Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-28, 11:28
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Säger ju mest om dig om du inte klarar att se skillnad. Det är rätt stor skillnad i utseende.

Visst, den stora skillnaden är att en vuxen kvinnas fitta har hår.
Citera
2024-06-28, 11:30
  #74
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Visst, den stora skillnaden är att en vuxen kvinnas fitta har hår.
Dåligt minne verkar du ha också. Det jag skrev var "Tycker du att det är svårt att se skillnad på en rakad vuxenfitta och en barnfitta?"

Och det är stor skillnad på utseendet på en rakad vuxenfitta och en barnfitta.
Citera
2024-06-28, 11:40
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Du, ta och zooma in på fittan så inte resten av kroppen syns. Hur ser du skillnaden utan könshår?

Nej just det. Peddo preferens.

Det ser inte alls likadant ut
Citera
2024-06-28, 12:01
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Dåligt minne verkar du ha också. Det jag skrev var "Tycker du att det är svårt att se skillnad på en rakad vuxenfitta och en barnfitta?"

Och det är stor skillnad på utseendet på en rakad vuxenfitta och en barnfitta.

Nej, det är det verkligen inte.
Citera
2024-06-28, 12:03
  #77
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Nej, det är det verkligen inte.
Bra, då vet vi att du inte klarar av att se skillnad, vilket de flesta andra kan.
Citera
2024-06-28, 12:04
  #78
Medlem
Loreias avatar
Jag skulle inte säga att det är en trend, dom flesta tjejer trimmar eller rakar sig, speciellt dom som är under 30. Att det finns ett antal av oss som inte orkar bry sig är en annan sak och personligen blandar jag hejvilt mellan helrakat och 70-tals muff, det sistnämnda mest på vintern.

Hade håriga armhålor en del när jag var typ 25, för att jag helt enkelt ville lägga min tid på annat än att hålla efter kroppshår samt sorterade ut män som jag ändå inte ville ligga med. Håret där blev dessutom aldrig långt utan jämt och kort. Det var skitroligt hur oerhört provocerade män kunde bli av lite hår, t.ex. man satt på en uteservering på sommaren med vänner och män som sett en från gatan när man lyfte på ölen, kommer in på uteserveringen och börjar bråka och ifrågasätta. Roligaste biten var när dom försökte få medhåll från mina killkompisar och när dom inte fick det blev det väldigt buhuhu.
Citera
2024-06-28, 14:30
  #79
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlington
Kul att alla män har har så mycket att säga om detta.
Är ni själva välansade, fräscha, håller kroppen i trim?

Gör det!

Sen beror det lite på kvinnans hår och kroppsbyggnad. Vissa kvinnor har väldigt vackert fitthår och passande kroppsform. Färgen på håret, tjocklek på håret, form m.m spelar in. Sen är det ju så att vissa kvinnor passar bättre utan hår mellan benen. I vissa fall är helrakat att föredra om kvinnan har en symmetrisk och sammanhållen fitta. Precis som att olika frisyrer passar olika män/kvinnor.
Om en kvinna har en väldigt uttalad fitta som tar plats och vill synas, då gör kvinnan sig själv en tjänst genom att låta den vara utan hår.

Vissa kvinnor passar även olika i vissa typer av fittbehåring. En kanske är sexigast i en lätt hårig landningsbana, medan vissa andra passar bäst med en vilt växande buske som inte ansats på 1 år. Det är olika. Individuellt.
__________________
Senast redigerad av ollahenne 2024-06-28 kl. 14:35.
Citera
2024-06-28, 14:52
  #80
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Tror det varierar från kvinna till kvinna.

There we got a peddo. Och inte en ända vän.
Word. De har mer hår än mig.

Man behöver vara rätt korkad för att påstå att större delen av män på jorden är pedofiler..
Citera
2024-06-28, 15:33
  #81
Avstängd
knoevrulls avatar
När min tjej rakade muffen så tyckte hon själv att det var snyggt. Jag tyckte det var snyggt och väldigt upphetsande. Man kan få fjong för mindre.

Men sen tyckte hon att det började klia lite för mycket när det växte ut igen och att rakningen var för omständig. Men det blev fart på sexlivet kan jag säga...
__________________
Senast redigerad av knoevrull 2024-06-28 kl. 15:39.
Citera
2024-06-28, 16:28
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
That's nasty af!
Det är så det är idag. Blir allt vanligare att man ser håriga tjejer och många av dom använder ingen bh och dom vill även normalisera att gå topless på stränder eftersom det gör ju män
Dom tränar även mycket på gym och står o spänner sig. Verkar som deras mål är att bli maskulina och få bort allt feminint. Dom vill vara precis som en män.
Sjukt o äckligt samhälle
__________________
Senast redigerad av Draculark 2024-06-28 kl. 16:32.
Citera
2024-06-28, 16:35
  #83
Medlem
Blackrose23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoevrull
När min tjej rakade muffen så tyckte hon själv att det var snyggt. Jag tyckte det var snyggt och väldigt upphetsande. Man kan få fjong för mindre.

Men sen tyckte hon att det började klia lite för mycket när det växte ut igen och att rakningen var för omständig. Men det blev fart på sexlivet kan jag säga...

Så hår på fittan gjorde henne mer kåt menar du , eller hur ska vi andra utomstående förstå det?
Citera
2024-06-28, 16:43
  #84
Avstängd
knoevrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Så hår på fittan gjorde henne mer kåt menar du , eller hur ska vi andra utomstående förstå det?

Nej JAG blev mer kåt av den rakade muffen och hon också när hon kände att det blev sån fart på mig. Sedan blev det för omständig tyckte hon. Men det var kul så länge det varade. Vad med dig då Rosie? Har du varit med en rakhyvel där nere?😅 uhoh....
__________________
Senast redigerad av knoevrull 2024-06-28 kl. 17:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in