag kan ha fel

What do you want, a cookie?

Bitch, det finns bevisligen flertalet andra saker som du vägrat ta ansvar för. Ta det ansvar du anklagar kvinnor för att aldrig ta. Eller håll käften och dra en hatrunk till en kvinna du aldrig kommer kunna få. Clown.
Citera
2024-05-10, 20:44
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
What do you want, a cookie?

Bitch, det finns bevisligen flertalet andra saker som du vägrat ta ansvar för. Ta det ansvar du anklagar kvinnor för att aldrig ta. Eller håll käften och dra en hatrunk till en kvinna du aldrig kommer kunna få. Clown.
Du är nog en kvinna trots allt

Ingen man bjäbbar som en liten kärring.

Ska du ut på tinder och fläka ut dig nu?
Usch!
Citera
2024-05-10, 20:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Du är nog en kvinna trots allt

Ingen man bjäbbar som en liten kärring.

Ska du ut på tinder och fläka ut dig nu?
Usch!

Är varken manlighet angreppspunkten du borde välja när du själv konsekvent flyr ansvarstagande?
Citera
2024-05-10, 21:03
Medlem
Alltid i den här typen av trådar dyker det upp miserabla män som är fast i ett aptrist förhållande med en grinig kärring som inte tål att andra män brutit sig loss och är fria. De ska då försöka trolla och lura i sig själva och oss andra att deras färdigutstakade väg är den enda rätta.
Citera
2024-05-10, 21:05
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Alltid i den här typen av trådar dyker det upp miserabla män som är fast i ett aptrist förhållande med en grinig kärring som inte tål att andra män brutit sig loss och är fria. De ska då försöka trolla och lura i sig själva och oss andra att deras färdigutstakade väg är den enda rätta.

Alternativt att ett gäng incels som aldrig får vidröra en kvinna försöker intala sig själva att de inte missar något
Citera
2024-05-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vettjae
Haha, det var ett par år sedan. Var dock hos honom nu i vintras och drack riktigt sött kaffe, kedjerökte LM och youtubade balkanmusik. Är fortfarande lite nyfiken men det känns för farligt, det är hans ögonsten och det kan nog bara gå åt helvete.

Det är bra! För att hålla topic, så gör jag som du, slappnar av och kommer det så kommer det. Det mår man nog bäst av.

Jaa verkligen!! Försök tänk att bara må så bra du bara kan och typ omedvetet börja göra dig "klar" tills den dagen kommer samtidigt som du ska leva och må bra fram tills dess. Träna (om du mår bra av det), plugg jobb osv, ordnad ekonomi, körkort köpa bil? Nu drog jag bara exempel på de vanligaste sakerna men bli lite bättre i dig själv för varje dag och jobba hela tiden mot en bättre version av dig eller mot framtida milstolpar (om du inte nu redan är helt perfekt dvs hahah) och lycka till 💚💚
Citera
2024-05-10, 21:07
Medlem
Citat:
Alternativt att ett gäng incels som aldrig får vidröra en kvinna försöker intala sig själva att de inte missar något

Nja, vi har väl snarare insett att man kan få vidröra kvinnor utan att behöva vara fast i förhållande med dem 🤭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in