Citat:
Ursprungligen postat av
Ragulina
Det här blev väl lite tokigt? Lovisa, Lillemo och Thid ger du MVG för att de sätter personbästa, men inte Lindahl trots rejält personbästa och en niondeplats i en tuffare gren. Även Nielsen satte personbästa två gånger och sänkte sitt pb rejält om man nu bara ska jämföra med de själva i betygssättningen.
Jag satte min betyg utifrån resultat, prestation och (mina)
förväntningar. Och mina förväntningar på Thid var ganska låga och han överträffade dem med råge, därav MVG på honom. Lindahl hade jag ganska stora förväntningar på och hon hade behövt gå till final för att få MVG. Men jag velade lite mellan VG och MVG för både Lindahl och Henriksson men bestämde mig till slut för VG.
Henriksson hade behövt prestera lite bättre i finalen för att få MVG.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ragulina
Tokigt dessutom att ge Pihlström underkänt för ett fall han inte kunde rå för. Han borde inte betygssättas alls därmed.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nossenos
Sak samma med Hrelja. Möjligtvis skall man ge honom underkänt för att han var dum nog att ställa upp.
Nu satte jag betyg på alla svenskar och då tyckte jag inte att jag kunde ge Pihlström ett godkänt betyg eller mer även om det inte var hans fel att han bröt loppet.
Vad gäller gäller Hrelja så borde han ha lämnat återbud med tanke på att han var halvskadad. Även Salming borde lämnat återbud pga helt ur form och känningar i ryggen.