Citat:
Ursprungligen postat av
Spazzman
Jag vet inte vad som r hgt o lgt egentligen men i testen jag gjorde stod de att referensvrdena lg mellan 5-26,5 nmol/L och lkarkommentaren var att ditt vrde r normalt. Jag r nstan 10 r ldre n dig, s kanske att jag har brjat dala ngot redan?
Jag tnkte jag skulle gra ett test lite lngre fram och se om lite mer seris kost och trning kan frbttra vrdet ngra enheter. Jag hade trots allt inte trnat styrketrning en enda gng p 2 veckor innan mitt test vilket jag gissar p pverkar i vart fall lite grann?
Har lst runt ganska mycket, och det verkar som att fr muskelbyggnadens skull ska se det inte spela ngon roll om man har i nedre delen eller vre delen av referensvrdena, dremot bygger man smre om man r under referensvrdena, p samma stt som man bygger bttre om man r ver referensvrdena.
Med andra ord, mr du bra i vrigt s ska det inte vara ngot problem, knner du att du pverkas psykiskt av det s kan det ju vara vrt att frska hja dom med tillskott ssom zink etc
Trnar du Natural? Tycker du isfall du bygger muskler i vanlig fart?
Jag ska gra ett till test ocks, hade sovit 3-4 timmar nr jag tog testet, samt knullat natten fre, kan det sistnmnda pverka mntro? Haha