Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-21, 16:46
  #13
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Candace Owens vart nyligen intervjuad av Piers Morgan kring att hon tror att det finns trovärdiga bevis för att Brigitte Macron föddes som man och att man försöker dölja detta.

-Bilderna som de använde för att "motbevisa" visar hennes äldre bror som ser anmärkningsvärt lik henne, men hennes äldre bror på familjebilder som folk tror faktiskt är "henne" har oförklarligt försvunnit. Jag är säker på att det är ingenting.
-Mainstream-medierna säger att detta är galet utan att tillhandahålla några bevis.
-Respekterade franska genealoger arbetade med denna historia, och de kom fram till att Brigitte Macron inte existerade under de första 30 åren av "hennes" liv. Det finns inga foton av henne gravid. De skickade ut Secret Service för att skrämma och gripa personen som undersökte denna historia.
-En annan journalist som grävde i denna historia kunde inte motbevisa den, hon spårades upp av Secret Service för att tysta henne.
-De påstår att Brigitte föddes som man.
-Brigitte verkar inte veta sin egen ålder.
-Den andra fotografiet som media använde för att motbevisa att hon var en man har visat sig vara motbevisat själv. Det är faktiskt ett omfärgat foto av hennes dotter. De "råkade" släppa en bild av dottern och inte henne.
-Brigitte har 3 barn. Men ingen verkar ha sett ett foto av henne gravid. Påminner dig om någon?
-Bilderna när Brigitte var lärare där hon täckte sin hals under ett helt år, samma exakta tidsram hon skulle ha fått en operation för adamsäpple.
-Brigitte är en pervers. Hon var lärare och hon var attraherad av en 14-årig Macron medan hon var gift med tre barn. Hon lämnade sin man för ett 14-årigt barn.
-Brigittes ex-make är borta. Ingen kan hitta honom. Inte alls misstänkt, folk!

Vad tror du Flashback?
Är Brigitte en man eller en kvinna?

Se inslaget:
https://x.com/Ultrafrog17/status/1803906400751620108
Japp, samma sak med Michael "Michelle" Obama. Kolla t.ex. klipp på YT när hen dansar hos Ellen de Generes. Det är något stort som hoppar runt i brallan där.

Har alltid tyckt att "fru" Macron sett märklig ut. Att hen bär peruk t.ex. är ju uppenbart. Och då är ju deras relation mer förståelig, än att en 45 årig kvinna skulle bli ihop med en 15 årig pojke. Inom bögeriet verkar det inte vara så ovanligt.

Världsledarna är bögar (och/eller pedofiler) i mycket högre grad än vi vet om.
Citera
2024-06-21, 18:33
  #14
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1335991
Är väl inte olagligt att vara trans?

Frågan är om han skulle vunnit valet om han annonserat att han var tillsammans med en trans-man från 14-års ålder ?
Citera
2024-06-21, 18:39
  #15
Medlem
Men hon har ju tre barn.....?
Citera
2024-06-21, 22:33
  #16
Medlem
Orm Ondes avatar
Rolig propaganda, verkligen. Utan att veta något i sak drar jag genast slutsatsen att detta är fejk. Macron är inblandad i ett viktigt parlamentsval, någon som är förvånad över att detta lanseras nu?
Citera
2024-06-21, 23:10
  #17
Medlem
Bara kolla videos på hur "kvinnan" rör sig. Det är en man.
Citera
2024-06-21, 23:47
  #18
Medlem
Ja det är väl möjligt. Tycker att det brukar synas i så fall men svårt att säga i detta fallet.

Tycker att det brukar synas på höfterna men hittar inga bra bilder av henne nu där man kan se det. Mycket kan man operera men inte det vad jag vet. Även hur kroppsfett sätter sig är avslöjande så sett.

Men vad spelar detta för roll hur som helst?

Tillägg: har kollat bilder nu och tycker att hon har kvinnliga höfter, jag tror att hon alltid varit kvinna.
__________________
Senast redigerad av Grantoppen2 2024-06-21 kl. 23:54.
Citera
2024-06-22, 00:43
  #19
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Ja det är väl möjligt. Tycker att det brukar synas i så fall men svårt att säga i detta fallet.

Tycker att det brukar synas på höfterna men hittar inga bra bilder av henne nu där man kan se det. Mycket kan man operera men inte det vad jag vet. Även hur kroppsfett sätter sig är avslöjande så sett.

Men vad spelar detta för roll hur som helst?

Tillägg: har kollat bilder nu och tycker att hon har kvinnliga höfter, jag tror att hon alltid varit kvinna.

Du bör titta på videon som Candence Owens presenterar. Här finns tillräckligt med bevis för att hon är en man som du kan debunka. Då genforskare i Frankrike hävdar att hon är man och ingen lyckats debunka detta återstår att visa upp foton på "henne" som barn eller "henne" gravid. Inget av detta finns.

Candence Owens förklarar att Mrs Macron är en man
https://x.com/Ultrafrog17/status/1803906400751620108
Citera
2024-06-22, 00:53
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Ja det är väl möjligt. Tycker att det brukar synas i så fall men svårt att säga i detta fallet.

Tycker att det brukar synas på höfterna men hittar inga bra bilder av henne nu där man kan se det. Mycket kan man operera men inte det vad jag vet. Även hur kroppsfett sätter sig är avslöjande så sett.

Men vad spelar detta för roll hur som helst?

Tillägg: har kollat bilder nu och tycker att hon har kvinnliga höfter, jag tror att hon alltid varit kvinna.
Men . så klart är hon kvinna.
Konspirationsteorierna måste ha bränsle, och det är så klart helt sjukt påstå hon fötts som grabb.
Hon är en snygg o söt kvinna, ser bättre ut ju äldre hon blir..
men ..Brigitte,
inledde ett förhållande med en pojkspolning,
Macron var bara femton år o hon 37 år o hade tre barn o ch var gift..hon skilde sig o hennes man har avlidit nu.
Om en 37 årig lärarinna inleder förhållande med en 15 årig elev i Sverige
så lär hon bli polisanmäld o anses vara pedofil. Men inte i Frankrike..
Hur förhållandet mellan denna 37åriga kvinna o den 15årige pojken var, och hur de umgicks, vet vi väl inte.. hon kanske inte hade sex med honom förrän han blev arton.(.Elvis inledde förhållandet med
sin blivande fru när den unga flickan var 14-15år, men han påstods vänta med sex till hon fyllde arton.)
Kanske Brigitte också väntade ett par år så den tanige pojkroppen blev lite mer manlig.
Det är dessvärre många män som dras till småflickor, och det är inget att försvara.
Om Brigitte Macron var nöjd med en mycket yngre man- så har hon i vart fall bevisas att det är en relation för livet. Macron har skarpt intellekt
det kanske var detta som gjorde Brigitte intresserad.
Smarta kvinnor som hon är
vill ha en en smart jämbördig partner.
__________________
Senast redigerad av moshes 2024-06-22 kl. 00:59.
Citera
2024-06-22, 01:08
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Ja det är väl möjligt. Tycker att det brukar synas i så fall men svårt att säga i detta fallet.

Tycker att det brukar synas på höfterna men hittar inga bra bilder av henne nu där man kan se det. Mycket kan man operera men inte det vad jag vet. Även hur kroppsfett sätter sig är avslöjande så sett.

Men vad spelar detta för roll hur som helst?

Tillägg: har kollat bilder nu och tycker att hon har kvinnliga höfter, jag tror att hon alltid varit kvinna.
Macrons motståndare sprider dessa rykten.
Men det finns intervjuer där de båda berättar, att deras familjer var i chock när det uppdagades att
Brigitte 37år och Macron 15år hade en relation som var romantisk.
Han flyttades till Paris bort från henne, och när han blivit 18år så gifte de sig.
Många fransyskor har den där petite kroppen, men kvinna är hon
och fött tre barn
jämnåriga med Macron.
__________________
Senast redigerad av moshes 2024-06-22 kl. 01:14.
Citera
2024-06-22, 03:39
  #22
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Macrons motståndare sprider dessa rykten.
Men det finns intervjuer där de båda berättar, att deras familjer var i chock när det uppdagades att
Brigitte 37år och Macron 15år hade en relation som var romantisk.
Han flyttades till Paris bort från henne, och när han blivit 18år så gifte de sig.
Många fransyskor har den där petite kroppen, men kvinna är hon
och fött tre barn
jämnåriga med Macron.
Haha, jaså det vet du? Har du sett hennes fitta eller hur kan du veta? Inse att du är grundlurad av eliten
Citera
2024-06-22, 05:19
  #23
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Journalister påstår...

Inga fake news den här gången, då?

Selektiviteten i vad som anses sant och inte hos självutnämnda konservativa är slående. Jag undrar vad dessa egentligen tror på och vad det är de önskar bevara.

Jag kan hävda att Candace Owens är en man och troligen kommer jag då att bli utsatt för allsköns tråkigheter.
Citera
2024-06-22, 05:39
  #24
Medlem
Al-Gore-Rytms avatar
Det hela är ju mer än lite taskigt om hon nu är kvinna. Med det sagt så har hon ju maskulina drag.

https://commons.wikimedia.org/wiki/C..._(cropped).JPG

Det första intrycket är, ja manligt kranium. Otur liksom för henne. Någon får väl rycka ett hårstrå och sätta det under DNA-analys.

Här är ett till

https://commons.wikimedia.org/wiki/C..._July_2017.jpg

Det är nog många män som vill ha den hakan. Det är inte kul att vara offentlig person alltid, det börjar man förstå. Den här konspirationsteorin är lite olustig.

Edit: Såhär står det på Candace Owens wiki

Citat:
In March 2024, Owens endorsed the false conspiracy theory that Brigitte Macron, wife of French President Emmanuel Macron, was secretely transgender. Owens stated she was "willing to stake my entire professional reputation on the fact that Brigitte Macron is in fact a man... The implications here are terrifying.

Så nu vet vi att det är falskt, eftersom det står det på wikipedia. Dags att släppa det här nu...? Jag ska i fortsättning försöka hitta sanna konspirationsteorier enligt wikipedia.
__________________
Senast redigerad av Al-Gore-Rytm 2024-06-22 kl. 06:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in