Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-30, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Tydligen är hon känd för att gå på gifta (iaf upptagna), framgångsrika män. Vilket vackert karaktärsdrag och vad fint det måste vara att ha det ryktet.

Vilka fler har det varit
Citera
2024-06-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sufend
Vad vet vi egentligen om hur Emil avslutat relationen? Är det bara Shangas ord om att han ghostade familjen. Är det verkligen så det gått till?

Undrar detsamma... Det enda man kan läsa är Shangas version. Är den korrekt eller påhittad?
När jag sett hennes inlägg där hon namngett Emils nya så kan man ju undra hur det står till med Shanga själv. Hennes psykiska tillstånd kan inte vara hälsosamt. Vem fan outar sitt privatliv på sociala medier sätt om man är vid sina fulla sinnes bruk?
Nä, det är något mer bakom denna skilsmässa och om jag misstänker att Shanga varit ett riktigt "pain in the ass" under lång tid.
Citera
2024-07-03, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Undrar detsamma... Det enda man kan läsa är Shangas version. Är den korrekt eller påhittad?
När jag sett hennes inlägg där hon namngett Emils nya så kan man ju undra hur det står till med Shanga själv. Hennes psykiska tillstånd kan inte vara hälsosamt. Vem fan outar sitt privatliv på sociala medier sätt om man är vid sina fulla sinnes bruk?
Nä, det är något mer bakom denna skilsmässa och om jag misstänker att Shanga varit ett riktigt "pain in the ass" under lång tid.

Precis! Tycker att hon borde bara varit tyst, skiljt sig och gått vidare. Men dom är från Sundsvall, småstadsmentaliteten finns. Hon har sitt ”perfekta” liv med honom, när det raseras måste hon måla upp honom som helvetet själv. Även om han varit otrogen? Är det så jävla farligt? Att en kille går och kärar ner sig i någon annan efter 20 år. Ja vilken sorg men sånt händer…
Citera
2024-07-05, 16:15
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Tydligen är hon känd för att gå på gifta (iaf upptagna), framgångsrika män. Vilket vackert karaktärsdrag och vad fint det måste vara att ha det ryktet.

Du verkar avundsjuk eller något som sticker dig i ögat.
Jag har en granne vars man raggar på alla gifta kvinnor på vår gata men inte fan orkar jag bry mig.
Vissa människor är så och andra inte
Livet! Heter det.
Citera
2024-07-07, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Du verkar avundsjuk eller något som sticker dig i ögat.
Jag har en granne vars man raggar på alla gifta kvinnor på vår gata men inte fan orkar jag bry mig.
Vissa människor är så och andra inte
Livet! Heter det.

Misstänker att du skulle bry dig 100% om han var far till dina barn.
Citera
2024-07-07, 10:41
Medlem
Scrollar runt och kollar lite träffar på nätet, saker som publicerades för bara ett år sen'. Filmklippet i den här artikeln är ... intressant. "Happy wife - happy life", säger Emil.
https://www.expressen.se/sport/fotbo...box=1688208969
Citera
2024-07-08, 12:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Emil och Shanga Forsberg säljer lyxvåningen i Sundsvall
Och nu har lägenheten blivit såld. För 100 000 kronor lägre än utropspriset på 5,5 miljoner kronor uppger Hemnet.
https://www.expressen.se/sport/fotbo...n-i-sundsvall/

Fifan vilken toalett!
Citera
2024-07-08, 21:13
Avstängd
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Fifan vilken toalett!

Citat:
Emil och Shanga Hussein Forsberg säljer lyxvåningen i Sundsvall
-Jävla tråkigt att de skiljde sig säger Shanga Hussein Forsbergs pappa Saddam till Expressen Nöje.

Fnissade lite.

5.5 miljoner för en 3a i Sundsvall köparen hade kunnat få en finare villa för de pengarna.
Senast redigerad av OlavDJohn 2024-07-08 kl. 21:15.
Citera
2024-07-08, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
Fnissade lite.

5.5 miljoner för en 3a i Sundsvall köparen hade kunnat få en finare villa för de pengarna.

Köparen kanske är äldre och flyttar från en finare villa.
Citera
2024-07-09, 00:43
Medlem
Sababas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Fifan vilken toalett!

Begriper inte folk som satsar på mörka detaljer. Speciellt i ett badrum. Måste nästan moppa varannan dag så inte kalk och damm gör att det ser ostädat ut.
Citera
2024-07-09, 01:10
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Fnissade lite.

Eller ett sunkigt radhus i Täby

Är ju småpengar när man pratar dyra bostäder.

En vanlig nyproduktions 4:a runt 100 kvm kostar mer än så i de flesta kommuner i stockholm.

Varför ens göra en artikel om detta?
Citera
2024-07-09, 11:10
Medlem
Citat:
Fnissade lite.

Shangas pappa heter alltså Saddam Hussein
😀😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in