En flashbackare skriver att hon har en viss sjukdom. Jag skriver att just den sjukdomen lirar dåligt med Covid19-vaccinen.
Lapapp väljer att censurera inlägget... varför?
Lapapp väljer att censurera inlägget... varför?
Citat:
/Lapapp, mod
Ursprungligen postat av Lapapp
Citat:
Du kan starta en ny eller fortsätta i samma. Den förra tråden fick ett ganska generiskt namn så det borde gå bra. För att kopiera in vår konversation korrekt denna gången, tryck på "svara" på detta meddelande och kopiera hela konversationen.
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Citat:
Eftersom oavsett vad man gör kommer det ett batteri av pm från ena eller andra sidan om klagomål görs ofta moderatorsåtgärder i just denna tråd efter diskussion med flera moderatorer kring beslutet, så även i detta fallet.
/Lapapp, mod
Vi förstår ju båda att du bara hittar på nu. OK att starta en ny klagomålstråd eller har du mer att tillföra?
Citat:
En stor del av diskussionerna i covid-tråden har börjat handla om korrektamund0, vilket är tråkigt eftersom diskussioner om specifika användare generellt är OT. Vill du ge tips till korrektamund0 om något specifikt rekommenderar jag pm, vill du rikta dig till forumet i stort rekommenderar jag dig att skriva samma sak utan att citera OT och utan att fokusera på korrektamund0.
Citat:
/Lapapp, mod
Vi har alltså en användare som skriver att hon lider av Reumatid Artrit. Jag hittar en studie som pekar på problematik med "vaccinering" hos just de som har RA och jag flaggar för det. Jag gör alltså en tjänst åt korrektamund0 genom att informera henne om riskerna. DU väljer att censurera... VARFÖR??
Citat:
Posta om samma inlägg men utan att hänvisa till andra användare så kommer det inte raderas. Vill du ha hjälp med att kopiera meddelandet med korrekt formatering hjälper jag gärna till.
Mitt inlägg handlade om Covid19-"vaccinets" biverkningar hos de som lider av Reumatid Artrit och du censurerade det. Varför då?
Här är inlägget i fråga... mkt viktig information för de drabbade.
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
https://web.archive.org/web/20240713...org/sp88857200
Här är inlägget i fråga... mkt viktig information för de drabbade.
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
https://web.archive.org/web/20240713...org/sp88857200
/Lapapp, mod
Eftersom oavsett vad man gör kommer det ett batteri av pm från ena eller andra sidan om klagomål görs ofta moderatorsåtgärder i just denna tråd efter diskussion med flera moderatorer kring beslutet, så även i detta fallet.
/Lapapp, mod
/Lapapp, mod