2024-05-29, 17:18
Medlem
Generellt om gangsterfilm. Skulle mycket hellre se en film om en snut som skapar ordning.
Senast redigerad av SimpCuck2000 2024-05-29 kl. 17:39.
Citera
2024-05-29, 17:47
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Mycket tyder på det. Regisserad av Liam Norberg. Skådespelare är Sebastian Stakset, Ola Rapace, Daniel Webb m.fl.

Smaka på trailern:

https://youtu.be/mGXOEP9VnPE?feature=shared

Premiär 13 september 2024.

Vad tror ni om detta?

Ingenting är- eller kommer vara sämre än Richard Hoberts majestätiska flopp ”Tre solar”
Persbrandt spelar en luffare med William Wallace-komplex.
”The room” är en skola i skådespeleri i sitt esse i jämförelse.
Vilken soppa.
Citera
2024-05-29, 18:02
Medlem
TheGretaResets avatar
Sämsta någonsin? Det ser i alla fall lovande ut med den laguppställningen. Saknar bara Runar
Citera
2024-05-29, 18:10
Medlem
Giant Squids avatar
Det kan ju vara Ola Rapace sista film vi får se på länge
Citera
2024-05-29, 19:39
Medlem
Razkolnikows avatar
Nej !
Mats Helges ”The Ninja mission ”, kommer alltid att inneha en ohotad förstaplats som universums sämsta film.
Citera
2024-05-29, 20:29
Medlem
drinksareonmes avatar
På bio också 😁😁, är det Helena af Sandeberg man skymtar?
Citera
2024-05-29, 20:42
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razkolnikow
Nej !
Mats Helges ”The Ninja mission ”, kommer alltid att inneha en ohotad förstaplats som universums sämsta film.
Mats Helge var ett missförstått geni.
Flera Hollywood-regissörer har prisat Ninja Mission i intervjuer och bland filmfolk i resten av världen har han ett helt annat anseende än i Sverige

Men för att återgå till filmen tråden handlar om tyckte jag det lät oroväckande ända tills jag hörde att Alex Ceesay är med i trailern. Han har ju fått mycket skådespelarträning när han suttit och blåljugit i rätten gång på gång med det ena manuset konstigare än det andra. Kunde han snacka sig fri från ett mord alla visste att han gjort och som han själv skrutit med så har han troligen skådespelartalang. Det enda jag inte förstår är hur de numera kristna fina pojkarna vill ta i honom ens med tång.
Citera
2024-05-29, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimpCuck2000
Generellt om gangsterfilm. Skulle mycket hellre se en film om en snut som skapar ordning.

Lite mitt problem med gangsterrullar också. Brukar väl i o f s sluta med att det inte går så bra för de inblandade men jag sitter ju alltid och hoppas att alla ska stryka med i en polisinsats redan innan förtexterna.
Citera
2024-05-29, 23:59
Medlem
StorTuffBikers avatar
Ja. Jag fick lite 9 millimeter med Paolo Roberto-vibbar när jag kollade trailern.
Citera
2024-05-30, 00:01
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Om man ska göra en film om någon förortsgangster-uppkomling är det väl 1000% trovärdigare att rollbesätta någon ung kille med arabiska eller afrikanska rötter inte EN nära på 40-årig Sebastian Stakset som spelar whigger. Filmen kan vara hur lökig som helst, men att sätta en medelåldersgubbe i rollen som strulig kille är otroligt skumt på riktigt.
Citera
2024-05-30, 02:10
Medlem
DeeDoo2s avatar
Nä, finns så så många andra kandidater så det är omöjligt. Kjell Sundvall, Ingmar Bergman, Håfström och Alfredsson är de enda svenskar som kan göra film.
Citera
2024-05-30, 02:12
Medlem
DeeDoo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimpCuck2000

Hmm, ja definitivt. Gangster-filmer var kul när man var typ 14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in