2024-07-11, 00:45
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttrocket
Jag njuter innerligt av att se livsglädjen försvinna ur kroppen på gäddorna när dumpen dyker upp. Min personliga favorit var officeraren i hotellgaraget, vill minnas att han också var aktiv inom politiken.

Det roligaste är alltid att se när det brinner av panik i ögonen eftersom de måste fatta sitt livs viktigaste beslut (att tala sanning eller fortsätta ljuga) på väldigt kort tid, samtidigt som de måste spela dumma fram till att de har tänkt klart. Även om de innerst inne vet att livet är över vill de inte riktigt bränna bron eftersom det kanske finns en 0,1% chans att de klarar sig på något sätt om de fortsätter ljuga.

Jag har också tänkt på att alla gäddor ger exakt samma svar i början. "Hej. Du är här för att träffa ett barn". "NääÄÄ". En oskyldig person hade först sagt "Va?" och sen "Vad fan pratar du om?".
Citera
2024-07-11, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
😂😂, vad är det för jävel? Är det nån som skall läggas upp snart? En som knullar hundar?😳. Detta har jag missat.

Jo. Han ska ha skickat bild där han knullar en liten fluffig vovve 😞 Ska publiceras inom kort.
Citera
2024-07-11, 07:34
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Intresset för Dumpen lär öka dramatiskt. Att bli avslöjdad att både jaga barn och att göra verklighet av fantasier att våldta en hund, det kan innebära helt nya grupper vilka berörs och reagerar.

Insamlingsrekord kan det nog bli för Dumpen.

Den publiceringen blir spännande. En helt ny nivå. Tror ni den gäddan svettas nu? Vilken ångest.

En riktig vulkan. Redan nu är reaktionerna stora.

Ja, alltså. Tänk att vara den där hundägaren som blir kontaktad av Sara som berättar vad släktingen har gjort med ens hund. Om "vanliga" gäddor får det svårt med släkten efter publicering så kan man ju tänka sig hur det blir i det här fallet. Fanskapet måste ju förskjutas från släkten.

Det är ju några jävlar som velat ha hundar med i sina "lekar" och det är väl några svin som har haft med sig sina hundar vid konfrontationen? Jag vill minnas att de i ett poddavsnitt pratade om en gädda som de ville konfrontera innan han hann ta ut hunden ur bilen. Jag tror att han var en djursexare.

Var inte han den där gäddan som backade iväg rakt ut i mörkret på nån skogs/åkerväg också nån som ville ha med hundar?

Det zoofila vidret i Kisa har nån redan påmint om. Jag brukar undvika riktigt vidriga chattloggar men hans läste jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Både och. Framförallt när det är extra vidriga vider.

Jag fattar, jag har ingen koll på Dumpen i sociala medier. Men jag kan anta att de annonserar ut extra vidriga vider eller om de fått tag på nåt högdjur.

Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Det är nog bara när det är synnerligen anmärkningsvärda fall.

Jo, så lär det vara. Får hoppas att de väljer en bra tidpunkt att publicera det här vidret då. Inte typ 10 min innan EM-finalen.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-11 kl. 07:36.
Citera
2024-07-11, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Nej en riktig oskyldig skulle reagera genom att säga "nej filma inte mig!" för att sen lägga en kökshandduk över huvudet och stänga alla fönster.

Ja, du har rätt. Det, eller en IRL-slapstickshow àla Hanky Boy. De enda korrekta modusen.
Citera
2024-07-11, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, alltså. Tänk att vara den där hundägaren som blir kontaktad av Sara som berättar vad släktingen har gjort med ens hund. Om "vanliga" gäddor får det svårt med släkten efter publicering så kan man ju tänka sig hur det blir i det här fallet. Fanskapet måste ju förskjutas från släkten.

Det är ju några jävlar som velat ha hundar med i sina "lekar" och det är väl några svin som har haft med sig sina hundar vid konfrontationen? Jag vill minnas att de i ett poddavsnitt pratade om en gädda som de ville konfrontera innan han hann ta ut hunden ur bilen. Jag tror att han var en djursexare.

Var inte han den där gäddan som backade iväg rakt ut i mörkret på nån skogs/åkerväg också nån som ville ha med hundar?

Det zoofila vidret i Kisa har nån redan påmint om. Jag brukar undvika riktigt vidriga chattloggar men hans läste jag.

Jag fattar, jag har ingen koll på Dumpen i sociala medier. Men jag kan anta att de annonserar ut extra vidriga vider eller om de fått tag på nåt högdjur.

Jo, så lär det vara. Får hoppas att de väljer en bra tidpunkt att publicera det här vidret då. Inte typ 10 min innan EM-finalen.

Att få sin lilla hund våldtagen är ofattbart. Förstår inte ens hur det har gått till, gäddan kan inte ha varit välutrustad, för då hade ju hunden trasats sönder.

Är dock inte förvånad. Vissa av gäddorna är verkligen multi-pervon som tänder på det mesta.
Citera
2024-07-11, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Att få sin lilla hund våldtagen är ofattbart. Förstår inte ens hur det har gått till, gäddan kan inte ha varit välutrustad, för då hade ju hunden trasats sönder.

Är dock inte förvånad. Vissa av gäddorna är verkligen multi-pervon som tänder på det mesta.
Men vet vi att det kommer att komma en sån här konfrontation! Så det inte har blivit en trådsanning. Förväntningarna är stora även hos mig. Tänk om det bara är en galning med ett gossedjur. Om det är sant, så borde gäddan lämnat Sverige vid det här laget.
Citera
2024-07-11, 12:05
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:

Det behöver iofs inte vara penetrerande sex, det kan ju vara nåt annat äckligt han har ägnat sig åt.
Citera
2024-07-11, 12:05
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men vet vi att det kommer att komma en sån här konfrontation! Så det inte har blivit en trådsanning. Förväntningarna är stora även hos mig. Tänk om det bara är en galning med ett gossedjur. Om det är sant, så borde gäddan lämnat Sverige vid det här laget.

Inte 100 att det är en konfrontation och något som kommer att publiceras, men de har chattat med en man som skickat en hund-film till "barnet" och det är polisanmält. Stod på Dumpens Facebook, inlägget skrivet av Sara. Men är ju inte säkert att det blir en publicering.
Citera
2024-07-11, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det behöver iofs inte vara penetrerande sex, det kan ju vara nåt annat äckligt han har ägnat sig åt.

Äter säkert hundens bajs
Citera
2024-07-11, 12:18
Medlem
Citat:

Nej, ser ingen konfirmering av det på Dumpens FB iaf.

De har ju inte heller publicerat gäddan som krävde skottsäker väst.

Skickar de bara ut teasers...?
Citera
2024-07-11, 12:29
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
#292 Hank Sundsvall är den gädda som det utan konkurrens skrivits mest om på detta forum.
Efter det man tagit del av 30 min långs telefonsamtalet som finns med honom på Telegram så har han borrat hålet till avgrunden ännu djupare (Om det nu var möjligt) Han måste vara rekordhållare i mytomani!
Han påstår bland annat i samtalet att han är utbildad i att döda, när han blev attackerad undvek att döda killen när han slog honom på näsan istället för att döda honom genom att slå in struphuvudet. Det finns tydligen på film och polisen berömde Hank för att DOM SÅG att Hank undvek att slå honom på struphuvudet och skonade ynglingens liv när han slog honom på näsan! Ja ni fattar, Hank måste ha ett flertal skruvar lösa.
Vidare så är han en mångsysslare och har haft flera OLIKA professioner. Obduktionstekniker, banktjänsteman mm.

Samtalet är 30 min långt och det är fyllt med one liners som bara Hank kan mynta.
Karljäveln måste vara helt blåst……
Citera
2024-07-11, 12:36
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:

Citat:
Nej, ser ingen konfirmering av det på Dumpens FB iaf.

De har ju inte heller publicerat gäddan som krävde skottsäker väst.

Skickar de bara ut teasers...?

Under inlägget om hunden på facebook ställs frågan "Kommer denna gäddan få ett nummer här så småningom?" Sara har svarat "Japp"
Senast redigerad av Ubskyld 2024-07-11 kl. 12:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in