Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-28, 08:47
  #61
Medlem
BorgeHs avatar
En kvinna med naturlig hårväxt på underliv och under armarna ger en friskt och hälsosamt intryck. Lite av ”the girl next door” känsla.

Om kvinnan har god hygien och luktar gott har inget med hårväxt att göra. Det har med hur de sköter sin hygien. En kvinna med rödflammig skäggstubb ”där nere” är inte fräsch. Inte heller en kvinna med en fiskdoftande disco-fitta även om den är vaxad.

Nej, naturliga kvinnor är vackrast!
Citera
2024-06-28, 09:28
  #62
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deskjockey
Jo det är i min fulla rätt att bestämma hur de ska trimma sig. Vem är det egentligen som bär byxorna i din familj?

Hemma hos mig så vet vi alla vem som bestämmer. Precis som det ska vara.
Det låter mycket när katten skiter.
Citera
2024-06-28, 09:46
  #63
Avstängd
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
En kvinna med naturlig hårväxt på underliv och under armarna ger en friskt och hälsosamt intryck. Lite av ”the girl next door” känsla.

Om kvinnan har god hygien och luktar gott har inget med hårväxt att göra. Det har med hur de sköter sin hygien. En kvinna med rödflammig skäggstubb ”där nere” är inte fräsch. Inte heller en kvinna med en fiskdoftande disco-fitta även om den är vaxad.

Nej, naturliga kvinnor är vackrast!

Ja. Jag utesluter själv inget. Vissa kvinnor är vackrare håriga och vissa är sexigare utan hår. Det är individuellt.
Om kvinnan har en tilltalande fitta kan det vara synd att täcka den med hår, samtidigt som vissa andra är sexigare med hår.
Citera
2024-06-28, 09:52
  #64
Avstängd
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Ja, alla mina tjejpolare Gen Z har håriga buskar överallt. Mellan benen, under armarna. Jag tycker inte det är nice, men men, ja det är absolut inne nu.

Vad är Gen Z?
Tillhör dina tjejpolare kategorin unga kvinnor?
Och du som verkar ha insikt, är det ansat hårigt eller vilt hårigt ala Amazonas?
Citera
2024-06-28, 09:56
  #65
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Rakning verkar öka risk för gonorré och klamydia. Fräscht?



https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10926629/

Solning ökar risk för hudcancer, är det många som verkar bry sig?
Citera
2024-06-28, 09:57
  #66
Medlem
Frågade min håriga fru om det där och hon sa ungefär så här: vem f*n orkar hålla på och raka sig flera gånger i veckan? Man får prickar och klåda, inflammerade hårsäckar och så får man hålla på och klämma ut var och hur j*ävla sexigt är det?!? Bättre med hår där nere och i armhålorna än röda äckliga kliande fula prickar. En del kvinnor har så grova hårstrån så det blir inte bra att raka sig. Vaxa är bättre men f*n orkar hålla på med det? Hur ska jag hinna åka iväg till någon j*ävla salong och vaxa, jobbar ju hela tiden och tar hand om barnen och huset.. Osv...."
Till frågeställningen om det är mode bland unga kvinnor, så vet varken hon eller jag. Hon tror att fler tjejer idag kanske tänker mer på vad som är praktiskt och bekvämt. Att frugan är hårig har inget med politik eller feminism att göra, tror att hon är lite lat eller inte bryr sig så mycket om hur det ser ut, men framförallt vill hon bara slippa klådan som blir efter hårborttagning.
Citera
2024-06-28, 10:04
  #67
Medlem
GregerMedeltids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Finns anledning till behåring. Ska män ha håret kvar under armarna kan väl brudar också?
Sånt jävla trams.
Det skyddar underlivet på kvinnor. Om jag var kvinna skulle jag inte raka mig!

Anledning och anledning, det är ju en naturlig del av människokroppen, men knappast något livsnödvändigt. Mycket av det vi gör för att göra oss attraktiva till det motsatta könet är "onaturligt" - hårklippning, rakning, deodorant, parfym, krämer, tandborstning och så vidare. Däremot hör jag sällan någon förespråka att vi ska se ut som grottmänniskor, det verkar bara vara (kvinnlig) kroppsbehåring som fått denna status hos vissa.

Sen vad det gäller könsaspekten - att kroppsbehåring är mer accepterat hos män än kvinnor är inte heller någon dubbelmoral i min mening. Män har mer kroppsbehåring, både på fler ställen och i större mängd och tjocklek. Därför ses kroppsbehåring som manligt, och brist på kroppsbehåring som feminint. Samma sak gäller med t.ex. muskler, längd, kort hår, mörk röst och många andra attribut.

Självklart får var och en göra som den vill, men då får man också acceptera att andra kanske inte finner det så attraktivt.
Citera
2024-06-28, 10:17
  #68
Medlem
Rakt ska det vara tycker jag som man så rakar jag mig och det lustiga är om en man rakar sig i ansiktet så är det alldrig några diskussioner för det är ju också kroppshår
Citera
2024-06-28, 11:12
  #69
Medlem
Deskjockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelloKello
Frågade min håriga fru om det där och hon sa ungefär så här: vem f*n orkar hålla på och raka sig flera gånger i veckan? Man får prickar och klåda, inflammerade hårsäckar och så får man hålla på och klämma ut var och hur j*ävla sexigt är det?!? Bättre med hår där nere och i armhålorna än röda äckliga kliande fula prickar. En del kvinnor har så grova hårstrån så det blir inte bra att raka sig. Vaxa är bättre men f*n orkar hålla på med det? Hur ska jag hinna åka iväg till någon j*ävla salong och vaxa, jobbar ju hela tiden och tar hand om barnen och huset.. Osv...."
Till frågeställningen om det är mode bland unga kvinnor, så vet varken hon eller jag. Hon tror att fler tjejer idag kanske tänker mer på vad som är praktiskt och bekvämt. Att frugan är hårig har inget med politik eller feminism att göra, tror att hon är lite lat eller inte bryr sig så mycket om hur det ser ut, men framförallt vill hon bara slippa klådan som blir efter hårborttagning.
Hår mellan benen må vara en sak om det nu inte är en vildvuxen regnskog vi pratar om. Men hår under armarna.. 🥶

Är din fru en skogshuggare?
Citera
2024-06-28, 11:16
  #70
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
"80%" av västvärlden är porrskadade och har hjärntvättats till en preferens pedofiler i porrindustrin tryckt ner i halsen på dem, och du med resten av anhanget är för lågpannade för att ifrågasätta det.

Du kan inte se skillnaden mellan en vuxen kvinnas fitta eller ett barns, du tänder lika mycket på båda. Känns det bra?
Tycker du att det är svårt att se skillnad på en rakad vuxenfitta och en barnfitta?
Citera
2024-06-28, 11:24
  #71
Medlem
Shitnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Tycker du att det är svårt att se skillnad på en rakad vuxenfitta och en barnfitta?

Looks the same to me boss
Citera
2024-06-28, 11:26
  #72
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Looks the same to me boss
Säger ju mest om dig om du inte klarar att se skillnad. Det är rätt stor skillnad i utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in