Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-06-20, 09:41
Medlem
D Jake Paul's fight mot Tyson blev uppskjuten s tar han sig an Mike Perry (numera mest knd frn Bareknuckle fighting) den 20e juli.

8 ronder boxning, cruiservikt.

Ganska vgat vl? finns ju risk att Jake Paul blir skadad, knockad eller tminstone frlorar - inget av detta kan ju ses som en bra uppladdning infr fighten mot Tyson.

Vet inte hur bra Perry r p "vanlig" boxning jmfrt med bareknuckle, men han r ju en rutinerad hrding som inte viker ner sig fr nn.

Han r yngre n man kanske tror fr han har haft en lng karrir - 32 r.
Han fightades senaste 27e april, s han r ju i bra form.
Citera
2024-06-20, 09:54
Medlem
Han har en professionell boxningsmatch p CV:t har fr mig han blev knockad i fjrde ronden, dessvrre rr det sig om Jake Paul, ven om jag tycker han r en reko boxare vilket frmodligen jag kommer f mycket hat fr i denna trd, s knns det faktist lite som att han handplockar ltta motstndare. Varfr r det s svrt att hitta en annan professionell boxare?

Det r jvla skillnad p att slss med nvarna och med handskar.
Citera
2024-06-20, 09:57
Medlem
Byssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Han har en professionell boxningsmatch p CV:t har fr mig han blev knockad i fjrde ronden, dessvrre rr det sig om Jake Paul, ven om jag tycker han r en reko boxare vilket frmodligen jag kommer f mycket hat fr i denna trd, s knns det faktist lite som att han handplockar ltta motstndare. Varfr r det s svrt att hitta en annan professionell boxare?

Klart det r stor skillnad.
Han r dock 5-0 i bareknuckle boxing. Inga dliga motstndare han har vunnit mot heller.

https://www.bkfc.com/fighters/mike-p...f-7791d2824e66
Citera
2024-06-20, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byssan
Klart det r stor skillnad.
Han r dock 5-0 i bareknuckle boxing. Inga dliga motstndare han har vunnit mot heller.

https://www.bkfc.com/fighters/mike-p...f-7791d2824e66

Ja det r det jag r orolig fr men sen r det BKFC och det rcker mer eller mindre med en bra trff s r det ver. Oavsett tror jag priset fr kortet lg p runt $65, drygt 700kr fr kalaset, p tok fr mycket fr "boxning".
Citera
2024-06-20, 10:41
Medlem
det r nd en mer intressant fight n, tja nstan allt jake paul gjort vl fram tills nu?

jmfr med, tja anderson silva mot chael sonnen som gick nyligen...
Citera
2024-06-20, 10:41
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Jake har blivit en enorm Influencer, det r drfr han vinner. Det ligger fr mycket pengar bakom honom dr investerare och arrangerare tjnar fet deg. Det finns inte p kartan att han ska frlora i dagslget.
Citera
2024-06-20, 11:47
Medlem
Ltt match fr Jake, Tyson har ju redan brjat vackla och flera har sagt att matchen borde stllas in. Pengar r inte allt Tyson, ngon gng mste man inse att nr det r slut d r de slut.
Citera
2024-06-20, 18:50
Medlem
Brottargalnings avatar
Mike Perry har trots allt en boxningsbakgrund och hans intg i MMA frn brjan var att han blev anlitad som boxningstrnare p ett lokalt gym.

Men ja, anledningen till att han aldrig satsade p boxningen var fr att han hade inte det som krvdes. Han r en hrd jvel och r nog svr att kncka mentalt, just drfr han passar bttre i bare knuckle. Hade ju varit en ltt match fr Perry utan handskar men i vanlig boxning r det svrare att frutse.
Citera
2024-06-21, 13:10
Medlem
Som Moicano sa,r Perry rets bsta underdog bet?
Citera
2024-06-21, 13:47
Medlem
Perry sg riktigt bra ut tidigt i sin UFC karrir, men hans boxning var riktigt dlig i slutet av den. Han hrjar ju vilt i BKFC men jag knner mig inte sker i att han kommer kunna prestera bra i boxningsregler.
Citera
2024-06-22, 09:58
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmotion
Perry sg riktigt bra ut tidigt i sin UFC karrir, men hans boxning var riktigt dlig i slutet av den. Han hrjar ju vilt i BKFC men jag knner mig inte sker i att han kommer kunna prestera bra i boxningsregler.

Prestationerna handlade nog ocks mycket om att han levde vldigt destruktivt och frlusterna i UFC bara gjorde det vrre. Konstant full, spade ex-frun och sin egen morsa och blev utslngd frn gymmet.

Nu har han ftt i ordning p sitt privatliv och presterar betydligt bttre.
Citera
2024-06-24, 08:59
Medlem
Jagarjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto

De senaste matcherna Paul gtt (mot Andre August respektive Ryan Bourland) har ju bgge varit mot professionella boxare? Dessutom med (lngt) bttre match records n han sjlv?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in