Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-24, 17:43
Medlem
Visste inte att människan begått dessa sjuka brott, samtidigt som jag delat yta och andrum med honom i drygt 5 år nu.
Citera
2024-05-24, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straightlefthook
Visste inte att människan begått dessa sjuka brott, samtidigt som jag delat yta och andrum med honom i drygt 5 år nu.
Då kanske du har ett kort på stollen att dela?
Citera
2024-06-01, 13:47
Medlem
Hur detta äckels liv ut idag?
Citera
2024-06-11, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiberpalsar
Då kanske du har ett kort på stollen att dela?

Innan jag visste om hans brott - Skön man, charmig och pratglad. Vegan och tränar mycket på gym. Håll i er nu, människan skulle inte ens kunna skada en fluga av det jag sett av honom.

Skenet kan bedra, såklart. Han kan varit så vid ung ålder med?

Efter att ha läst allt om honom så vet jag ej hur jag ska se på det hela men men....
Citera
2024-06-11, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger1996
Hur detta äckels liv ut idag?
Vet inte mycket om hans liv mer än vad alla har sagt här och min kommentar innan.

Kan säga dock att det inte är lätt att sänka honom om någon här tror sig vara något.
Citera
2024-06-11, 12:48
Medlem
Kan dock säga att jag hörde ifrån en vän att jag arbetar med en mördare och hade en beskrivning. Jag sa till min kompis att jag har en i tankarna men det kan aldrig vara han...

Jag visste vad mördaren hette men inte personen jag hade i tankarna. En dag kom några nya anställda och tränade på gymet och då klev Sovdat in. Jag som ser honom ofta hälsade och de nya anställda gjorde detsamma och frågade vad han hette. Han sa Vladimir och jag tänkte inte mycket på det tills de fråga om hans efternamn. "Sovdat" sa han och jag blev ledsen? Eller? Nästan lurad? ..men ändå inte för alla har ett förflutet även jag, kanske därför vi båda hamna på samma arbetsplats haha?

Mestadels tanken av att man ska vara försiktig och att man inte känner alla som man tror vad det som slog mig, jag önskade verkligen att det inte var han. Han är ju ganska skön
Citera
2024-06-20, 03:10
Medlem
Citat:
Kan dock säga att jag hörde ifrån en vän att jag arbetar med en mördare och hade en beskrivning. Jag sa till min kompis att jag har en i tankarna men det kan aldrig vara han...

Jag visste vad mördaren hette men inte personen jag hade i tankarna. En dag kom några nya anställda och tränade på gymet och då klev Sovdat in. Jag som ser honom ofta hälsade och de nya anställda gjorde detsamma och frågade vad han hette. Han sa Vladimir och jag tänkte inte mycket på det tills de fråga om hans efternamn. "Sovdat" sa han och jag blev ledsen? Eller? Nästan lurad? ..men ändå inte för alla har ett förflutet även jag, kanske därför vi båda hamna på samma arbetsplats haha?

Mestadels tanken av att man ska vara försiktig och att man inte känner alla som man tror vad det som slog mig, jag önskade verkligen att det inte var han. Han är ju ganska skön

Är han fortfarande busschaufför? Förr slaktade han människor, nu är han vegan alltså…
Citera
2024-06-20, 18:53
Medlem
Någon nyare bild på honom?
Citera
2024-06-21, 23:50
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Innan jag visste om hans brott - Skön man, charmig och pratglad. Vegan och tränar mycket på gym. Håll i er nu, människan skulle inte ens kunna skada en fluga av det jag sett av honom.

Skenet kan bedra, såklart. Han kan varit så vid ung ålder med?

Efter att ha läst allt om honom så vet jag ej hur jag ska se på det hela men men....
Ha-ha-tror inte ett dugg på detta.
Citera
2024-06-23, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novish123
Är han fortfarande busschaufför? Förr slaktade han människor, nu är han vegan alltså…

Yes och yes
Citera
2024-06-23, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Ha-ha-tror inte ett dugg på detta.

Okej? Inte här för att försöka övertyga någon.
Citera
2024-06-23, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseDanderyd
Någon nyare bild på honom?

Ingen nyare bild tyvärr, blir för lätt att peka ut mig om jag tar bild
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto