2024-07-13, 23:31
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag tror jag hittade rätt och var rätt tydlig här:
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Oj de har städat snabbt på alla sina hemsidor!
Citera
2024-07-13, 23:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Han skriver ju att han är 65, men betyder det att han är 65?
Eller att han inte är det?
Det är väl åldersrabatt i vanlig ordning. Dock utesluter det den yngste av dom tre, så nu är det bara två kvar att välja mellan.
Citera
2024-07-13, 23:32
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Jag tror jag hittade rätt och var rätt tydlig här:
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Stämmer! Porträttlik på bild.

En sån där missionär som hjälper folk i andra länder?

Lät som om han tyckte att det goda arbetet gav frikort till att träffa alldeles för unga tjejer.
Citera
2024-07-13, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Den fick du till fint, även om det är en klassiker.

Hahaha! Inte alla som får äran att sätta en så klassisk bruksort som Vingåker på den stora pedofilkartan. Den har gett oss Göran Persson, Göran Greider, pingstpastorn Åke Green, och numera stoltserar man även med landets kanske enda intervalljoggande fettsäck till praktpedofil - tjockis-Micke! Ortens stora influencer Ellen Bergström kanske rent av kan "ta pulsen" på den lilla grisen och lägga upp på sin instagram. Har han högre puls när han joggar ifrån pedofiljägare än när han penetrerar sitt portabla gummianus? Ellen är nog inte helt obekant med det där slurpande ljudet heller, utan är nog helt rätt småbrutta för en sådan intervju.

Hahaha! Tänk att så fantastiskt mycket glädje kan komma ur en sån här situation. Skämten om Josef och alla härliga spekulationer om händelseförloppet som redan tagit fart. Man riktigt myser, pruttar och ler när man tänker på alla oundvikliga moment som nu avlöser varandra. Krismötet på familjeföretaget, utdrivningen från orten, försäljningen av huset och så småningom den oundvikliga flytten hem till morsan. Nånstans i mellansverige pågår just nu en makalös krisapparat. Hela havet stormar runt den värnlösa pedofilen som vaknar upp till ännu en orosfylld och oviss skitdag som nyutkommen barnknullare.

Skål mina vänner! Passa på att njuta av denna vetskap.

Skål. En sak som #442 kanske kommer att ha nytta av är att han har gått på Krigsskolan i Karlberg! Inte någon krigare i mina ögon, men det är faktiskt sant. Krigsskolan i Karlberg, men där har dom skademinimering på schemat, så han kke grejar det iallafall.
Citera
2024-07-13, 23:34
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trojen133
Det framgår på FB att fiskaren i det här fallet bad gäddan om att flirta med och begå övergrepp på verkliga barn - i det här fallet grannens dotter. Tror jag det var, rätta mig gärna annars. Har inte fiskaren då begått ett brott (anstiftan)?
Nej det framgår verkligen inte på FB!
Citera
2024-07-13, 23:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Oj de har städat snabbt på alla sina hemsidor!
Equmeniakyrkan har inte legat på latsidan, nä. Jag hittar inte särskilt mycket mer än en oklickbar bild. Men skadan är redan skedd, så dom kan ägna sej åt hur mycket damage control dom vill. Det hjälper inte. Det gäller nämligen att förekomma hellre än att förekommas...tamejfan!
Citera
2024-07-13, 23:36
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Ganska hög. Han har söner och är medlem i kyrkan. Han har en fru dessutom. Han kommer hamna på gatan. Ingen kommer vilja ha med honom att göra.

Tyvärr verkan han inte förstår sina pedofila problem. Han kopplar inte riktigt.

Nä helt tom i blicken, verkade allmänt sinnesslö. Men sannolikt van att snacka sig ur obekväma situationer. Läskigt att han verkade uppriktigt oförstående, konfrontationen var snudd på lika raserandet som groomingen. Chrille har gett skenhelighet ett ansikte.
Citera
2024-07-13, 23:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Ganska hög. Han har söner och är medlem i kyrkan. Han har en fru dessutom. Han kommer hamna på gatan. Ingen kommer vilja ha med honom att göra.

Tyvärr verkan han inte förstår sina pedofila problem. Han kopplar inte riktigt.

Ja den här var riktigt sjuk. Anklagar dem för att vara oärliga och lura honom, verkar inte tycka det är något märkligt alls med sitt beteende, svamlande och för alla andra helt bisarr argumentation men som han själv verkar tycka vara genial.

Hade inte kunnat hålla mig ifrån att ge honom en örfil så brillorna hade flugit av om jag varit med vid den konfrontationen.
Citera
2024-07-13, 23:38
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Equmeniakyrkan har inte legat på latsidan, nä. Jag hittar inte särskilt mycket mer än en oklickbar bild. Men skadan är redan skedd, så dom kan ägna sej åt hur mycket damage control dom vill. Det hjälper inte. Det gäller nämligen att förekomma hellre än att förekommas...tamejfan!
Finns en del cashat.
Citera
2024-07-13, 23:39
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Finns en del cashat.
Hur menar du?
Citera
2024-07-13, 23:40
Avstängd