Inlägget i fråga gäller detta. https://web.archive.org/web/20240625...org/sp88690161
Jag hade inte tänkt skapa en klagotråd för det kommer ju ändå inte leda till något men MOD insisterade.
Jag hade inte tänkt skapa en klagotråd för det kommer ju ändå inte leda till något men MOD insisterade.
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Jag klagar inte. Jag noterar bara hur det står till. Lite småtrist men jag förstod redan att det står till såhär.
https://web.archive.org/web/20240625...org/sp88690161
https://web.archive.org/web/20240625...org/sp88690161
Citat:
Ursprungligen postat av Lapapp
För att klargöra så att vi inte missförstår varandra, du menar att du är missnöjd att ditt inlägg där du citerade korrektamund0s menstruationssmärta raderades? Eller vad menar du med "hur det står till"?
Citat:
Det finns inget att missförstå. Hon skriver att antivaxxare påstår att det sprutar mens mellan benen. Jag svarar att hon skrev att hon själv låg i forsterställning i 24 timmar för att det kom blod mellan benen i enorma mängder efter vaccinationen.
Citat:
Vad korrektamund0 sade i ett gammalt inlägg är inte topic för Nicholas död. Skillnaden mellan hennes inlägg som får vara kvar och ditt som är raderat är att hennes återknyter till diskussionen. Ditt inlägg är inte on topic
(FB) Nicholas, 13, dog efter covidvaccin februari 2022 (nyhet från 2024-06-09)
(FB) Nicholas, 13, dog efter covidvaccin februari 2022 (nyhet från 2024-06-09)
Citat:
Ändå får hennes inlägg om att antivaxxare påstår att att vaxxade har kraftig mens vara kvar. Trots att hon själv säger samma sak... men jag får inte säga att hon sade det?
Citat:
I ett långt meddelande som är mestadels on topic raljerar hon om "antivaxxis". Hade hon bara skrivit den raljanta meningen/meningarna hade det givetvis raderats. Att påpeka fel i det en annan användare säger mer eller mindre i en bisats är sällan topic. Om inte topic är väldigt brett, t ex i stora covidtråden.
Citat:
Har vi gått igenom vad som krävs för att starta en klagomålstråd eller kräver du mer?
Citat:
Nej, vi har kommit till vägs ände. Glöm inte att följa instruktionerna: (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator.
Citat:
Vad krävs det mer menar du? Förstår du inte att du försvarar fel sida?
Citat:
Jag uttryckte mig otydligt. Jag menar att vi inte kommer vidare i vår diskussion och du får därför gärna skapa en klagotråd. Många glömmer att följa instruktionerna för hur man gör en klagotråd och tråden korgas då, varför jag bifogade instruktioner för hur man skapar en klagotråd.
Och jag försvarar inte den ena eller andra sidan. Jag gör vad jag kan för att diskussionerna skall bli så bra som möjligt. Vissa saker kan jag inte rå för, medan andra kan jag.
Och jag försvarar inte den ena eller andra sidan. Jag gör vad jag kan för att diskussionerna skall bli så bra som möjligt. Vissa saker kan jag inte rå för, medan andra kan jag.
Citat:
Det är inte värt min tid. Det kommer ändå inte leda till någonting. Du kan pusta ut. Jag får en bekräftelse vad du står för. Alla nöjda. Ha en alldeles fantastisk dag.
Citat:
Alla får sin chans att få sin sak prövad. Det jobbigaste är att klistra in vår pm-konversation. Så det hade inte blivit så tidsödande. Hoppas att du likaledes får en fin dag.
/Lapapp, mod
/Lapapp, mod
Senast redigerad av Dick-Jerker 2024-06-28 kl. 09:25.
Senast redigerad av Dick-Jerker 2024-06-28 kl. 09:25.