2024-05-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Kan inte låta bli att undra hur snacket går hemma hos #421? Om jag förstått rätt utifrån rebusen så är han ju gift. Ber frun honom bjuda på samma åktur som hon förstått att han erbjöd flickebarnet, med slick och uppblött stjärt? Som ett försoningsknull så att de kan fortsätta leva lyckliga tillsammans resten av sina liv? 🤷‍♂️

Tror inte att man är så sugen på en snubbe som tänder på sex med hundar. Lär vara torrt framöver snarare än uppblött.

Citera
2024-05-26, 22:53
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag gissar att han har problem att föra sig socialt. Som kille är ju idealet att man är en skojig och öppen prick med mera och inte alla är sådana. Han skriver att han definitivt inte kan få vem han vill och han är även dömd för ringa narkotikabrott, utan att ge några pundarvibbar, så min vilda gissning är att han brukat narkotika för att bli mer social på t e x krogen, men det är som sagt vilda spekulationer.

Efter att Pappis Cool har gasat in i Hall of shame så känns ju #420 ganska ointressant att diskutera. Jag tror du läser in för mycket i narkdomen. Han kanske helt enkelt bara gillar småtjejer?
Citera
2024-05-26, 22:59
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Kan inte låta bli att undra hur snacket går hemma hos #421? Om jag förstått rätt utifrån rebusen så är han ju gift. Ber frun honom bjuda på samma åktur som hon förstått att han erbjöd flickebarnet, med slick och uppblött stjärt? Som ett försoningsknull så att de kan fortsätta leva lyckliga tillsammans resten av sina liv? 🤷‍♂️
Det blev nog en ganska så stel Mors dag idag när båda hans flickor kom hem föra fira mor.
Citera
2024-05-26, 23:02
Medlem
Citat:
Tänkte på frun som ska gå till arbetet imorgon! Det stod vad frugan till #421 arbetade som. Tänk er skvallret på hennes arbetsplats! Dom med deras värdegrund. Jag tycker synd om frugan oavsett. Jag undrar om #421 vet vad dumpen var innan konfrontationen?
Citera
2024-05-26, 23:04
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Som lastbilschaufför får han nog tyvärr lätt nytt jobb, dom skriker efter folk
Dom vill nog inte ha såna som vill våldta barn i lastbilen eller som lägger upp k*ken på ratten och fotar och skickar bilden till barn 🤔
Citera
2024-05-26, 23:09
Avstängd
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Tänkte på frun som ska gå till arbetet imorgon! Det stod vad frugan till #421 arbetade som. Tänk er skvallret på hennes arbetsplats! Dom med deras värdegrund. Jag tycker synd om frugan oavsett. Jag undrar om #421 vet vad dumpen var innan konfrontationen?
Ja jag tycker också genuint synd om henne. Fy fan så hemskt!
Citera
2024-05-26, 23:12
Medlem
Citat:

#421 Skrev i chatloggen att han var rädd för Dumpen och likväl var han för kåt för att vilja inse att det var just Dumpen han chattade med.
Citera
2024-05-26, 23:28
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollAWillSave
Precis. De har allt material de behöver. Onödigt att låta Agda 82 riskera bli smörjning för betongbilens axlar.
Mycket finstämt formulerat. Det märks att du sympatiserar med Agda och för allt i världen hoppas att hon ska hinna undan oskadd när betongbilen backar fram som en skenande noshörning. Vi hade helt enkelt tur den här gången. Agda slapp bli smörjmedel.

Citat:
Nog hade man betalat ett antal tusen kronor för att få höra hur "snacket gick" därhemma. Frugan efter att ha sett sin makes bekännelser. "Jag älskar verkligen fitta." Daddy Cool. Cigarettpaketen i knät. Beskrivningen av hundsex. Återstår att se hur Daddy Cool kommer att ordna med julfirandet i år...

https://dumpen.se/wp-content/uploads...5/IMG_6980.png

https://dumpen.se/wp-content/uploads...5/IMG_6982.png
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-05-26 kl. 23:31.
Citera
2024-05-26, 23:30
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Vad jobbar hon med? Det har jag missat.
Citera
2024-05-26, 23:41
Medlem
Det var tidigare en gädda som var påtänd och snackade om att han snodde en grill. Någon som vet vilket gäddnummer han har?
Citera
2024-05-26, 23:48
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte
Det var tidigare en gädda som var påtänd och snackade om att han snodde en grill. Någon som vet vilket gäddnummer han har?

https://dumpen.se/2023/11/08/fuckedup-napp-306-uppsala/
Citera
2024-05-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Vad jobbar hon med? Det har jag missat.

Pedagog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto