Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-03, 15:36
Avstängd
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Sen snusar dom oftast också Huvva..

Ja finns en hel del riktigt ofräscha grisar inom hantverkarskrået. Hade en vvs:are hemma nyligen. Max 1.70 lång, klossfigur, halvflintis, snus i truten, mouthbreather och närsynt. Inte vad våta drömmar är gjorda av precis.
Citera
2024-06-03, 15:47
Medlem
TheKhurgans avatar
Finns ju tjocka hantverkare också.
Riktiga fetton, som slutar tidigt på fredagen, köper 3 flak öl och en flaska jäger och drar hem och äter chips och super i 2 dagar.
De får nog inte så många tjejer.

Men majoriteten är nog bra giftasmaterial för kvinnorna, det tror jag du har rätt i.
Citera
2024-06-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Har ni hört talats om hantverkare som inte kan få kvinnor?

Så vitt jag kan se uppfyller dom alla krav kvinnor kan tänkas ha på en man.

- Dom arbetar.
- Dom tjänar bra med pengar, en del driver eget.
- Dom är praktiskt lagda och den typen av "händig man" som många kvinnor uppskattar.
- Dom har tidigt börjat jobba, ta ansvar, gått ut i arbetslivet, tjänat bra med pengar osv
- Dom har traditionellt manliga yrken vilket kvinnor gillar.
- Dom har tidigt klart för sig vad som gäller - egen bil, hus osv.
- Dom har en manlig fysik och manlig utstrålning.

Ställer man dessa män mot alla dom tafatta män som har tjejproblem, som ägnar sig åt hitte-på utbildningar, eller är arbetslösa, inte är vuxna fast dom fyllt 30, inte gör något fysiskt, inte har några pengar, spelar dataspel, inga har några ambitioner, fortfarande bor hemma osv så är det väl ganska självklart vilka män kvinnor föredrar?

Exempel på hantverksyrken:

Båtbyggare, Glasmästare, Låssmed, Mekaniker, Murare, Målare, Skogshuggare, Möbelsnickare m.fl
Vet inte om jag tycker att det stämmer in på alla hantverkare. Dom tjänar väl knappast så pass med pengar att det skulle räknas som höginkomsttagare. Många som har enskild firma tjänar inte så himla bra när alla avgifter och skatter är betalda. Sen har du inte med den intellektuella stimulansen i din lista. Väldigt sällan man ser en snickare i något program som avhandlar den intellektuella delen av mänskliga egenskaper. Merparten av mina kvinnliga bekanta dissar hantverkare på grund av deras ofta låga allmänbildning och även intellekt. Sen vet jag inte heller om jag håller med om att kvinnor uppskattar hantverkare det du definierar som "manlig fysik" väldigt många av de hantverkare jag ser är feta och otränade.
Känns som att du har en bild av hantverkare som är hämtad ur en dålig erotisk film, är du man är det kanske dina egna erotiska fantasier du målar upp?
Citera
2024-06-03, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Vet inte om jag tycker att det stämmer in på alla hantverkare. Dom tjänar väl knappast så pass med pengar att det skulle räknas som höginkomsttagare. Många som har enskild firma tjänar inte så himla bra när alla avgifter och skatter är betalda. Sen har du inte med den intellektuella stimulansen i din lista. Väldigt sällan man ser en snickare i något program som avhandlar den intellektuella delen av mänskliga egenskaper. Merparten av mina kvinnliga bekanta dissar hantverkare på grund av deras ofta låga allmänbildning och även intellekt. Sen vet jag inte heller om jag håller med om att kvinnor uppskattar hantverkare det du definierar som "manlig fysik" väldigt många av de hantverkare jag ser är feta och otränade.
Känns som att du har en bild av hantverkare som är hämtad ur en dålig erotisk film, är du man är det kanske dina egna erotiska fantasier du målar upp?

"mina kvinnliga bekanta" lol
Citera
2024-06-03, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
"mina kvinnliga bekanta" lol
Har du verkligen inte kvinnor i din bekantskapskrets din stackare 😱
Citera
2024-06-03, 16:28
Medlem
GertBennys avatar
Jag har haft hantverkare här nyligen och det har varit målare, snickare, elektriker och ventilations snubbar. Kanske ett 10 tal olika. Ingen har varit speciellt manlig överhuvudtaget. Alla har varit små och kortväxta förutom 2 som var lite längre.

Alla var smala eller småplufsiga. Det låter mer som TS har en akademikers förvridna fantasier om vad en hantverkare egentligen är. Totalentrepenadschefen hade jättemage och stor näsa. Han har antagligen pengar men vettefan om kvinnorna faller som furor för honom. Alla hantverkare var dock väldigt trevliga och bra att ha och göra med, men det räcker väl inte för att blidka en svensk kvinna så som TS beskriver dessa.
Citera
2024-06-03, 16:32
Medlem
-=Damian=-s avatar
Jobbar själv som hantverkare.

Kan säga att det är inte helt ovanligt att kvinnor kommer med diverse inviter när man är och arbetar hos dom, och det är extremt ovanligt att detta händer när jag är civilklädd och ute i det vardagliga livet.
Så nog är en hantverkare fortfarande något som många kvinnor dras till.

Inte för att jag är guds gåva till kvinnan sett till mitt yttre - Men de där arbetsbyxorna gör något med kvinnorna
Citera
2024-06-03, 17:33
Medlem
Du glömde skriva dom är fula och överviktiga
Citera
2024-06-03, 17:52
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Kvinnor vill ha poliser brandmän ekonomer civilingenjör

Och författare.😺
Citera
2024-06-03, 18:11
Medlem
Loreias avatar
Finns en del snygga hantverkare men många är väl ganska njae... visar röven när dom böjer sig eller sitter på huk (varför är det här så jävla vanligt?!), snus över tänderna och kanske inte alltid direkt kan bidra med något intellektuellt stimulerande samtal.
Precis som med alla andra yrkesgrupper så finns det ju alla sorter men just den där klassiska typen som man ibland möter är väl inte min grej.
Citera
2024-06-03, 18:27
Medlem
Hantverkare lockar väl till sig deras kvinnliga motsvarighet - promiskuösa undersköterskor med tatueringar som röker.

Vettiga kvinnor eftersöker intelligens och djupa samtal som inte handlar om öl, fotboll och bilar. TS kanske rör sig i WT-land och då förstår jag att hantverkare framstår som Don Juans.
Citera
2024-06-03, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Kvinnor vill ha poliser brandmän ekonomer civilingenjör

Kvinnor vill ha pengar, punkt.
Sen säger dom det inte rakt ut utan förkläder det med ord som: ”en man med status, pondus och ambitiös osv” det är samma sak som att säga: han skall vara rik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in