2024-06-30, 11:30
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kroppsspråket vid konfrontationen, att ägna livet åt potatisar och att avsky tandborstning är tecken på Autism, även om jag rent generellt är motståndare till att diagnostisera folk online.

Du satte ord på det jag själv inte vågade. Faktum är också att den funktionsvariationen inte är ovanlig bland forskare. Ju smalare och obskyr forskningsområde, ju större överrepresentation. Potatisforskning sticker dock inte ut.
Citera
2024-06-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterbliven
Gäddfiskaren i Härnösands hus till salu nu:

https://www.lansfast.se/till-salu/vi...qcslu0o0soogf/

Men själv bor han hos föräldrarna sen i mars..

I ett av badrummen ser man även den berömda stjärn-tapeten 😂

Gäddfiskare?
Menar du gädda?
Citera
2024-06-30, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Löjligt ändå. Är man så pass gammal så lär inte en fjortonåring tycka att sju års gäddrabatt bidrar till rena rama ungdomen, de anser ju att man är gammal redan vid 20-25

Reagerade också på det, den ”rabatten” hade möjligtvis funkat bland 50-taggarna på ’Golden Hits’, ur ett barns perspektiv kvittar det fullständigt.

Tycker ändå #435 är ett bra exempel. Så många högskolepoäng och så går det såhär när man tänker med kuken.
En så pass ”smart” person kunde väl dragit iväg på sin egna sexköpsweekend till Tyskland istället? Inte moraliskt försvarbart förstås, men juridiskt hade det varit helt kosher. Då hade han bara haft problem med familjen om det uppdagats, nu är han plötsligt hela Sveriges (och kanske även Danmarks) angelägenhet!
Citera
2024-06-30, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
#434 väl..?
Ja det måste vara 434 som menas, jag hittar inget på youtube om 435…..
Citera
2024-06-30, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Reagerade också på det, den ”rabatten” hade möjligtvis funkat bland 50-taggarna på ’Golden Hits’, ur ett barns perspektiv kvittar det fullständigt.

Tycker ändå #435 är ett bra exempel. Så många högskolepoäng och så går det såhär när man tänker med kuken.
En så pass ”smart” person kunde väl dragit iväg på sin egna sexköpsweekend till Tyskland istället? Inte moraliskt försvarbart förstås, men juridiskt hade det varit helt kosher. Då hade han bara haft problem med familjen om det uppdagats, nu är han plötsligt hela Sveriges (och kanske även Danmarks) angelägenhet!
Som skrivits några gånger nu - han är inte intresserad av vuxna
Citera
2024-06-30, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Att ”stoppa mäns våld mot kvinnor” är knappast en höger-vänster -fråga eller en fråga om ”godhet”. Det är en ganska vedertagen önskan bland de allra flesta av oss. Så ditt inlägg var lite av ett self-own.
Snacka om att poängen flög över ditt huvud.
Citera
2024-06-30, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Sedan har människan en benägenhet att slå ifrån sig sånt som är obekvämt, obehagligt eller inte stämmer överens med den egna uppfattningen. Det är mycket enklare att avfärda ny information som lögn och fejk än att erkänna att man själv haft fel eller blivit lurad. Särskilt om det sträcker sig över lång tid eller handlar om nära relationer. Ibland vaknar personerna så småningom, ibland inte. Det är förklaringen till varför så många fruar stannar. Man väljer bort det obehagliga för det var ju bara lögner ändå.

Precis så är det, ju mer tid och energi vi ”investerat” i något/någon, desto mindre benägna blir vi att erkänna att vi ”satsat på fel häst”, även om bevisen så är målade med stora bokstäver i grälla färger på väggen framför oss. Kan vara en orsak till att många Gäddfruar trots allt stannar kvar i relationen.
Citera
2024-06-30, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja det måste vara 434 som menas, jag hittar inget på youtube om 435…..
Det är 435 jag menar, professor snusk.
Citera
2024-06-30, 11:37
Medlem
Citat:
Som skrivits några gånger nu - han är inte intresserad av vuxna

Var har jag skrivit något om vuxna? I Tyskland är väl trosmyndighetsåldern 13 om jag inte är felunderrättad.
Citera
2024-06-30, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
#434 väl..?
Nej 435
Citera
2024-06-30, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krille-th
Nej 435
Ja jävlar!
Hobbymusiker!
Tack för tipset!
Citera
2024-06-30, 11:41
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Gäddfiskare?
Menar du gädda?

Han gillade att fiska därav gav dumpen honom smeknamnet gäddfiskaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in