Citat:
Ursprungligen postat av
Doehora
Jag är etniskt svensk…
Jag har svårt att bry mig om svenskar som medvetet utsätter sig för risker genom själviskt och egoistiskt beteende.
Både jag och JF är och var mycket väl medvetna om vad Iran är för land. Att då åka dit på en semester är hjärndött.
JF skapade sin egen situation, han åkte frivilligt till sina kidnappare.
Du borde kapa ner en bit av din rasism litegrann och börja använda din hjärna lite mer.
Jag hatar muslimska massmördare mer än vad jag känner sympati för egoistiska puckon som Johan Floderus.
DU är rasisten, du ömmar bara för vissa människor men inte för andra, t.ex för svenskar! Detta eftersom dom som kunde räddas från fortsatt tortyr och död var just levande svenska människor, som kunde räddas från helvetet så dom kunde få en framtid. För de iranska brottsoffren fanns det inget hopp längre.
Konstigt att du inte gnäller om att dom naiva, lättlurade vänsteraktivisterna i den iranska revolutionen 1979 fick skylla sig själva, som hamnade i skräckfängelser, blev torterade och mördade...av dom som varit deras bundsförvanter mot shahen!! Där gick DOM allt på en nit...dom trodde islamistpsykopaten Khomeini var en demokratisk, rättvis, framtida ledare för det nya Iran....ha, ha, ha, ha...vilket misstag...det såg man ju på den ondskefulla tomten var det var för en typ...med den blicken om inte annat!! Ska du inte också håna dessa exiliranier som var med då för hur korkade dom var, som hjälpte till att få djävulsregimen till makten?? Hycklare!!