Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-08, 08:09
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kletrep
Ja absolut det ska testas!
Har lite dålig fantasi så får lätt lite kortslutning när jag ska välja och kan vara kul att ta nåt annat än dem vanligaste stöllningar

Kan bli så, händer mig med ibland.
Citera
2024-06-08, 09:52
Medlem
halaltarzans avatar
Min favoställning är att sitta som typ en lejonhane över kvinnan med kotten inne när hon ligger platt på mage och köra. Samtidigt som jag masserar skinkorna så tvåan också stimuleras. Ibland tar jag även hennes ena arm och säger att hon ska smeka sig själv samtidigt. Och det fina är att jag ser inte hennes ansikte så hon kan göra vilka "orgasm-grimaser" som helst utan att behöva känna sig dum.
Citera
2024-06-12, 04:07
Medlem
SpelarAllanballans avatar
1. Svärdet i stenen analt.
2. Reverse cowgirl analt.
Citera
2024-06-17, 08:47
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpelarAllanballan
1. Svärdet i stenen analt.
2. Reverse cowgirl analt.

Analt är najs, jag knullade mitt ex analt de sista två månaderna innan hon födde vår son, där stod hon på alla fyra höggravid å jag pumpade henne i röven. Härligt minne.
Citera
2024-06-30, 02:26
Medlem
xavi8222s avatar
In i badrummet. Tjejen sätter händerna på handfatet och visar upp baken. Mannen tar henne i ettan och pumpar på.

Jag tycker det är extremt fint och väldigt skönt.
Citera
2024-06-30, 02:42
Medlem
DrJolls avatar
Snett bakifrån, han på sidan, gärna på golvet. Han har ena armbågen i golvet och kan styra, samtidigt som det blir mkt utrymme till mycket annat. Bra också då man kan hålla på mkt längre..
Citera
2024-07-08, 11:55
Medlem
Dimpens avatar
Är ni någon gång fler än två så kan jag tipsa om en ställning vi gillar. är Ena tjejen rider mig medans jag slickar den andra i facesitting. Det är uppskattat för oss alla tre och leder titt som tätt till att vi får samtidiga orgasmer.
Annars kör vi även en hel del doggy såklart.
Citera
2024-07-08, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Min favoställning är att sitta som typ en lejonhane över kvinnan med kotten inne när hon ligger platt på mage och köra. Samtidigt som jag masserar skinkorna så tvåan också stimuleras. Ibland tar jag även hennes ena arm och säger att hon ska smeka sig själv samtidigt. Och det fina är att jag ser inte hennes ansikte så hon kan göra vilka "orgasm-grimaser" som helst utan att behöva känna sig dum.
Haha alltså vad? Masserar skinkorna så att tvåan stimuleras?
Vart får incels allt ifrån?
Citera
2024-07-08, 12:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Haha alltså vad? Masserar skinkorna så att tvåan stimuleras?
Vart får incels allt ifrån?

Det här är vad jag läst mig till i alla fall, men vad vet en encil som jag egentligen?

Citat:
Förutom könsorganen är kvinnans mest laddade områden brösten, bröstvårtorna och vårtgården runt omkring dem.

Även magens nedre del, i synnerhet venusberget, insidan av låren, perineum (regionen mellan anus och könsorgan) samt skinkorna är de zoner som kvinnor brukar uppleva som mest erogena.

Nej, du lill-arnold, du kanske skulle ta och fokusera lite på det täckta könet istället för att bara stå och skinna till din egen spegelbild efter gym-passen.
Citera
2024-07-08, 16:09
Medlem
Citat:
Det här är vad jag läst mig till i alla fall, men vad vet en encil som jag egentligen?

Nej, du lill-arnold, du kanske skulle ta och fokusera lite på det täckta könet istället för att bara stå och skinna till din egen spegelbild efter gym-passen.
Hahah men läser du ens vad du själv citerar?

Ja det finns erogena zoner, men det betyder inte att analen stimuleras för att du masserar skinkorna

Det här måste fan sparas
Citera
2024-07-08, 16:36
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Hahah men läser du ens vad du själv citerar?

Ja det finns erogena zoner, men det betyder inte att analen stimuleras för att du masserar skinkorna

Det här måste fan sparas

Där har du något att fundera över Regnis.....
Citera
2024-07-08, 16:45
Medlem
Man kan också massera blygläpparna. Det är något som jag tror många kvinnor skulle uppskatta. Testa det på din dam.

Citat:

Senast redigerad av Blackrose23 2024-07-08 kl. 16:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in