Citat:
Ursprungligen postat av
Luderlappen
Du har så rätt, verkligen Philip Westh varning på denna snubbe #445, ska komma ihåg det om det börjar försvinna småflickor i Uppsala trakterna. Av vilken anledning bygger han en bunker?
Citat:
Ursprungligen postat av
tindravarg
Det var någon bild han skickat från sin säng med diverse uppbindningsanordningar i varje hörn också. Ska han göra en Josef? Det måste vara planen. #445
Citat:
Ursprungligen postat av
Luderlappen
..skrev han nånting om kidnappning också? Varning för denna,har sjuka fantasier.
Den här #445 är en av de otäckaste enligt min mening. Kanske den otäckaste just för att han kan verkar vara så snäll och så omtänksam. Många av gäddorna spelar trevliga men den här lyckas verkligen att framställa sig som om han är så mån om barnet.
Men han har ändå redan styrt in flickan på att duktiga flickor får smink, kläder, pengar och annat. Han använder också ordet duktiga flickor i samband med att det handlade då om vuxna kvinnor utför sexuella akter utan att det ska diskuteras. Så det är en lingvistisk övning i att mata in i skallen på någon vad som anses vara ett bra beteende. Och att det belönas.
I själva verket tror jag inte att han tänker belöna henne alls. Allt sånt är bara prat. När man läser hela chatten, analyserar det hela, då fattas det något mänskligt tänk. Det slipper inte förbi något struntprat som vanliga gubbar som är gäddor ofta skriver. Jag tror den här jäveln är ond.
Hela hans text och prat är så systematiskt. Det finns inget prat som bara är prat. Allt leder till att få tag i henne.
Det kanske är en övertolkning men det att han la ut bilder på sitt hus och hem, sånt kan ske för hon ska ändå inte få chansen att berätta något för någon. Vad tror ni?